|
BeTA ID Contest 01 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Pumaz |
Er zijn minstens 30 nummers die ik ken maar ik kan gewoon niet op de naam komen :whip:
#27 is trouwens een van mijn all-time favourites :D |
|
|
| TOR |
1. Belgian Bonzai -> 58 ptn.
2. Icone -> 47 ptn.
3. Zehra -> 35 ptn.
4. Hydra -> 29 ptn.
5. djcresto -> 26 ptn.
6. mellow_head -> 21 ptn.
7. Bertn -> 12 ptn.
7. BZRK -> 12 ptn.
opletten Wim, BB demareert :eyes: :D |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Sorry hoor, maar gij zijt wel beresterk; samen met die die redelijk scoren (en TOR neem ik aan) moeten we een ID-team oprichten en al, dan "classic-ID" op onze BETA T-shirts printen en op fuifen tot dienst staan van de menselijkheid :D
Ik heb net een nieuwe reeks cd's aangesneden, eens zien wat die opbrengen, verwacht er wel een en ander van, hoewel vrij weinig van wat ik nu nog moet id-en een belletje laat rinkelen.
38 ontertussen gevonden :) , wat een tune :crazy: |
Hehe, da's nog geen slecht idee :)
Ge hebt alleszins meer geduld als ik, ik heb er ook nog zo'n 5-tal da'k ken, maar gewoon ni eraan wil beginnen om al m'n cd's af te gaan :)
38 is idd een dikke tune, maar kdenk ni da ik die ergens op cd heb... Tenzij ergens ver weg. |
|
|
| Icone |
| quote: | Originally posted by TOR
1. Belgian Bonzai -> 58 ptn.
2. Icone -> 47 ptn.
3. Zehra -> 35 ptn.
4. Hydra -> 29 ptn.
5. djcresto -> 26 ptn.
6. mellow_head -> 21 ptn.
7. Bertn -> 12 ptn.
7. BZRK -> 12 ptn.
opletten Wim, BB demareert :eyes: :D |
Hhhamai nog ni! :eek: |
|
|
| Hydra |
| kvind wel da er weinig mensen meedoen zeg... |
|
|
| Pheatus |
| Alé, 'tis goed... kga ze mailen nor TOR :) klaar voor 14 punten :p |
|
|
| TOR |
1. Belgian Bonzai -> 58 ptn.
2. Icone -> 47 ptn.
3. Zehra -> 35 ptn.
4. Hydra -> 29 ptn.
5. djcresto -> 26 ptn.
6. mellow_head -> 21 ptn.
7. Pheatus -> 14 ptn.
8. Bertn -> 12 ptn.
8. BZRK -> 12 ptn. |
|
|
| Belgian Bonzai |
Er zitten er zeker nog te zoeken die hun lijst maar net voor sluitingstijd gaan doorsturen, schijnt de beste tactiek te zijn ook, kwestie van uw 'tegenstrevers' niet op te jutten. Doe ik lekker niet aan mee, ik ga sowieso tot aan het gaatje :D
41 begint me werkelijk off te pissen :whip:
Wie is nog in stilte bezig eigenlijk (tiger777, CygnusX: gevaarlijke mannen :toothless)? Voor meer deelnemers is sticky misschien een goed idee; nu ja, iedereen ziet het tóch, zeker? |
|
|
| pooley |
| quote: | Originally posted by Icone
Al die oudere nummerkes... Brengen toch zoveel herinneringen mee :)
Zo gelijk die maken ze dees dagen toch nimeer he, spijtig genoeg... |
begint er is aan he :) |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Wie is nog in stilte bezig eigenlijk (tiger777, CygnusX: gevaarlijke mannen :toothless)? |
Neh, heb het opgegeven, ik vond er maar 5 en ik wil BZRK en Bertn hun laatste plaats niet afpakken :p
| quote: | Originally posted by Belgian Bonzai
Voor meer deelnemers is sticky misschien een goed idee; nu ja, iedereen ziet het tóch, zeker? |
Kzal er effe sticky van maken. |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Hydra
kvind wel da er weinig mensen meedoen zeg... |
Ik ken al die belgische classics niet... ik herken er uberhaupt maar een stuk of 6... Dus t is de moeite niet haha :toothless |
|
|
| FredNova |
Ik ken veel tot alles wat ouder is... maar dan er namen op plakken :nervous:
Ik zal int weekend eens luisteren! |
|
|
|
|