return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 
[21-05-2005] Luna: The One Man Show - Gelredome, Arnhem
View this Thread in Original format
jp
Na Tiesto en Outblast krijgt nu ook Luna z'n eigen 'concert'



quote:
“Het is de bedoeling dat ik echt van alles ga draaien…van de stevige Techno die ik op Shockers ten gehore bracht tot de oude Qlubtempo sound…ik ben nu al bezig met het doorspitten van mijn platen collectie en ik heb echt al een heleboel vette tracks klaar staan, rammen wordt het sowieso….”



http://www.q-dance.nl/index.php?SEC...ngle;NEWSID=546
HiGH_NrG
Hmm... Vraag me af of er wel zo'n markt voor is...
Muppy
het was natuurlijk te verwcahten dat ze het na Tiesto vaker zouden gaan doen...al vind ik het eigenlijk raar, want Tiesto is wel meer een popster dan Luna
eieregooie
Ja, joh, heel Flock komt hier op af, zit t zo vol...

En zo niet, alleen maar beter imo :p
Partyhardy!
Dit wordt echt wel een knaller, vette flyer en goede promotie en die toko zit vol :cool:
Die flyer zit trouwens enorm goed in elkaar;
Als je die ziet denk je "daar moet ik bij zijn" Luna als "held" afgebeeld en zijn naam is ook echt een vet lettertype/logo. Het is alleen totaal niet mijn stijl,whehe :)
basvh
quote:
Originally posted by jp
Na Tiesto en Outblast krijgt nu ook Luna z'n eigen 'concert'



*kuch* carl cox en darkraver hebben er ook 1 gehad *kuch*
Freezel
Ferry Corsten ook ;)
Cosmic
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Dit wordt echt wel een knaller, vette flyer en goede promotie en die toko zit vol :cool:
Die flyer zit trouwens enorm goed in elkaar;
Als je die ziet denk je "daar moet ik bij zijn" Luna als "held" afgebeeld en zijn naam is ook echt een vet lettertype/logo. Het is alleen totaal niet mijn stijl,whehe :)


Lijkt een beetje op The Gladiator
ahp2002
Ben benieuwd wat de special acts bij zo'n concert zullen zijn. Bij tranceconcerten kan je toch wat makkelijker gewone artiesten enzo er doorheen rammen en wat langere stiltes met show doen... of zie ik dat verkeerd?
jp
Met Qlimax in het achterhoofd (ogenstrelende decoraties, lasers en showelementen) zal Q-Dance ongetwijfeld Tiesto in Concert in de schaduw zetten. Men is relatief weinig geld kwijt aan de DJ's en ook Luna zal wel grotendeels voor de 'eer' draaien. Alles kan dus uit de kast worden gehaald om het publiek te verwennen.

Gezien de populariteit van Luna's CD's en de reputatie van Q-Dance zal de tent wel ruim van te voren uitverkocht zijn :)

emre
En wanneer mag Boozywoozy die toko proberen te vullen :rolleyes:
MaGiK54
quote:
Originally posted by basvh
*kuch* carl cox en darkraver hebben er ook 1 gehad *kuch*


*kuch* alleen niet voor 25.000 peeps *kuch*
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 
Privacy Statement