|
הטרד הרשמי לזכר נעלמי הפורום (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Sniper
המקסימום שיתנו לך זה פתור מא' שזה בן זונה!!:]
לי גם יש כזה:P |
מה אתה משחק לי אותה פטור מ-א'... אני ראיתי אותך הרי לפני כמה שבועות עם א' מלא כמו כלב טוב :D |
|
|
| yahel222 |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
מה אתה משחק לי אותה פטור מ-א'... אני ראיתי אותך הרי לפני כמה שבועות עם א' מלא כמו כלב טוב :D |
רק שתדע גם שאין כזה דבר פטור מנשק
אולי ממשקל...
מי ש"מוציא" פטור מנשק
מוציאים אותו מצה"ל
בדוק. |
|
|
| Dj Black |
מה עם
Gil Shwarts
Q-pixel
yaman
Dj energey
אנשים שזכורים לי עד היום :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj Black
מה עם
Gil Shwarts
Q-pixel
yaman
Dj energey
אנשים שזכורים לי עד היום :D |
yaman פה |
|
|
| Meltdown |
וואלק שחר, בקצב הזה, אתה מגיע ל 100 הודעות עד אוגוסט, מאיפה אתה מביא את התרדים הללו, רק אלוהים יודע.
מה שהכי חשוב, זה שמי שיש לו זמן לכתוב, כותב כאן, ומי שלא כותב כאן, כנראה שיש לו סיבה טובה לא לכתוב כאן.
מוש יא תותח, חסר לך שלא רואים אותך עם האטמי אוזניים שלך בארמין, וכמובן
בלי נשק ומדים
;) |
|
|
| -CosmicFire- |
Melt
לא היית פה פעם להבין מאיפה הטראד הזה בא
ושפיצר באמת חסר לי עם היציאות המפגרות שלו |
|
|
| Meltdown |
| קוסמיק, אולי אתה צודק, אבל איך אומרים, כל אחד זכאי לדעה משלו, וזה מה שיפה פה, שמגוון הדעות הוא גדול ורחב, גם אם הדעות הללו מנוגדות האחת לשנייה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by -CosmicFire-
Melt
לא היית פה פעם להבין מאיפה הטראד הזה בא
ושפיצר באמת חסר לי עם היציאות המפגרות שלו |
לאן הוא נעלם ישך מושג? |
|
|
| -CosmicFire- |
לא אחי אין לי מושג
וMELT
סבבה אחי מסכים איתך |
|
|
| sabi10 |
| quote: | Originally posted by Huge-A
אותי מעניין מספר 3 :rolleyes: |
מה בדיוק הבעיה עם מספר 3:cool:
ואני לא נעלמתי לשום מקום. כמעט כל יום שאני מבקר בפורום. הרבה אני לא כותב אבל מבקר כמעט כל יום!!!
ובקשר ליחצנים...כן, אני מקבל כל הזמן הודעות ומיילים מנקסט, אבל פשוט לא יודע... אני לא מרגיש את הצורך העז להגיע... אומנם פעם אחרונה שהייתי זה היה אצל יוהן חילן בזמיר בקיץ, אבל עד סוף 2005 אני מקווה לבוא מסיבה אחת לפחות:rolleyes:
רק מה...זה ממש מחמם לי את הלב שאתם דואגים ורוצים שאגיע למסיבות , תודה!!!:D |
|
|
| princess cc |
מעניין אם כשאני לא אהיה תחשבו עליי...
:conf:
תרשמו לי פוסטים כאלה יפים? התגעגנו וכ"ו?
שחר תפתח לי ת'רד שהנושא שלו יהיה: הנסיכה האבודה?
ממממממ מעניין... |
|
|
| yaman |
ואללה מלא חסרים באמת
זה עם החתימה עם הביצים הגדולים של הדביבון
מאסטר ספלינטר
Edori
רונן
ועוד הרבה שממש לא רואים אותם |
|
|
|
|