return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
הטרד הרשמי לזכר נעלמי הפורום (pg. 2)
View this Thread in Original format
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
המקסימום שיתנו לך זה פתור מא' שזה בן זונה!!:]
לי גם יש כזה:P


מה אתה משחק לי אותה פטור מ-א'... אני ראיתי אותך הרי לפני כמה שבועות עם א' מלא כמו כלב טוב :D
yahel222
quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אתה משחק לי אותה פטור מ-א'... אני ראיתי אותך הרי לפני כמה שבועות עם א' מלא כמו כלב טוב :D


רק שתדע גם שאין כזה דבר פטור מנשק
אולי ממשקל...

מי ש"מוציא" פטור מנשק
מוציאים אותו מצה"ל
בדוק.
Dj Black
מה עם
Gil Shwarts
Q-pixel
yaman
Dj energey
אנשים שזכורים לי עד היום :D
Shahar
quote:
Originally posted by Dj Black
מה עם
Gil Shwarts
Q-pixel
yaman
Dj energey
אנשים שזכורים לי עד היום :D


yaman פה
Meltdown
וואלק שחר, בקצב הזה, אתה מגיע ל 100 הודעות עד אוגוסט, מאיפה אתה מביא את התרדים הללו, רק אלוהים יודע.
מה שהכי חשוב, זה שמי שיש לו זמן לכתוב, כותב כאן, ומי שלא כותב כאן, כנראה שיש לו סיבה טובה לא לכתוב כאן.

מוש יא תותח, חסר לך שלא רואים אותך עם האטמי אוזניים שלך בארמין, וכמובן
בלי נשק ומדים
;)
-CosmicFire-
Melt
לא היית פה פעם להבין מאיפה הטראד הזה בא
ושפיצר באמת חסר לי עם היציאות המפגרות שלו
Meltdown
קוסמיק, אולי אתה צודק, אבל איך אומרים, כל אחד זכאי לדעה משלו, וזה מה שיפה פה, שמגוון הדעות הוא גדול ורחב, גם אם הדעות הללו מנוגדות האחת לשנייה
Shahar
quote:
Originally posted by -CosmicFire-
Melt
לא היית פה פעם להבין מאיפה הטראד הזה בא
ושפיצר באמת חסר לי עם היציאות המפגרות שלו


לאן הוא נעלם ישך מושג?
-CosmicFire-
לא אחי אין לי מושג
וMELT
סבבה אחי מסכים איתך
sabi10
quote:
Originally posted by Huge-A
אותי מעניין מספר 3 :rolleyes:


מה בדיוק הבעיה עם מספר 3:cool:

ואני לא נעלמתי לשום מקום. כמעט כל יום שאני מבקר בפורום. הרבה אני לא כותב אבל מבקר כמעט כל יום!!!

ובקשר ליחצנים...כן, אני מקבל כל הזמן הודעות ומיילים מנקסט, אבל פשוט לא יודע... אני לא מרגיש את הצורך העז להגיע... אומנם פעם אחרונה שהייתי זה היה אצל יוהן חילן בזמיר בקיץ, אבל עד סוף 2005 אני מקווה לבוא מסיבה אחת לפחות:rolleyes:

רק מה...זה ממש מחמם לי את הלב שאתם דואגים ורוצים שאגיע למסיבות , תודה!!!:D

princess cc
מעניין אם כשאני לא אהיה תחשבו עליי...
:conf:
תרשמו לי פוסטים כאלה יפים? התגעגנו וכ"ו?
שחר תפתח לי ת'רד שהנושא שלו יהיה: הנסיכה האבודה?
ממממממ מעניין...
yaman
ואללה מלא חסרים באמת

זה עם החתימה עם הביצים הגדולים של הדביבון

מאסטר ספלינטר

Edori

רונן

ועוד הרבה שממש לא רואים אותם
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement