return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 4 [5] 
הטרד הרשמי לזכר נעלמי הפורום (pg. 5)
View this Thread in Original format
markfeldman
quote:
שונאת אתכם!


חחח למה ?
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אני לא אומר "שומן נשפך" אבל שחיפות ?!?!?

לגבי מידת החזה - מסכים.


אני אוהב בנות שאין להם בכללללל בטן
לא יכול לראות תבטן בולטת
רק בנות עם בטן שטוחה..
markfeldman
quote:
אני אוהב בנות שאין להם בכללללל בטן
לא יכול לראות תבטן בולטת
רק בנות עם בטן שטוחה..


תלוי מה רמת ה"שטיחות".
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
חחח למה ?



כי אתם מגעילים!
כל הגברים אותו דבר... סמעק... זונות!
markfeldman
quote:
כי אתם מגעילים!
כל הגברים אותו דבר... סמעק... זונות!


יאללה יאללה מספיק עם הצביעות !

מי ישמע כאילו הבנות חסידות גדולות...
princess cc
quote:
Originally posted by markfeldman
יאללה יאללה מספיק עם הצביעות !

מי ישמע כאילו הבנות חסידות גדולות...


לא אמרתי!

נראה לי שלא הבנת אותי יקירי...
אני נעלבתי פשוט:sadgreen:
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
לא אמרתי!

נראה לי שלא הבנת אותי יקירי...
אני נעלבתי פשוט:sadgreen:


טוב שלא פשוט אמרת שבא לך שנגיד אם את עומדת בדרישות:D
מה את רוצה שנסתבך עם סוסו שבוע לפני שרואים אותו בנקסט??
markfeldman
quote:
לא אמרתי!

נראה לי שלא הבנת אותי יקירי...
אני נעלבתי פשוט


טוב שלא פשוט אמרת שבא לך שנגיד אם את עומדת בדרישות
מה את רוצה שנסתבך עם סוסו שבוע לפני שרואים אותו בנקסט??


חחחח אשכרה...

סיסי, כל אחת מיוחדת במינה במה שאין לאחרות !
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
חחחח אשכרה...

סיסי, כל אחת מיוחדת במינה במה שאין לאחרות !


זה כמו להגיד כל אחד יפה בדרך שלו...יש אנשים שעדיין מחפשים תדרך
:D
princess cc
חברים אל תחמיאו לעצמכם
פ-ל-י-ז!!!!!!!!
ממששששששששש לא מה שהתכוונתי!!!!!!!

חוץ מזה, אז איף אני צריכה חיזוקים לזה שאני משהו מיוחד
אחרי שאילן אמר שאני הבחורה הכי נחשקת בפורום;)


לשמוע את זה מאילן... צ'מעו אני
לא צריכה שיחמיאו לי יותר כל החיים!:haha:

Shahar
איך מתאים עכשיו שיאמאן ירשום שעוד חודש יוצא הדיסק החדש של ארמין
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Shahar
איך מתאים עכשיו שיאמאן ירשום שעוד חודש יוצא הדיסק החדש של ארמין


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=243268
חחחחחחחחחחחחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 
Privacy Statement