return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
הטרד הרשמי לזכר נעלמי הפורום (pg. 3)
View this Thread in Original format
Huge-A
quote:
Originally posted by sabi10
מה בדיוק הבעיה עם מספר 3:cool:

ואני לא נעלמתי לשום מקום. כמעט כל יום שאני מבקר בפורום. הרבה אני לא כותב אבל מבקר כמעט כל יום!!!

ובקשר ליחצנים...כן, אני מקבל כל הזמן הודעות ומיילים מנקסט, אבל פשוט לא יודע... אני לא מרגיש את הצורך העז להגיע... אומנם פעם אחרונה שהייתי זה היה אצל יוהן חילן בזמיר בקיץ, אבל עד סוף 2005 אני מקווה לבוא מסיבה אחת לפחות:rolleyes:

רק מה...זה ממש מחמם לי את הלב שאתם דואגים ורוצים שאגיע למסיבות , תודה!!!:D


אתה פיבוריט של כולם בכל תרד מסיבה שנפתח כאן...
ואתה חסר לכולם במסיבות
היחצנים כבר בפאניקה .:toothless
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
מעניין אם כשאני לא אהיה תחשבו עליי...
:conf:
תרשמו לי פוסטים כאלה יפים? התגעגנו וכ"ו?
שחר תפתח לי ת'רד שהנושא שלו יהיה: הנסיכה האבודה?
ממממממ מעניין...


את משווה את עצמך לסאבי??? אותך אנחנו רואים כל מסיבה!!
הוא לאחרונה עקב בעיות חוזרות כל מסיבה לא מגיע וגם לא נמצא בפורום!!
דאגנו
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by eXeTik


אם כבר מדברים על אנשים שנעלמו.....
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by sabi10 אבל פשוט לא יודע... אני לא מרגיש את הצורך העז להגיע...


סאבי מפגיז אחרי שבועות של ישיבות קדחתניות אל תוך הלילה עם צוות יועציו בתירוץ חדש וחם!!!

שוב הוא מפתיע
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סאבי מפגיז אחרי שבועות של ישיבות קדחתניות אל תוך הלילה עם צוות יועציו בתירוץ חדש וחם!!!

שוב הוא מפתיע


וזאת רק ההתחלה!!
יש לנו שנה שלמה של מסיבות :D
Sniper
quote:
Originally posted by yahel222
רק שתדע גם שאין כזה דבר פטור מנשק
אולי ממשקל...

מי ש"מוציא" פטור מנשק
מוציאים אותו מצה"ל
בדוק.


אמת!!

quote:
Originally posted by Hell_Copter
מה אתה משחק לי אותה פטור מ-א'... אני ראיתי אותך הרי לפני כמה שבועות עם א' מלא כמו כלב טוב :D


כנראה שביסל"ח דפק לך ת'שכל..
הכמה שבועות הזה היה בכלל לפני כמה חודשים טובים..

ואין לי פטור רפואי מא', יש לי פשוט אישור שחתום ע"י המח"ט שמקנה לי אישור יציאה על ב', אם ת'רוצה אני אפילו יסרוק ויראה לך:]
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Sniper
אמת!!



כנראה שביסל"ח דפק לך ת'שכל..
הכמה שבועות הזה היה בכלל לפני כמה חודשים טובים..

ואין לי פטור רפואי מא', יש לי פשוט אישור שחתום ע"י המח"ט שמקנה לי אישור יציאה על ב', אם ת'רוצה אני אפילו יסרוק ויראה לך:]


יכול להיות שביסל"ח דפק לי את השכל...
אבל עדיין... אתה שמנת!!!! תפסיק כבר :crazy: :wtf:
markfeldman
quote:
יכול להיות שביסל"ח דפק לי את השכל...
אבל עדיין... אתה שמנת!!!! תפסיק כבר


אשכרה שמנת !

אתה היחידי שהוא גם קרבי בפורום וגם שומר על מסורת האלקטרוני !

כה לחי !
Hell_Copter
quote:
Originally posted by markfeldman
אשכרה שמנת !

אתה היחידי שהוא גם קרבי בפורום וגם שומר על מסורת האלקטרוני !

כה לחי !


תודה תודה... :)
אני סך הכל עושה את מה שכולכם הייתם עושים ;)
ברור שזה לא אותו דבר מבחינת כמה שאני מתעדכן... אבל עושים את המקסימום אני מניח
markfeldman
quote:
תודה תודה...
אני סך הכל עושה את מה שכולכם הייתם עושים
ברור שזה לא אותו דבר מבחינת כמה שאני מתעדכן... אבל עושים את המקסימום אני מניח


בהיבט המוסיקלי, לא בצבאי.

Hell_Copter
quote:
Originally posted by markfeldman
בהיבט המוסיקלי, לא בצבאי.


מן הסתם שלא בהיבט הצבאי...
כי חוץ ממני ומתומר שבקושי נכנס כבר... אין פה קרביים... תקנו אותי אם אני טועה... :rolleyes:
Sniper
quote:
Originally posted by Hell_Copter
יכול להיות שביסל"ח דפק לי את השכל...
אבל עדיין... אתה שמנת!!!! תפסיק כבר :crazy: :wtf:



ואללה.. ת'יודע רועי מפעם לפעם שאני רואה אותך
אני חושב יותר ויותר שאין לך פשוט מה להגיד לי, אז אתה מחליט ששמנתי....
סליחה שאני לא מנופח כמוך, סליחה שאני לא בילתי המוןןןןןןןן זמן במכון כושר...
והכי חשוב סליחהההההה שאני לא חתיך וסקסי כמוך:P
אגב, רק בשביל הקטע הורדתי 2 קילו..:]]
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement