|
Valentijn (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Xilver |
No Valentine for me this year
Kvind da trouwens toch maar overdreven commercieel gezeik. Ofwel ziet ge uw vriendin alle dagen graag, ofwel niet, maar ni hypocriet gaan doen op valentijn. |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Pumaz
I suck at buying presents :o |
wie niet?:o |
|
|
| Dark Apostle |
| Mijn vriendin krijgt juist niets met Valentijn, ik vind het een hypocriete klotenfeestdag voor mensen die de moeite ni doen om hun partner te verrassen tijdens de rest van het jaar. |
|
|
| djcresto |
ik denk dat er bijna een algemene regel is:
mannen vinden valentijn hypocriet en doen er toch maar aan mee om niemand teleur te stellen
vrouwen vinden valentijn leuk :D |
|
|
| FUSyke |
Mee Valentijn lekker gaan eten*jam jam*Is romantisch en goe voor mijn buikske:) Het is commercieel maar ja, voor enen keer meedoen geeft nie é:) En voor de rest van het jaat verras ik mijn vriendin ook af en toe;) Jaja, ik ben nen romantischen boy*kuch kuch*:p
De menu:
Champagne met hapjes aangeboden door het huis
******
Salade van fijne groentjes met rivierkreeftenstaartjes in een mantel
van Gravlaxzalm
of
Gandaham gegarneerd met mousse van eendenlever
of
Gebakken scampis in een hartelijk sausje
******
Gegrilleerde côte à l'os met z'n garnituren
of
Huwelijk van zeevissen
of
Lamskroon met z'n groentegarnituur (supp. € 6)
******
Valentijnsdessert
******
Domaine wijnen of frisdrank inbegrepen |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by FUSyke
Mee Valentijn lekker gaan eten*jam jam*Is romantisch en goe voor mijn buikske:) Het is commercieel maar ja, voor enen keer meedoen geeft nie é:) En voor de rest van het jaat verras ik mijn vriendin ook af en toe;) Jaja, ik ben nen romantischen boy*kuch kuch*:p
De menu:
Champagne met hapjes aangeboden door het huis
******
Salade van fijne groentjes met rivierkreeftenstaartjes in een mantel
van Gravlaxzalm
of
Gandaham gegarneerd met mousse van eendenlever
of
Gebakken scampis in een hartelijk sausje
******
Gegrilleerde côte à l'os met z'n garnituren
of
Huwelijk van zeevissen
of
Lamskroon met z'n groentegarnituur (supp. € 6)
******
Valentijnsdessert
******
Domaine wijnen of frisdrank inbegrepen |
hmmm wa moet da nie kosten? ;) |
|
|
| mellow_head |
LOL geeft gij ma geld uit aan de vrouwen.
I'm not part of it. één voor allen, allen voor één!:D |
|
|
| Tiger777 |
| bah, mousses, daar moekik nu ni van hebbe zie. Ik wil zien wa ik aan het eten ben! |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Tiger777
bah, mousses, daar moekik nu ni van hebbe zie. Ik wil zien wa ik aan het eten ben! |
zet uwen bril op :p |
|
|
| Tiger777 |
| nee, ma das toch just allé, da is zo ne pap met van verre de smaak van hetgeen ge verwacht te eten en dan in uwe mond smelt dat geheel, zijn walgelijk gevoel over uwe mond uitsmerend. Ma goe, ik ga voor de rivierkreeftestaartjes met het huwelijk van die vissen en de wijn |
|
|
| FUSyke |
| Ik kies de scampi's en de côte a l'os:) Mja ik hou nu eenmaal van heerlijk eten en daar betaal ik graag een prijske voor. Mijn eten is nog nie op of ik denk al aan de volgende maaltijd:p |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by djcresto
mannen vinden valentijn hypocriet en doen er toch maar aan mee om niemand teleur te stellen
|
Ik doe er echt totaal niet aan mee, ik verras mijn vriendin liever onverwachts en niet wanneer iemand in een winkel zegt: HE VERRAS JE GELIEFDE MET EEN |
|
|
|
|