return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Valentijn (pg. 3)
View this Thread in Original format
Tiger777
^^gij zijt ook nen alternatieveling eh:cool:

Ik vin cadeau'kes geven helemaal meestal nogal dwaas. De ontvanger is moreel verplicht DANK U te zeggen terwijl zij een week later nog plaats in nen betaalde vuilniszak moet zoeken voor uuw cadeau.
djcresto
de grootste anti valentijners zijn ook precies mensen zonder lief precies ;)
Nuja ga hem nu voor de eerste keer samen doorbrengen, denk ik toch en er toch een leuke avond van proberen maken.
BZRK
Kheb geld om uit te geven, maar geen lief :D
Kheb niks tegen valentijn, alleen nie zo prettig om alleen te zijn dan.
Nyah
quote:
Originally posted by djcresto
ik denk dat er bijna een algemene regel is:

mannen vinden valentijn hypocriet en doen er toch maar aan mee om niemand teleur te stellen

vrouwen vinden valentijn leuk :D


Mmhh... allez, dan ben ik een uitzondering op de algemene regel, want imo is valentijn dikke commerciële zever.
Hou me daar niet mee bezig, enkel t eerste jaar dat ik een relatie had wel, omdat we toen nog maar enkele maanden samen waren (en ik nt wist wie wat zou doen)-> belangrijk is daarover afspraken te maken. als ge tesamen beslist dat ge t maar niets vindt, dan hoeft ge u daar ook niet mee bezig te houden.
Vind t fijner als uw partner u onverwacht verrast, ge moet t hele jaar door laten zien dat ge mekaar graag ziet,he ;)

Btw, dit jaar op valentijn heb ik nog examens, dus joy... dat wordt examen afleggen en rustig neerleggen en genieten van weekje vrij :D
Tiger777
quote:
Originally posted by djcresto
de grootste anti valentijners zijn ook precies mensen zonder lief precies ;)

Ja, bende gefrustreerde zakken!
Kaidreas
valentijn hoeft niet alleen van de mannelijke kant komen he.. da vrouwen doen soms (ik zeg soms) ook wel eens moeite ze.
ik zou wel mee in de hype-boot springen moest ik eens een lief hebben met valentijn :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by djcresto

Nuja ga hem nu voor de eerste keer samen doorbrengen, denk ik toch en er toch een leuke avond van proberen maken.

+1

En we vieren het op Trance Energy, dus leuk zal het sowieso worden! :)
Eagle`
Ik weet een ding en da is da grieten geld kosten ook buiten valentijn, ooit ne keer voor mijn vriendin nen teddy-beer gekocht, zo nen huskey, 25 euro for the love of god :rolleyes: voor diee prijs kunde u al bekanst eens tuk in uw klote zuipe dedju
djcresto
quote:
Originally posted by Eagle`
Ik weet een ding en da is da grieten geld kosten ook buiten valentijn, ooit ne keer voor mijn vriendin nen teddy-beer gekocht, zo nen huskey, 25 euro for the love of god :rolleyes: voor diee prijs kunde u al bekanst eens tuk in uw klote zuipe dedju


nen husky, hoe lief :D
Pheatus
kheb precies meer chance dan gij :p
onlangs heeft men lief nen nieuwe horloge gekocht voor men nieuwjaar (75€). En 2 jaar geleden had ik ooit eens nen koddige grote beer (Pimbolie ofzo) zien staan in een winkel (70€ ofzo), en paar dagen later had ze die wel gaan halen zekers! (tussenhaakjes: kgeef ze ook soms iets moois terug hoor... don't worry ;) , en JA ik vind knuffelbeertjes cool :p *i'm a big teddy myself* j/k)

Tiger777
quote:
Originally posted by Eagle`
voor diee prijs kunde u al bekanst eens tuk in uw klote zuipe dedju

Toch ook gesjelleg met zen tweetjes:conf: :p
Wildfir3
wij doen er ook niet aan mee, omdat het gewoon te onnozel is om uw geld aan te geven... al die valentijnskadootjes zijn "crap met hartjes op", waar ge niks mee zijt enzo...

Nuja, wij gaan al effe een weekendje weg omdat we vrijdag zes maanden samen zijn... veel beter dan valentijnsgedoe imo, 'k vind het ook maar wat geforceerd :)

valt me trouwens op dat vooral pubers daaraan mee doen... ik kwam daarstraks in blokker, en ZO veel bakvissen en johnniepubers die hartjesbrol kochten, ni te doen :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement