|
Valentijn (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| LOL Jack, dat klinkt als een hint!! :haha: :haha: :stongue: :stongue: |
|
|
| Nyah |
| en wat hebben de twee beta-tortelduifjes voor mekaar gekocht of toch ni aan meegedaan? |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Pumaz
"ik wil die boek voor mijn valentijn"
|
je had haar beter een cursus Nederlands cadeau gedaan :p |
|
|
| Nabistai |
| quote: | Originally posted by Pumaz
De auteur ken ik niet maar de titel is "Supersex" :o |
Als je haar een boek over sex kocht dan had je beter een boek van Astrid-Christina Richtsfeld, Natalie Angier of David Schnarch genomen (neen dit is geen doordenkertje). 'Supersex', alleen al de naam vermoed dat het boek van het niveau à la 'open en bloot' is :rolleyes: Nuja, hopelijk levert het wat op ;) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
LOL Jack, dat klinkt als een hint!! :haha: :haha: :stongue: :stongue: |
Euhm nee :rolleyes:
Het boek is voor haar he, voor mij had ze nog nooit met een jongen geslapen, dus moet ze nog wat leren ;) |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
toch ni aan meegedaan? |
;)
Veel leuker dat het spontaan gebeurt in plaats van geforceerd :) |
|
|
| Pumaz |
| quote: | Originally posted by TOR
je had haar beter een cursus Nederlands cadeau gedaan :p |
Of eentje voor mezelf :o
@Nabistai: ik heb geen verstand van zo'n boeken :p |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Pumaz
Euhm nee :rolleyes:
Het boek is voor haar he, voor mij had ze nog nooit met een jongen geslapen, dus moet ze nog wat leren ;) |
allé, maar goed dan dat ze met u is :toothless
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Veel leuker dat het spontaan gebeurt in plaats van geforceerd |
zeker da ;) |
|
|
| Kaidreas |
| quote: | Originally posted by Pumaz
voor mij had ze nog nooit met een jongen geslapen, dus moet ze nog wat leren ;) |
leuk dat heel de wereld het nu ongeveer weet:) |
|
|
| Zehra |
| ^ da dacht ik ook... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Zehra
^ da dacht ik ook... |
idd.. ik hoop voor u dat ze t kan appreciëren, jack ;) |
|
|
| Pumaz |
Ik twijfelde zo'n 5 minuten voor ik dat uiteindelijk postte *zucht*
Het is maar seks he, iedereen doet het :p |
|
|
|
|