return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 4 5 
Rokerskamerke
View this Thread in Original format
mellow_head
Awel he hier moogde es zegge waarom ge begonne zijt met roken, of ge da ooit gedaan hebt, you know, your experiences with the concept.

En ja hier moogde roken (alles:wtf: )
djcresto
ik heb nog nooit aan een sigaret getrokken en ben daar zeker trots op. Ben ook nog nooit in de verleiding gekomen eigenlijk.

vooral om deze reden:


ROKEN STINKT:D
mellow_head
gij stinkt ook:D

neenee ma serieus, das een goei zaak. Kwou ook dak er nooit mee begonnen was en ik ben dus wel ech ultraverslaafd:eyes:

Ma ik sta al met 1 been in het graf, as ik er met 2 benen in sta stop ik:D
Tiger777
onbegrijpelijk hoe mensen zichzelf aan zoiets kunnen vastklampen, terwijl de eerste sigaret de meesten niet eens smaakt...
djcresto
quote:
Originally posted by mellow_head
gij stinkt ook:D

neenee ma serieus, das een goei zaak. Kwou ook dak er nooit mee begonnen was en ik ben dus wel ech ultraverslaafd:eyes:

Ma ik sta al met 1 been in het graf, as ik er met 2 benen in sta stop ik:D


1 pakske per dag x 4 euro? Op een week tijd kan ik dus al een leuke valentijnscadeau kopen;)
Tiger777
omg, om de 2 dagen een plaatje kunnen kopen :eyes: . Tiens, da blijft blijkbaar duurder worden :eek:
mellow_head
Tja jong, ieder zn ding zeker?

BTW mooie foto van een axolotl Tiger777;)
Pumaz
Het is mijn tante's fout dat ik rook, ze moest maar niet constant herhalen dat het zo goed deed :clown: :whip:
Belgian Bonzai
quote:
Originally posted by mellow_head
axolotl

Ik ging het niet weten.

waarom begonnen? Ik wist da'k ooit eens een joint ging proberen en moest dus trainen.
waarom verdergedaan? Ik werd er zo'n beetje duizelig van (mijn debuut was dan nog met een Marlbrol Light), vonnik wel leuk.
Waarom nog altijd niet gestopt? 't Zijn stresserende tijden, een siggy'tje tussen het blokken is bliss.

Maar, uiteraard, respect voor wie ervan blijft; houden zo.
Tiger777
quote:
Originally posted by mellow_head
Tja jong, ieder zn ding zeker?

BTW mooie foto van een axolotl Tiger777;)

OMG!:eyes:

Inderdaad, een Ambystoma mexicanum voor zijn schildklier werd vervangen door die van een metamorfoserende salamander :p

Heel chic joenge :p

Dark Apostle
Roken heb ik nooit gedaan, ik ben al wel in contact gekomen met "kruiden"
Gladius
quote:
Originally posted by djcresto
ik heb nog nooit aan een sigaret getrokken en ben daar zeker trots op. Ben ook nog nooit in de verleiding gekomen eigenlijk.

vooral om deze reden:


ROKEN STINKT:D

heh right on!!
maar ehm waarom zoude daar trots op moeten zijn?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement