return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 5 
ILTA ~ID Contest~ 01
View this Thread in Original format
Rising
אוקיי קודם כל הקדמה:
בפורום העולמי כבר זמן מה רצה לה תחרות זיהוי קטעים.. מורכב בד"כ מ-50 קטעים של מוזיקה אלקטרונית אך לא מחייב שלא עולים על 15 שניות כל אחד באיכות פשוטה.

אז הפורום הבלגי כבר התחיל להכין אחת משלו ועכשיו תורנו להתחיל מסורת חדשה, אז החלטתי לקחת את זה על עצמי :)

זמן:
מוגבל.. התחרות מסתיימת כחודש לאחר הפתיחה.
אם היום ה-3 בפבואר אז התחרות מסתיימת ב-3 במרץ!

איך שיטת הניקוד עובדת?

במידה וזיהית את שם האמן.. או את שם השיר או את שם הרמיקס בלבד מגיעה לך נקודה אחת.

במידה וזיהית את שם האמן ואת שם השיר או שם האמן ושם הרמיקס וכו.. בקיצור שני נעלמים מגיעות לך שתי נקודות.

במידה ויש 3 נעלמים.. שם אמן שם שיר ושם של רמיקס (לא תמיד יש רמיקס)
וזיהית את כולם מגיעות לך 3 נקודות!

המטרה:

לזהות כמה שיותר שירים

מי שהצליח לזהות את מס' הקטעים הרב ביותר ולו את מס' הנקודות הגדול ביותר הוא הזוכה.

מה הזוכה מקבל?

הזדמנות להכין תחרות כזאת משלו.. וקצת כבוד
:)

(תאמינו לי זה כיף)

כללים:

לא לפרסם את הקטעים שזוהו בפורום.
יש לשלוח את הניחושים בפרטי (לי).. או לאימייל הבא:

[email protected]

אל תשכחו לציין את הכינוי שלכם בפורום על מנת שאני אוכל לדרג אותכם במצעד.

אפשר לשלוח כמה ניחושים שרוצים אין הגבלה או משהו
וכאמור יש חודש שלם לנסות ולפתור כמה שיותר קטעים.

כל אחד אחראי לעצמו וזאת לא תחרות משותפת של כמה אנשים ביחד (זאת רמאות)

להורדת הקובץ עם הקטעים >>>>>>

לחץ עליי!!!!!!!

בהצלחה!!!
Shahar
חחחחחחחחחחחחחחחחח כל פעם אתה שותק כזה כמה חודשים פתאום בא עם איזה תחרות
צוות בידור :D
DJ-Kreing^^
סחטיין על היוזמה אחי!
:)

אני ינסה את מזלי, למרות שלא נראה לי שילך לי כל כך
חחח..
Flotser
quote:
Originally posted by Shahar
צוות בידור :D

חחחחחחחח

סחטיין אורן אני מקווה אני אמצא זמן
:p
FederalBI
אחלה רעיון , ניסית להשתתף בפורום העולמי בתחרות אך ללא הצלחה זיהוי שירי םזה לא הצד החזק שלי
HyPeRSoNiC
יאללה ננסה, מה יכול להיות :)

[EDIT]

פאק, הם כל כך מוכרים!!!!!!!
אבל אני לא מצליח להיזכר בשמות :sadgreen:

עם כל טראק שאני משמיע אני מרגיש יותר ויותר מטומטם :confused:
Flotser
ווואי זה ממש קשה. עברתי בריפרוף על כל הקטעים וזיהיתי אולי קטע אחד

מסקנה:
יש יותר מדי טראנס. שיעשו איזה הפסקה של שנה שנתיים ויפסיקו ליצור. ככה שאנשים יוכלו להתרענן ולהקשיב לכל הקטעים מהשנים האחרונות.
:p
skelz
4 בקלות :)
Sniper
אני ינסה..

סביר להניח שאני לא יצליח
sh33p
זיהיתי 4
קשה מאוד לבן אדם שהתחיל לשמוע טראנס לפני רק לפני שנה
:rolleyes:

Sniper
אני פורש...
אני מכיר כמה אבל אין לי פאקינג זכר איך קוראים לזה
FreaKaZoid
סחטיין על הרעיון והיוזמה אבל לצערי זיהוי שירים בהחלט לא צד שאני גאה בו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement