return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: [1] 2 3 
Jaaaaaa Carnaval
View this Thread in Original format
Buoyant
Als je gaat, Hoe ga je? Naar wat ga je? Of ga je helemaal niet?

Ik alleen maar vanavond naar een jaarlijks fuifje hier in de buurt. Stoeten zeggen mij niet veel. Andere jaren liep ik nog mee, maar had daar dit jaar weinig zin in.
Ik ga als travestiet, heb een mooi rokje,panties, gebreid truitje en mooie body warmer van mijn mama kunnen lenen en een punkers pruik op. Lekker fout dus .... heerlijk
Phortastic
ik haat carnaval, kvind da een feest voor debielen, no offence.
ik ga dus ook niet.
zuipen om te zuipen kan ik ook op eender welke dag, heb ik gene carnaval voor nodig.
Pumaz
Ik ga wel (zoals iedereen in Aalst) maar ik verkleed mij niet, niks voor mij :p
Wat ik ga doen? Drinken :o
Waar ik het ga doen? De King's zou terug open zijn las ik d4m :eek: :D

Ik ga niet echt naar de stoet kijken maar als ik er toevallig passeer zal ik toch wel ff op de nummer letten want Dj LPG doet mee (groep nummer 55) :)
djcresto
Naar de stoet op zich zou ik wel nog willen zien. Kvind die wagens meestal wel knap gemaakt. Ik hou er wel nie van om mij te verkleden. En de mentaliteit van de meeste karnavalisten staat mij nie aan. Das zo echt een bekrompen wereldje vind ik of zo lijkt het toch. Alleja bij veel Aalstenaars staat er woensdag in hunne msn nick: nog 360 dagen en tis karnaval. Daarbij komt dan nog de belachelijke muziek die altijd gespeeld wordt.
Pumaz
quote:
Originally posted by djcresto
Daarbij komt dan nog de belachelijke muziek die altijd gespeeld wordt.

+1
Eagle`
Halle woei
Phortastic
quote:
Originally posted by djcresto
Naar de stoet op zich zou ik wel nog willen zien. Kvind die wagens meestal wel knap gemaakt. Ik hou er wel nie van om mij te verkleden. En de mentaliteit van de meeste karnavalisten staat mij nie aan. Das zo echt een bekrompen wereldje vind ik of zo lijkt het toch. Alleja bij veel Aalstenaars staat er woensdag in hunne msn nick: nog 360 dagen en tis karnaval. Daarbij komt dan nog de belachelijke muziek die altijd gespeeld wordt.

mooi gezegd, dat is net wat ik bedoel. maar ik heb het wat botter uitgedrukt ;)
Freezel
Kansloos, ieder jaar weer. Mooi gezegd Phortastic, helemaal mee eens :D
Phortastic
quote:
Originally posted by Freezel
Kansloos, ieder jaar weer. Mooi gezegd Phortastic, helemaal mee eens :D

Thanks Freezel :D;)
Wildfir3
niet kanslozer dan al die arminseuten die gaan "flippen" op saaie kakmuziek hoor :D

anyway, karnaval halle is nog wel een klein maandje te gaan (halfvasten pas), en hebber momenteel nog helemaal geen zin in, dus dunno... aalst is te ver, en 't is home sweet home, dusja :)

FUSyke
Carnaval is toch ook niets voor mij, ik vind het altijd maar een rare bedoening en al die zatte mensen:rolleyes: Mijn vriendin zit in Aalst op school; die mensen zijn een gans jaar maar met 1 ding bezig en dat is carnaval. Rare mensen die aalstenaars:) Veel leute voor de mensen die morgen naar Aalst gaan.
djcresto
quote:
Originally posted by FUSyke
Carnaval is toch ook niets voor mij, ik vind het altijd maar een rare bedoening en al die zatte mensen:rolleyes: Mijn vriendin zit in Aalst op school; die mensen zijn een gans jaar maar met 1 ding bezig en dat is carnaval. Rare mensen die aalstenaars:) Veel leute voor de mensen die morgen naar Aalst gaan.

sint lieven? hohan?

tja sommige zijn inderdaad raar :D en velen zijn ook zat tijdens karnaval. Ken er wel ook genoeg uit aalst die nie raar zijn :p Enja zelfs ene die 3 dagen naar karnaval gaat en geen enkele keer zat is.

E�n van de leukere dingen aan Aalst karnaval (ben ooit ��n keer geweest) is dat je daar om 6 uur 's ochtends nog met duizenden rond en op de grote markt staat te feesten. Dat heeft zijn charme wel vind ik.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement