return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 
Arise heeft jullie hulp hard nodig!!
View this Thread in Original format
Marc.....S
Na een gesprek met de directie van Doornroosje is er beslist dat wij terug moeten naar 1 zaal. Door de lage opkomst van 28 januari kregen wij te horen dat we nog 1 maal de kans krijgen om een feest te organiseren. Dit wordt uiteraard 27 maart, dus de easter party gaat gewoon door. MAAR.... we mogen nu nog maar 1 zaal gebruiken dat houd dus in dat wij genoodzaakt zijn om iedereen die de kans zou krijgen om een keer voor ons te draaien moeten teleurstellen. Doornroosje eist van ons dat wij minimaal 300 bezoekers moeten binnen krijgen om nog in de verdere toekomst daar de zaal te mogen huren. Als dit wel lukt, dan zal het weer na overleg met hun de tweede zaal erbij komen. Wij hebben er alles aan gedaan om nu gewoon die tweede zaal te mogen gebruiken. Maar ze werken helaas niet mee. Ik snap het helemaal aan de kant van Doornroosje maar wij hebben ook gezegdt dat dit gewoon moet groeien.

Wij hopen dus ook op jullie steun 27 maart. Als we de 300 halen dan is er voor de meeste van jullie dus ook weer de gelegenheid om weer te draaien in Doornroosje. Zou dus zonde zijn als het nu al over zou zijn. Niet alleen voor ons maar ook voor de vele talenten die hier op TA rond hangen. We hebben al vele demo's mogen ontvangen en ik kan verklappen dat er niet een bij zit die buiten de bood valt. Niveau is dus behoorlijk aan de hoge kant :D

We gaan dus nu ok een voorverkoop houden en hebben de prijs dan ook verlaagd. Alleen aan de deur blijft het 10 euro. Voorverkoop wordt dan 7,50 euro.

Alvast bedankt voor jullie steun en als jullie nog sugesties hebben dan zien wij dat graag.:gsmile:
Opti
wellicht een idee om gewoon veel kaarten weg te geven...?
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement