return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 
kent iemand de titel van dit nummer ?
View this Thread in Original format
emma
Was gisteren op een feestje met Miss Kittin en vroeg me af of iemand het nummer kent van dit filmpje ?
=> www.emmaspartypictures.com/Pictures/kittin/MVI_7636.AVI
After_Forever
Ik zit hier nog niet zo lang... maareh...hier hebben we toch een speciaal forum voor op tranceaddict??
MaGiK54
Klinkt vet....maar helaas heb ik geen titel voor je...
TranceFool
Woeeei, dat korte sampletje klinkt iig al erg vet. Ben ook wel benieuwd :)
eXos
quote:
Originally posted by After_Forever
Ik zit hier nog niet zo lang... maareh...hier hebben we toch een speciaal forum voor op tranceaddict??

Idd, moven die zooi!

:clown:
Donna
ja
TranceFool
Boeiend, daar krijg je 0,0 reactie.....wij Belgen en Nederlanders lossen dat gewoon netjes in de subforums op ;)
After_Forever
regels zijn regels , toch? ;) :p
las hier wel vaker mee; verjaardagthreads mochten ook niet toch? daar zeurde toen ook veel mensen over
nu mag dit wel

apart
HiGH_NrG
quote:
las hier wel vaker mee; verjaardagthreads mochten ook niet toch? daar zeurde toen ook veel mensen over
nu mag dit wel

apart

De regels worden gewoon te pas en te onpas nageleefd. Niks aan aantrekken, want er gebeurd toch niks met je commentaar.
After_Forever
quote:
Originally posted by HiGH_NrG
De regels worden gewoon te pas en te onpas nageleefd. Niks aan aantrekken, want er gebeurd toch niks met je commentaar.

oke dank je
dan weet ik ook waar ik in beland ben op dit forum en wat ik wel en niet kan ;)

TranceFool
quote:
nu mag dit wel

apart

Dit is anders, want ik wil ook weten hoe het nummer heet :p
Als het een boutnummer was geweest had ik ook gezegd dat die in de andere section moest :rolleyes: :clown:
Partyhardy!
Wat Emma ook had kunnen doen was een vet reportje schrijven over die avond en dan op slinkse wijze dit sampletje posten :p sample klinkt goed iig! :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement