|
אני מחלק הזמנות ל Gmail
|
View this Thread in Original format
| FederalBI |
מי שרוצה שאני יזמין אותו ל
gmail
שיכתוב כאן את הדואר אלקטרוני שלו יש לי 40 הזמנות אין לי מה לעשות איתם
ואני יזמין אותו |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by FederalBI
מי שרוצה שאני יזמין אותו ל
gmail
שיכתוב כאן את הדואר אלקטרוני שלו יש לי 40 הזמנות אין לי מה לעשות איתם
ואני יזמין אותו |
מזה בכלל?
ויש טרד מחשבים |
|
|
| taltul |
| גם לי יש הזמנות מי שמעוניין שיגיד לי... :) |
|
|
| princess cc |
למה אני צריכה כתובת gmail?
יש לה נפח יותר גדול?
:conf:
האמת שיש לי איזה 40 כתובות דוא"ל:)
נראה לי שאין לי מה לעשות בעוד אחת |
|
|
| Shahar |
| יאללה נו שים גם לי |
|
|
| Flotser |
גם אני יכול להזמין,
פשוט תתנו לי כתובת אימייל אחרת שלכם
:nervous: |
|
|
| Shahar |
מה זה
GMAIL?#@$?#@ |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה זה
GMAIL?#@$?#@ |
תחפש ב
google
:p |
|
|
| sh33p |
וואלה מוזר
יש לי ג'ימייל כבר ארבעה חודשים ואני יכול להזמין רק שישה אנשים
:conf: |
|
|
| Shahar |
| נווווו מה זההההה???????????.. |
|
|
| Rising |
אימייל.. תיבת דואר... בנפח ג'יגה...
יש הגבלה והכי הרבה אפשר זה 10 מגה לקובץ.
אתה מבקש משהו עוד לפני שאתה יודע מה זה??
אם זה היה איידס? :conf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
אימייל.. תיבת דואר... בנפח ג'יגה...
יש הגבלה והכי הרבה אפשר זה 10 מגה לקובץ.
אתה מבקש משהו עוד לפני שאתה יודע מה זה??
אם זה היה איידס? :conf: |
כי אף אחד לא אמר מה זה סעמק
20 פוסטים
קשה להגיד מה זה? |
|
|
|
|