return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 
Nuttige post :D : Zit je op een nerds school of nie
View this Thread in Original format
DJ_Massive
om ook maar es een (on)nuttige draad te maken, :D

zit jij op zon school waar alleen maar nerds en kakkers rondlope, of nie ?

ik iig nie , Kaj Munk College OWNS JOE! WOEIIIII :))
en Henkie_Henk kan et weten, he Henk, haha :) :)
Henkie_henk
lol kaj munnik.. ja.. hoe heette t eerst dan?? willem de zwijger college ofzow?? of ben ik nou gek??

ksh bestaat vast ook nog.. :p

Maarja das wel redelijke nerd-school.. maar toen ik er zat wel chille concierge en directeur ; elk briefje wat ik inleverde geloofde ze... ik ging ongeveer 3 keer p week naar de dokter en 2 keer naar de ortho.. mooi rustig houwe..

Windesheim.. das pas een nerd-school.. Glanis zit er...

kay ff serieus.. daar loopt raar volk.. en lelijk volk..van balletjes tot klasse 1 horken.. Volgens mij is het een straf van god..

loopt zon anja ... langs.. die heeft kuilen ipv borsten.. en schaamhaar op er hoofd.. damn man voel ik zo me ogen branden.. en dan zit je daar 7 weken bij in de klas ofzow..

die hele school zuigt... bijna nix gaat zoals het moet.. dat hele pgo systeem zuigt..

ow ja de gasten die ik ken zijn wel chill :) lekker du stad in enzow.. beetje photoplaye tijdens "verplichte" owg's..

GreetZz

vandaag ook vrij genomen trouwens.. anders zat ik van 10 tot 10:15 op school en daar heb k geen zin meer in..
Dj Alpha
Mwah, valt wel mee denk ik.. Alleen zit r zo'n gozer op me sgool.. ene Tim.. Das best wel een kakker zeg :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
gheghe
Blik
ik zit op de kakschool van Den Bosch, alleen de Universiteit Leiden kent meer Ballen dan onze school........
Flippe
Neej bij ons op school geen kakkers, gelukkig niet :)
New Wave
quote:
Originally posted by Dj Alpha
Mwah, valt wel mee denk ik.. Alleen zit r zo'n gozer op me sgool.. ene Tim.. Das best wel een kakker zeg :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
gheghe



gheghe, ik schop je kop van je dwergelichaampje met mijn kapotgestampte ordinaire maxies, daarna zal ik je maag doorboren met mijn vuisten waarom uiteraard de wontkortsen van het matten aanwezig zijn :)

maaruh der zitten inderdaad bij ons heeeeeele duistere nerds bij ons op school, gelukkig niet bij mijn afdeling.......Alpha, ik zal je wel eens wat nerd aanwijzen die je mag kikcen :p
Henkie_henk
quote:
Originally posted by New Wave



gheghe, ik schop je kop van je dwergelichaampje met mijn kapotgestampte ordinaire maxies, daarna zal ik je maag doorboren met mijn vuisten waarom uiteraard de wontkortsen van het matten aanwezig zijn :)


Die new_wave zit echt boordevol liefde en goedheid
New Wave
En ik ben nog sociaal ook, maar dat had je niet gedacht he! :)
TimeportE
quote:
Originally posted by Blik
ik zit op de kakschool van Den Bosch, alleen de Universiteit Leiden kent meer Ballen dan onze school........

dan ben je misschien nog nooit in nijmegen op het gymnasium geweest.. veel kakkers en wat nog erger is, wanna-be kakkers:whip::whip: , erger bestat bijna gewoon nie..
-=WVG=-
quote:
Originally posted by Blik
ik zit op de kakschool van Den Bosch, alleen de Universiteit Leiden kent meer Ballen dan onze school........


Universiteit Leiden kom ik op zich niet zo vaak :rolleyes:
Maar uuh...die kakkers bij ons op school...



...

Ruben_Dubbink
quote:
Originally posted by Henkie_henk


die hele school zuigt... bijna nix gaat zoals het moet.. dat hele pgo systeem zuigt..



die hele school zuigt... doel je daarbij ook op mij Henkie_Henk?;)
Dat pgo systeem is idd best wel waardeloos ja.
Verder lopen er best wel veel briezels op de opleiding rond, maar een enkele keer is het ook wel :eyes: , ik zeg een enkele keer.
kolkiewolkie
quote:
Originally posted by Henkie_henk
lol

Windesheim.. das pas een nerd-school.. Glanis zit er...



hehe, we gaan niet mijn school een beetje zitten afbekken he.
er lopen namelijk geen kakkers rond, nou ja, 1 dan, maar das en leraar.
Wat wel kI_It is is het feit dat er in het hele T-gebouw (waar ik dus zit, en glanis blijkbaar ook) het aantal vrouwen met 2 handen te tellen is en het aantal knappe vrouwen met 1 of 2 vingers. oplossing hiervoor is overigens een rondje door het centrum lopen, maar dat terzijde.
maar de lui die er verder rond lopen zijn wel relaxed, veel trance/techno/house/gabberliefhebbers:D :D :D dus das wel gunstig. Ook heeeeeel handig met ceedees uitwisselen enzo

ok, gaddago

greetz Kolkiewolkie
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement