return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Party: 5 dj's in a row - 19/02/'05 - Jeugdsoos '75 Buren - (pg. 2)
View this Thread in Original format
Passiva
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Als je "In the End" maar draait... dan kan ik vredig sterven :).


Deal :D
HardKiller
Woei :D
Tomaz
quote:
Originally posted by Passiva
Deal :D

Je hebt 'm mij ook beloofd, dus nu moet ie 2 keer voorbij komen! Woohoo! :p
Tomaz
Oh ja, en als Find niet gedraaid wordt, dan draai ik 'm voor straf van 05:00 tot 15:00 non-stop met alle deuren op slot zodat er niemand weg kan en 't geluid vol open.
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by Tomaz
Oh ja, en als Find niet gedraaid wordt, dan draai ik 'm voor straf van 05:00 tot 15:00 non-stop met alle deuren op slot zodat er niemand weg kan en 't geluid vol open.


Whehehe...

Andy Moor of Kvs.A remix?
Tomaz
quote:
Originally posted by MarkzMan_X
Whehehe...

Andy Moor of Kvs.A remix?

Beginnen met de intro edit van schulz, daarna andy moor, daarna KvsA en graag nog een nieuwe remix. Galen, misschien kun jij een find remix in elkaar draaien? :clown:
m-kay
Tom, is er al een themesong?

:rolleyes:.
Tomaz
quote:
Originally posted by m-kay
Tom, is er al een themesong?

:rolleyes:.

Nope, ga jij daarvoor zorgen? :rolleyes:
Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tomaz
Beginnen met de intro edit van schulz, daarna andy moor, daarna KvsA en graag nog een nieuwe remix.


Perry O'Neil heeft er ook 1 gemaakt :)

en veel plezier iedereen die gaat!
Tomaz
quote:
Originally posted by Partyhardy!
Perry O'Neil heeft er ook 1 gemaakt :)

en veel plezier iedereen die gaat!

Ik heb de roddels gehoord ja! Is die al ergens te horen?

Partyhardy!
quote:
Originally posted by Tomaz
Ik heb de roddels gehoord ja! Is die al ergens te horen?


Perry heeft hem gedraaid in zijn set op 3FM Ministry Of Beats op 5 februari. Ik hem hem zelf overigens ook nog niet gehoord...
MarkzMan_X
Oei! Het feest komt eraan!

Eerst vrijdag nog even Intercity & Hans ontmoeten voor een exclusieve back3back, en dan de dag erna stampUuuHhHhhh!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 
Privacy Statement