return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Party: 5 dj's in a row - 19/02/'05 - Jeugdsoos '75 Buren - (pg. 6)
View this Thread in Original format
Cellec
quote:
Originally posted by marciemarcs
Idd! erg gaaf feest!

Passiva en Cellec, jullie hebben echt een waanzinnige set gedraaid! Veel nieuwe platen gehoord enzo. En die nieuwe passiva plaat is echt :eyes:

Joost, laten we hopen dat je dj-gigs nu binnenstromen ;)
thanks man :D vond het ook erg vetjes :eyes: zoals Joost zei: had het niet willen missen :D
MarkzMan_X
quote:
Originally posted by marciemarcs
Idd! erg gaaf feest!

Passiva en Cellec, jullie hebben echt een waanzinnige set gedraaid! Veel nieuwe platen gehoord enzo. En die nieuwe passiva plaat is echt :eyes:

Joost, laten we hopen dat je dj-gigs nu binnenstromen ;)


Awhhh.. heb gewoon af moeten zeggen voor een gig in Kopenhagen 24 maart (in het voorprogramma van Marco V in het kader van Godskitchen Worldwide... omgggg).

Reden: geen geld (dat gaat naar een ski-vakantie een paar dagen later).
Oh well, er komen nog wel genoeg opportunities... althans, dat hoop ik.

Heette ik maar DJ Tiesto :clown:
Tomaz
Echt top dat de avond zo gezellig is verlopen!! Iedereen die er was echt ontzettend bedankt! Wat een sfeer!

Kleine dingen hou je helaas... Veel publiek ging te vroeg naar huis, hardcore gastjes (gelukkig deden ze niet echt vervelend) en een cdtje waar de cdj-1000 even problemen mee had. Ach, het mocht de pret niet drukken.

Volgende keer hopelijk een betere locatie en net zo'n lekkere sfeer!
Roger
zo! dit feestje had ik echt niet willen missen! Heb me uitstekend vermaakt

De locatie was niet eens zo heel slecht bij wat ik me had voorgesteld, alleen een beetje onbereikbaar. Maar de volgende keer ben ik er zeker weer bij!

Die gast die van de kaart was daar.. echt zo grappig:D
TranceZoner
quote:
Originally posted by Roger
zo! dit feestje had ik echt niet willen missen! Heb me uitstekend vermaakt

De locatie was niet eens zo heel slecht bij wat ik me had voorgesteld, alleen een beetje onbereikbaar. Maar de volgende keer ben ik er zeker weer bij!

Die gast die van de kaart was daar.. echt zo grappig:D



LOL die gast ging bij de bar opeens neer, die gast was zooooooooooo zat :D
Roger
ja echt prachtig:D

op een gegeven moment werd ie wakker toen de muziek al gestopt was, liep ie eerst tegen iedereen aan en daarna begon hij door de zaal rondjes te lopen :nervous:

we hebben hem wel naar buiten gekregen na een tijdje, bleek hij met de auto te zijn..
TranceZoner
quote:
Originally posted by Roger

we hebben hem wel naar buiten gekregen na een tijdje, bleek hij met de auto te zijn..



Wat een SUKKEL... Met de auto komen en toch (zo) zuipen.....:crazy:
Tomaz
quote:
Originally posted by TranceZoner
Wat een SUKKEL... Met de auto komen en toch (zo) zuipen.....:crazy:

HAHAHA! Heb me kapot gelachen! :D Hij moest die ochtend naar een Magic wedstrijd! Was ie daar 2,5 uur te laat met z'n half zatte kop aangekomen :P

Wat een leven heb je dan?!
Roger
:D:D:D

dit zijn herinneringen die zo'n feestje helemaal leuk maken

maar ik vraag me nogsteeds of hoe die gast nou weer een vriendin kan hebben :conf: Gelukkig voor haar is hij toch niet meer bij dr blijven slapen..
marciemarcs
hehe die gast was echt geniaal! Vraag me toch echt af hoe hij straalbezopen met de auto thuis is gekomen:conf:

m-kay
quote:
Originally posted by marciemarcs
hehe die gast was echt geniaal! Vraag me toch echt af hoe hij straalbezopen met de auto thuis is gekomen:conf:


Ja, die idioot stond dus voor mij geparkeerd! Vertelde men me pas nadat ie weg was. Schrok me helemaal kapot! :eek:.
Roger
volgens mij had ik dat wel gezegd...

maar ik verbaasde me al dat je er zo koel onder bleef:p
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 
Privacy Statement