return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Party: 5 dj's in a row - 19/02/'05 - Jeugdsoos '75 Buren - (pg. 5)
View this Thread in Original format
Cellec
Mensen het was een topfeestje! Heb het erg naar mijn zin gehad :) mijn foto's zal ik zsm ff posten hier :)

Ga nou nog ff fijn verder tukken :D ciaooooooooooo
HardKiller
Was idd een super feestje :D
m-kay
Supergaaf feest! Ik heb me echt enorm vermaakt en kan serieus zeggen dat ik het toffer vond dat Trance Energy. Respect voor Tom en Robert!

Jammer trouwens dat jullie verder de after- en der after-after-party gemist hebben. :D.
HardKiller
http://home.hccnet.nl/extrema/5djs/

Mijn foto's en filmpjes
TranceZoner
Veel dikke tunes gehoord en de sfeer was top, beetje jammer alleen van die Lonsdale-gastjes :rolleyes:


Verder weer wat mensen gezien van TA zoals Esrem en Tomaz, voor de rest weinig andere TA's geloof ik....


En Galen en Cellec: Het was weeer UBER he??? ;) Klote dat het geluid opeens uit viel, maarja kan gebeuren....


Ciao ciao!
LegAcyofTrAnce
Jah het was indd weer een super feestje:D heb me prima vermaakt..
ik snapte alleen niet dat daar allemaal lonsdale kleuters kwamen! het was weer helemaal top met rik en galen! komt er btw een vervolg??
Passiva
Leuk feestje! Alle mensen die langs zijn gekomen: THANKS! :D
Esrem
Ik heb me dus ook echt heel goed vermaakt, maar dat kon ook niet anders:) Galen echt bedankt;)
Passiva
quote:
Originally posted by Esrem
Ik heb me dus ook echt heel goed vermaakt, maar dat kon ook niet anders:) Galen echt bedankt;)


Geen probleem madame :D
MarkzMan_X


Zweden, Holland, Denmarken...

cool! :D

MarkzMan_X
Oh ja, party-verslag:

Supertoll feestje. Galen & Cellec draaiden de nieuwste tunes (o.a. nieuwe Passiva deun, omg i cry so hard i died). Kris & Intercity namen het over met een prachtige opener "Solar Coaster". Tja, en hoe ik het zelf deed hoor ik wel van anderen :D.

Maar goed, als het een beetje mee zit dan draai ik later dit jaar nog in Denemarken (Kopenhagen: misschien gaat HardKiller ook mee :D), en Albanië (ja, Albanië ja... maar da's een heel vaag verhaal :P).

Al met al: heerlijk feestje, pracht-publiek (ik denk dat ieder individu even hard stampten als 20 normale feestgangers :D)

....wouldn't have miss it for the world.
marciemarcs
Idd! erg gaaf feest!

Passiva en Cellec, jullie hebben echt een waanzinnige set gedraaid! Veel nieuwe platen gehoord enzo. En die nieuwe passiva plaat is echt :eyes:

Joost, laten we hopen dat je dj-gigs nu binnenstromen ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement