|
Party: 5 dj's in a row - 19/02/'05 - Jeugdsoos '75 Buren - (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| Cellec |
Mensen het was een topfeestje! Heb het erg naar mijn zin gehad :) mijn foto's zal ik zsm ff posten hier :)
Ga nou nog ff fijn verder tukken :D ciaooooooooooo |
|
|
| HardKiller |
| Was idd een super feestje :D |
|
|
| m-kay |
Supergaaf feest! Ik heb me echt enorm vermaakt en kan serieus zeggen dat ik het toffer vond dat Trance Energy. Respect voor Tom en Robert!
Jammer trouwens dat jullie verder de after- en der after-after-party gemist hebben. :D. |
|
|
| TranceZoner |
Veel dikke tunes gehoord en de sfeer was top, beetje jammer alleen van die Lonsdale-gastjes :rolleyes:
Verder weer wat mensen gezien van TA zoals Esrem en Tomaz, voor de rest weinig andere TA's geloof ik....
En Galen en Cellec: Het was weeer UBER he??? ;) Klote dat het geluid opeens uit viel, maarja kan gebeuren....
Ciao ciao! |
|
|
| LegAcyofTrAnce |
Jah het was indd weer een super feestje:D heb me prima vermaakt..
ik snapte alleen niet dat daar allemaal lonsdale kleuters kwamen! het was weer helemaal top met rik en galen! komt er btw een vervolg?? |
|
|
| Passiva |
| Leuk feestje! Alle mensen die langs zijn gekomen: THANKS! :D |
|
|
| Esrem |
| Ik heb me dus ook echt heel goed vermaakt, maar dat kon ook niet anders:) Galen echt bedankt;) |
|
|
| Passiva |
| quote: | Originally posted by Esrem
Ik heb me dus ook echt heel goed vermaakt, maar dat kon ook niet anders:) Galen echt bedankt;) |
Geen probleem madame :D |
|
|
| MarkzMan_X |
Zweden, Holland, Denmarken...
cool! :D |
|
|
| MarkzMan_X |
Oh ja, party-verslag:
Supertoll feestje. Galen & Cellec draaiden de nieuwste tunes (o.a. nieuwe Passiva deun, omg i cry so hard i died). Kris & Intercity namen het over met een prachtige opener "Solar Coaster". Tja, en hoe ik het zelf deed hoor ik wel van anderen :D.
Maar goed, als het een beetje mee zit dan draai ik later dit jaar nog in Denemarken (Kopenhagen: misschien gaat HardKiller ook mee :D), en Albanië (ja, Albanië ja... maar da's een heel vaag verhaal :P).
Al met al: heerlijk feestje, pracht-publiek (ik denk dat ieder individu even hard stampten als 20 normale feestgangers :D)
....wouldn't have miss it for the world. |
|
|
| marciemarcs |
Idd! erg gaaf feest!
Passiva en Cellec, jullie hebben echt een waanzinnige set gedraaid! Veel nieuwe platen gehoord enzo. En die nieuwe passiva plaat is echt :eyes:
Joost, laten we hopen dat je dj-gigs nu binnenstromen ;) |
|
|
|
|