|
Trance Classix - 26 Februari Powerzone incl Trance.nu vs Partyflock area & DJ Contest (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Esrem
Wel beetje kut voor hem dat toen echt bijna iedereen weg was, maar ja t was al laat en ik ben toen dus ook afgehaakt. |
Ach, toen ik binnen kwam was t ook nog helemaal leeg boven. Dat hoort er een beetje bij wanneer je vroeg of laat draait in een bijzaaltje I guess. Wel leuk dat er dan toch enkele bekende gezichten op de dansvloer staan te springen :) Heb redelijk wat positieve reacties ontvangen van mensen wat natuurlijk geweldig is om te horen :)
Beneden ben ik nauwelijks geweest, maar boven was het gezellig :D Leuk dat er uiteindelijk toch nog wat TA's op de been waren. Franzelare, ahp2002 natuurlijk, Esrem, Tomaz, Passiva met aanhang, Funky Simon met vriendinnetje, Siesta uiteraard en Wokkels en DrOetker die met mij mee waren :) T springnichten op Southern Sun en Massive was nog even een mooie uitsmijter zo vlak voordat ik er vandoor moest :D
Heb nu alweer dik zin in Armin Only! (alleen nog ff kaartje scoren :p)
edit: en ik denk dat ik nwoppertje ook heb gezien aan t begin ff? |
|
|
| TranceZoner |
| quote: | Originally posted by eieregooie
(alleen nog ff kaartje scoren :p)
|
Nou wil ik niet vervelend zijn, maar mij bereikte dit weekend het bericht dat de kaartjes al uutverkocht zijn... Een maat van me wilde ook heen, maar gaat dus waarschijnlijk niet door :mad: |
|
|
| nz-fan |
Sorry guys, I was away from 17.00 , so I missed the meeting.....
but yes Dumonde was nice..... but why always the same bassline?? Made me boring after a while....... :rolleyes:
Phynn and Menno at the Trancezone were really good! :D
Had a lot of fun there *gg*
@ eier.. aka DJ Bax
Congrats.... your Set was good, was a surprise.... ;) but empty at your spinning time......
The BETA was Mystique, he had a lot of fun aswell :D
greetings
:) |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Esrem
maar Gerrit was toch niet helemaal mijn ding. Wel beetje kut voor hem dat toen echt bijna iedereen weg was, maar ja t was al laat en ik ben toen dus ook afgehaakt. Ik was wel super blij dat we net geluk hadden met de nachtbus, want t was niet de warmste nacht uit mn leven. |
yeah was jammer ja, maar daarom zijn we gelukkig ook niet meer zo lang doorgegaan :)
| quote: | Originally posten by Tomaz
Van Gerrit heb ik een paar platen gehoord die ik erg tof vond! Alleen je eerste overgang ging niet helemaal vlekkeloos met de cdj of wel? :P |
Ja ze stonden helemaaaaaaaaal naar voren en zelfs ik met me lange armen kon er niet goed bij en drukte perongeluk op de pause knop, achja who cares :cool:
Voor de rest heb ik een vette avond gehad, eerst op een groot apresski feest gedraaid wat helemaal waus was :crazy: :crazy: , samen gerard joling,wolter kroes e.d, dus best wel fout haha. Daarna reden we richting powerzone, toen sander aan het draaien was, lekker vol nog dus dacht dan kan nog wel eens leuk worden, totdat ik halverwege menno zn set boven kwam en er bijna niemand meer was. Maar he we kunnen wel zeggen dat we in de powerzone hebben gedraaid :p .
al met al lange maar leuke avovnd toch wel gehad |
|
|
|
|