|
Trance Classix - 26 Februari Powerzone incl Trance.nu vs Partyflock area & DJ Contest (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| Tomaz |
| Gefeliciteerd mannen! Ik kom waarschijnlijk kijken samen met Esrem! |
|
|
| franzelare |
| ik zal wel weer ff een paar picca's maken zaterdag want ik ben er ook te vinden namens Pf ;) |
|
|
| ahp2002 |
| ik heb nog wat gastenlijstplaatsen over, reply als je interesse hebt |
|
|
| moogwai |
Gefeliciteerd en succes Ei en Gerrit!
Lijkt me een leuk feestje, maar deze skip ik. Moet het momenteel ff rustig aan doen met de centen. |
|
|
| Passiva |
| Ik ben erbij samen met 2 dames. :) |
|
|
| franzelare |
| quote: | Originally posted by ahp2002
ik heb nog wat gastenlijstplaatsen over, reply als je interesse hebt |
:o |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by franzelare
:o |
:conf: |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by Passiva
Ik ben erbij samen met 2 dames. :) |
* gggg*
One is not enough ?? :p :D
Might be Iīmīthe only German there........ ;)
greetings
:) |
|
|
| jp |
| Finally a trance party with NLTA's > GTA's :toothless |
|
|
| nwopper |
| quote: | Originally posted by nz-fan
Might be Iīmīthe only German there........ ;)
|
Nope, there's also a GTA coming with me. :D |
|
|
| nz-fan |
| quote: | Originally posted by nwopper
Nope, there's also a GTA coming with me. :D |
Who???
Iīm coming with a BETA ;) :happy2: :happy2:
Hihihihihi, make it international *gg*
cu
:) |
|
|
| DJ-CMH |
| quote: | Originally posted by nz-fan
* gggg*
One is not enough ?? :p :D
Might be Iīmīthe only German there........ ;)
greetings
:) |
Nope, I'm in as well. Is there a meeting planned? What about 1am near the entrance? |
|
|
|
|