|
Trance Classix - 26 Februari Powerzone incl Trance.nu vs Partyflock area & DJ Contest (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by After_Forever
Eh...prog = toch geen tranceclassix???
|
Wil je dan al vanaf 21u platen als Carte Blanche en Universal Nation laten knallen? :p |
|
|
| Magicbas |
| Wow gaaf feestje! Lekker in de buurt, dus ik zal kijken of ik langs kan komen! |
|
|
| After_Forever |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Wil je dan al vanaf 21u platen als Carte Blanche en Universal Nation laten knallen? :p |
Jazeker! D'r zijn toch genoeg van die boutremixen van (de 2002 remix, de 2003 remix, de 2004 clubmix) ;) ;) ;)
Alles van voor 2005 is 'classic', en het heet TRANCEclassics, geen progclassics. maar dat kan aan mij liggen |
|
|
| ahp2002 |
| quote: | Originally posted by After_Forever
Jazeker! D'r zijn toch genoeg van die boutremixen van (de 2002 remix, de 2003 remix, de 2004 clubmix) ;) ;) ;)
Alles van voor 2005 is 'classic', en het heet TRANCEclassics, geen progclassics. maar dat kan aan mij liggen |
onze area heeft zn eigen stijltje. Er zullen classix voorbij komen maar ook nieuwe trackjes! |
|
|
| ahp2002 |
| al 12 djs hebben geupload. gaat goeie kant op :) |
|
|
| TranceFool |
| Leuk initiatief! :). Ik draai tegenwoordig helemaal geen trance meer maar ik heb nog wel een collectie tranceplaten waar ik erg zuinig op ben, dus misschien dat ik ook eens mn best ga doen :D. Moeten de tracks nog aan een bepaald jaartal of status voldoen, aangezien het toch tranceclassix heet :nervous: ? |
|
|
| Opti |
| hey tim, ik ben weer online te vinden:D |
|
|
| Remy D |
| als ik nou een gave drol draai, en hoe lang mag die dan zijn?? Maak ik dan ook kans om op te mogen treden. :happy2: |
|
|
| Magic83 |
| Lijkt me wel een vet feestje om bij te zijn! :eyespop: |
|
|
| Opti |
| wie van de TA's zijn van plan om wat te sturen btw?:) |
|
|
| Three 'O Three |
| Als er echt classics worden gedraaid klinkt het als een leuk feestje! Aleen jammer dat het in de Powerzone is... |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Opti
wie van de TA's zijn van plan om wat te sturen btw?:)
|
 |
|
|
|
|