return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Trance Classix - 26 Februari Powerzone incl Trance.nu vs Partyflock area & DJ Contest (pg. 2)
View this Thread in Original format
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by After_Forever
Eh...prog = toch geen tranceclassix???

Wil je dan al vanaf 21u platen als Carte Blanche en Universal Nation laten knallen? :p
Magicbas
Wow gaaf feestje! Lekker in de buurt, dus ik zal kijken of ik langs kan komen!
After_Forever
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Wil je dan al vanaf 21u platen als Carte Blanche en Universal Nation laten knallen? :p

Jazeker! D'r zijn toch genoeg van die boutremixen van (de 2002 remix, de 2003 remix, de 2004 clubmix) ;) ;) ;)

Alles van voor 2005 is 'classic', en het heet TRANCEclassics, geen progclassics. maar dat kan aan mij liggen
ahp2002
quote:
Originally posted by After_Forever
Jazeker! D'r zijn toch genoeg van die boutremixen van (de 2002 remix, de 2003 remix, de 2004 clubmix) ;) ;) ;)

Alles van voor 2005 is 'classic', en het heet TRANCEclassics, geen progclassics. maar dat kan aan mij liggen

onze area heeft zn eigen stijltje. Er zullen classix voorbij komen maar ook nieuwe trackjes!
ahp2002
al 12 djs hebben geupload. gaat goeie kant op :)
TranceFool
Leuk initiatief! :). Ik draai tegenwoordig helemaal geen trance meer maar ik heb nog wel een collectie tranceplaten waar ik erg zuinig op ben, dus misschien dat ik ook eens mn best ga doen :D. Moeten de tracks nog aan een bepaald jaartal of status voldoen, aangezien het toch tranceclassix heet :nervous: ?
Opti
hey tim, ik ben weer online te vinden:D
Remy D
als ik nou een gave drol draai, en hoe lang mag die dan zijn?? Maak ik dan ook kans om op te mogen treden. :happy2:
Magic83
Lijkt me wel een vet feestje om bij te zijn! :eyespop:
Opti
wie van de TA's zijn van plan om wat te sturen btw?:)

Three 'O Three
Als er echt classics worden gedraaid klinkt het als een leuk feestje! Aleen jammer dat het in de Powerzone is...
eieregooie
quote:
Originally posted by Opti
wie van de TA's zijn van plan om wat te sturen btw?:)

CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement