return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
טיאסטו במוזיאון השעווה (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
ודיסנילנד.....


זה לא שפותחים דיסנילנד על שמו
כולה עושה מסיבה שם כמו קונצרט
מה רע
ronsh
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
שהייתי בן 12 הערצתי אותו
כיום זה ארמין
לא יודע אני חושב שקצת הגזימו..
עם כל הכבוד לכל מה שהוא עשה
והוא עשה המון!
אבל פסל
ודיסנילנד.....


לא חושב שבכלל הגזימו
מה זה פסל?..מי מקבל פסל?..אנשים שהשפיעו קצת על הציבור
אז טייסטו הוא אחד כזה הוא בתודעה עכשיו אז למה לא...

ודיסני זה כולה עוד מסיבה....בקטנה אחי...
FreaKaZoid
תכלס כל הכבוד לו!!! הבן אדם השיג מלא דברים שרובנו היינו מתים להשיג.
Shahar
נכון זה הישגים בני זונות
אנשים סתם מחפשים לקטול אותו
ronsh
quote:
Originally posted by Shahar
נכון זה הישגים בני זונות
אנשים סתם מחפשים לקטול אותו


זה נכון מאוד אני דווקא מאוד אהבתי את האלבום האחרון שלו..
ואני לא מבין מה אנשים רוצים נגד המוזיקה שלו....

הוא השיג הכל בזכות לא גנב ולא פשע...אז שיהיה לו לבריאות
Hell_Copter
איזה בובה הטייסטו הזה :wtf:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by ronsh

מה זה פסל?..מי מקבל
פסל?..אנשים שהשפיעו קצת על הציבור

אני לא נחשד כאחד ממעריצי טיאסטו הגדולים נכון?

יופי אז ממקומי האובייקטיבי אני אומר באחריות מלאה שזה ההישג הגדול ביותר שלו
פסל לא מקבל משהשפיע על הציבור
פסל מקבל מישהו שהיהחשוב מבחינה ציבורית ושימו לב לדבר העיקרי משמקבל פסל צריך להיות מישהו שתרם לתרבות ההולנדית
עכשיו לנו זה מאוד פשוט לשייך תרבות למוזיקה שאנו שומעים
אבל תחשבו מי האנשים שעומדים בראש ועדה שכזו שבוחנת ומאשרת את הקמת פסל שכזה
בטח לא הציבור הרחב ולא אנשים שנחשדים כאוהבי מוזיקה אלקטרונית נלהבים

אתם כנראה לא מעכלים את גודל ההישג....זה פשוט מדהים לאן הוא הגיע וזה מקום מצוין לפצוח בציניות בשאלה מה תהיה הפסגה הבאה שטיאסטו יכבוש?!?!

לנגן 6 שעות רצוף בבית של מוש ושמוש אשכרה יגיד שאחרי הסט השמיעה השתפרה לו?!?! :D

מוש אני עדיין אוהב אותך... דרך אגב במסיבה עם הפלאשים העין כל הערב דמעה לי.. נראה לי קללת אותי ועכשיו לי יש בעיות בעין שמאל
אבל הכל בקלות
יאללה בדיחות על העין שלי

:haha: :haha: :haha:
ronsh
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מוש אני עדיין אוהב אותך... דרך אגב במסיבה עם הפלאשים העין כל הערב דמעה לי.. נראה לי קללת אותי ועכשיו לי יש בעיות בעין שמאל
אבל הכל בקלות
יאללה בדיחות על העין שלי

:haha: :haha: :haha:


אפשר לקרוא לך קלינגר?
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by ronsh
אפשר לקרוא לך קלינגר?

ניר בשבילך:crazy:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
לנגן 6 שעות רצוף בבית של מוש ושמוש אשכרה יגיד שאחרי הסט השמיעה השתפרה לו?!?! :D

מוש אני עדיין אוהב אותך... דרך אגב במסיבה עם הפלאשים העין כל הערב דמעה לי.. נראה לי קללת אותי ועכשיו לי יש בעיות בעין שמאל
אבל הכל בקלות
יאללה בדיחות על העין שלי

:haha: :haha: :haha:


"כבר אמרתי עכשיו מוש יכול להגיד לך "יגאל סתכל משהו יפה
קלטת? "סתכל" משהו יפה
:D
או שהציור הבא יסביר את זה יותר טוב:
:eyespop:
או דווקא הציור הזה:
:thepirate

Rising
YET ANOTHER USELESS POST BY SHAHAR!!!!!!!!!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Rising
YET ANOTHER USELESS POST BY SHAHAR!!!!!!!!!!!


חחחחחחחחחחחחחחחחחחח....
אחי יהיו לך כל חודש בין 300-400 פסטים רק מלכתוב תמשפט הזה בכל פעם ששחר יכתוב פוסט מיותר חחחחחחחחח


שחר אנחנ אוהבים אותך!
בכל מקרה לא היה ולא יהיה ספאמר כמו רועי

אחח יזה ימים
אני זוכר שהייתי כותב הודעה ועד שזה היה חוזר לי לעמוד הראשי כבר היתה תגובה מרועי
ומתי שלא היו אנשים בפורום הוא פשוט היה מגיב לפוסטים של עצמו חחחחחחח
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement