| ronsh |
| quote: | Originally posted by dan_yarok!!
שהייתי בן 12 הערצתי אותו
כיום זה ארמין
לא יודע אני חושב שקצת הגזימו..
עם כל הכבוד לכל מה שהוא עשה
והוא עשה המון!
אבל פסל
ודיסנילנד..... |
לא חושב שבכלל הגזימו
מה זה פסל?..מי מקבל פסל?..אנשים שהשפיעו קצת על הציבור
אז טייסטו הוא אחד כזה הוא בתודעה עכשיו אז למה לא...
ודיסני זה כולה עוד מסיבה....בקטנה אחי... |
|
|