|
טיאסטו במוזיאון השעווה (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
יגאל אתה סתם נסחף\מגזים\עושה פוזות
אין מצב שאתה חושב ככה על מישהו באמת מוכשר כמו טייסטו
אלא אם כן הוא עשה לך משהו אישי
ואל תתחיל עם בדיחות:D
אם מישו היה אומר את זה על מרקוס היית יורה בו
טייסטו התאמץ והשקיע וכל ההישגים שלו בשנתיים האחרונות הביאו לו את הפסל הזה גם אם לדעתך הוא לא השפיע על התרבות. |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בהחלט כבוד גדול לטייסטו !
מת לראות כבר את הבובה בפעולה ! |
:בפעולה
מביאים בובה של ארמין - מכופפים את הבובה של טייסטו מעמידים את זו של אמרין מאחורה ו....אתם כבר יכולים לדמיין... :)
...'אחרי זה מביאים בובה של בן לוסט...מכופפים את טייסטו וכו
אחרי זה מביאים בובה של יוהן גילן מכופפים בובה של טייסטו ואותן פעולות
[טוב המקרה של גילן - אפשרי מאוד החילוף :D]
:haha: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by taltul
:בפעולה
מביאים בובה של ארמין - מכופפים את הבובה של טייסטו מעמידים את זו של אמרין מאחורה ו....אתם כבר יכולים לדמיין... :)
...'אחרי זה מביאים בובה של בן לוסט...מכופפים את טייסטו וכו
אחרי זה מביאים בובה של יוהן גילן מכופפים בובה של טייסטו ואותן פעולות
[טוב המקרה של גילן - אפשרי מאוד החילוף :D]
:haha: |
במקרה של יוהן הייתי שורף תבובה לפני שהיית מספיק לראות את האקט שתיארת:whip:
לא סובל תהומו הזה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Shahar
במקרה של יוהן הייתי שורף תבובה לפני שהיית מספיק לראות את האקט שתיארת:whip:
לא סובל תהומו הזה |
שחר =
:D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בובה במוזיאון השעווה זה דבר ענק!!! כבוד גדול לקבל דבר כזה
מגיע לו, הוא באמת השפיע המון על הסצנה....
באמת, כל הכבוד :D
רק לא הבנתי את הקטע עם הרחבה המסתובבת ולמקסס יחד איתו וכל החרא הזה..... :conf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
רק לא הבנתי את הקטע עם הרחבה המסתובבת ולמקסס יחד איתו וכל החרא הזה..... :conf: |
אחי הם לא התכוונו לשים לך עמדה שם שכל מי שרוצה בא וממקסס
כנראה יעשו לו בובה עם מיקסר ביד וזה .. |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
אני חייב לציין משהו
אנשים
יש פורום
יש צ`אט
יש תוכנות מסרים
יש הבדל ביניהם, לדעתי לא מעט אנשים בפורום הזה שוכחים את העניין הזה ובגלל זה הפורום הנ"ל מוצף בהמון הודעות שכול קשר בינם לבין הפוסט הוא
מיקרי בהחלט.0 |
said the Junior tranceaddict
יאלה תצאו כבר מהכבדות שלכם
זה לא שכותבים פה פוסט על כל דבר כמו בבי-יו.מי שרוצה לראות שכונה שיכנס לשם ואז נראה אתכם מעיזים לחשוב שאצלנו יש ספאם
בולשיט
אנשים פה לא פותחים תרדים על המטריה החדשה שהם קנו כמו שם אז די לזיין בשכל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
said the Junior tranceaddict
יאלה תצאו כבר מהכבדות שלכם
זה לא שכותבים פה פוסט על כל דבר כמו בבי-יו.מי שרוצה לראות שכונה שיכנס לשם ואז נראה אתכם מעיזים לחשוב שאצלנו יש ספאם
בולשיט
אנשים פה לא פותחים תרדים על המטריה החדשה שהם קנו כמו שם אז די לזיין בשכל |
עזוב מה תמגיב לו
הוא בא מפורום שכותבים בו פעם בשבוע-חודש
מרוב שהפורום שלו נורא חיי ושמח בגלל זה הוא בא לפה תמבין. |
|
|
| Haoman TraffiC |
מה אתם כול-כך ניפגעים?!אסור להעיר לכם,אם טוב לכם ככה אז תהנו וזהו...ואתה שחר מה אתה ילד בן 3?!מה הקשר בכלל לביטס בורד?!אל תידאג לא הגעתי לתקן את העולם.0
ביי
:mad: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
מה אתם כול-כך ניפגעים?!אסור להעיר לכם,אם טוב לכם ככה אז תהנו וזהו...ואתה שחר מה אתה ילד בן 3?!מה הקשר בכלל לביטס בורד?!אל תידאג לא הגעתי לתקן את העולם.0
ביי
:mad: |
לא נפגעים אבל אתה זורק פה 2 טרדים בשנה וחושב שאתה מכיר את הפורום
ואתה הגבת כמו שהגבת כי בפורום שלך דברים מתנהלים אחרת
(לצערי)
מעניין מתי תבין שאתה עושה טעות.
כמו שאתה רואה הפורום שלנו חי וזורם ומתי שלא תיכנס תמיד יהיה פה עניין..תסיק מסקנות |
|
|
| Haoman TraffiC |
א-אני קורא את הפורום מספיק זמן בשביל להגיב על משהו שאני חושב
זה שהיתחברתי רק בזמן האחרון זה משהו אחר
ב-אמרתי לך כבר אם טוב לכם ככה אז סבבה,את הטעויות שלי תשאיר לפורום שלי אין לי מה להבין ואם יש לך משהו להעיר לי לגביי משהו תשאיר את זה לפרטי אין צורך לערבב חלב ובשר |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
א-אני קורא את הפורום מספיק זמן בשביל להגיב על משהו שאני חושב
זה שהיתחברתי רק בזמן האחרון זה משהו אחר
ב-אמרתי לך כבר אם טוב לכם ככה אז סבבה,את הטעויות שלי תשאיר לפורום שלי אין לי מה להבין ואם יש לך משהו להעיר לי לגביי משהו תשאיר את זה לפרטי אין צורך לערבב חלב ובשר |
וואלה פה לא נראה לי שרע למישהו
ובקשר לפורום שלך אם לא היו מוחקים לי תתלונות שלי היית יכול לראות שהתלוננתי
וואלה איזה ניהול יש שם מי שפותח תפה ומתלונן מוחקים לו תהודעה |
|
|
|
|