|
טיאסטו במוזיאון השעווה (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
שחר אנחנ אוהבים אותך!
בכל מקרה לא היה ולא יהיה ספאמר כמו רועי
אחח יזה ימים
אני זוכר שהייתי כותב הודעה ועד שזה היה חוזר לי לעמוד הראשי כבר היתה תגובה מרועי
ומתי שלא היו אנשים בפורום הוא פשוט היה מגיב לפוסטים של עצמו חחחחחחח |
אני לא מאמין!! :clown:
פשוט נפגעתי ממך עכשיו!!!
גם בימים הבאמת יפים שלי מבחינת פוסטים בחיים אבל בחיים לא הייתי מביא פוסטים כמו שחר... איפה שהוא כן הייתה לי נקודה...
להשוות ספאמר כמו שחר אליי זה לא לעניין!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
YET ANOTHER USELESS POST BY SHAHAR!!!!!!!!!!! |
מה אתה כותב פוסט כזה ומדבר על ספאם:rolleyes:
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח....
אחי יהיו לך כל חודש בין 300-400 פסטים רק מלכתוב תמשפט הזה בכל פעם ששחר יכתוב פוסט מיותר חחחחחחחחח
שחר אנחנ אוהבים אותך!
בכל מקרה לא היה ולא יהיה ספאמר כמו רועי
אחח יזה ימים
אני זוכר שהייתי כותב הודעה ועד שזה היה חוזר לי לעמוד הראשי כבר היתה תגובה מרועי
ומתי שלא היו אנשים בפורום הוא פשוט היה מגיב לפוסטים של עצמו חחחחחחח |
בקשר אלי תכלס זה לא היה סתם הודעה זה היה קשור למה שכתבת
ובקשר לרועי ראסמי מסכים עם זה חחחחחחחחח (אפילו שהוא יכחיש
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
אני לא מאמין!! :clown:
פשוט נפגעתי ממך עכשיו!!!
גם בימים הבאמת יפים שלי מבחינת פוסטים בחיים אבל בחיים לא הייתי מביא פוסטים כמו שחר... איפה שהוא כן הייתה לי נקודה...
להשוות ספאמר כמו שחר אליי זה לא לעניין!! |
מה פוסטים כמו שלי!?
הגבתי בדיוק למה שהוא כתב
אם כבר זה אתה שכותב לי תגובה לא קשורה למה שכתבתי
ואף אחד לא יכול לעשות תכמות פוסטים שעשית בלי ספאם אז חלאס |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה פוסטים כמו שלי!?
הגבתי בדיוק למה שהוא כתב
אם כבר זה אתה שכותב לי תגובה לא קשורה למה שכתבתי
ואף אחד לא יכול לעשות תכמות פוסטים שעשית בלי ספאם אז חלאס |
יש לך לפעמים פוסטים יותר גרועים מהימים הטובים של יאמאן שהוא היה שם פוסטים של אות וחצי!!!! :wtf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
יש לך לפעמים פוסטים יותר גרועים מהימים הטובים של יאמאן שהוא היה שם פוסטים של אות וחצי!!!! :wtf: |
אם זה היה קורה יגאל כבר מזמן היה רושם לי תגובות כמו ליאמאן :D |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by Shahar
אם זה היה קורה יגאל כבר מזמן היה רושם לי תגובות כמו ליאמאן :D |
הוא לא עושה את זה כי תמיד אתה מרגיש שאתה צריך להגיד את המילה האחרונה... אז זה לא יגמר אף פעם
וזה למה אני עכשיו אומר שזה הפוסט האחרון שלי בנושא הזה בט'רד הספציפי הזה... ואני מבקש ממך לא להגיב... (אבל כנראה שזאת בקשה באמת מוגזמת כי זה לא יקרה עד כמה שאני מכיר אותך)1 |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
הוא לא עושה את זה כי תמיד אתה מרגיש שאתה צריך להגיד את המילה האחרונה... אז זה לא יגמר אף פעם
וזה למה אני עכשיו אומר שזה הפוסט האחרון שלי בנושא הזה בט'רד הספציפי הזה... ואני מבקש ממך לא להגיב... (אבל כנראה שזאת בקשה באמת מוגזמת כי זה לא יקרה עד כמה שאני מכיר אותך)1 |
נכון זה מוגזם מה לעשות קשה לא להגיב לחרטות שך
אם הייתי עושה ספאם יגאל היה מגיב לא נראה לי שהיה כפת לו אם אני יגיב או לא.
תן לפורום לזרום כבר וזהו
ראינו איך "זרם" פה לפני שנה שהיו עושים פה פוסט או 2 בשבוע וכבר לא היה סיבה להיכנס לפה.
עד שהפורום נהיה חיי תן לזה להמשיך אמרתי לך כבר |
|
|
| FreaKaZoid |
| quote: | Originally posted by ronsh
הוא השיג הכל בזכות לא גנב ולא פשע...אז שיהיה לו לבריאות |
+1 |
|
|
| Haoman TraffiC |
אני חייב לציין משהו
אנשים
יש פורום
יש צ`אט
יש תוכנות מסרים
יש הבדל ביניהם, לדעתי לא מעט אנשים בפורום הזה שוכחים את העניין הזה ובגלל זה הפורום הנ"ל מוצף בהמון הודעות שכול קשר בינם לבין הפוסט הוא
מיקרי בהחלט.0 |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
אני חייב לציין משהו
אנשים
יש פורום
יש צ`אט
יש תוכנות מסרים
יש הבדל ביניהם, לדעתי לא מעט אנשים בפורום הזה שוכחים את העניין הזה ובגלל זה הפורום הנ"ל מוצף בהמון הודעות שכול קשר בינם לבין הפוסט הוא
מיקרי בהחלט.0 |
מממממממ.....
לא חושב שזה יעזור
אנשים רגילים שכשקופץ להם משהו לראש הם כותבים אותו בטרד שקשור לזה |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Haoman TraffiC
אני חייב לציין משהו
אנשים
יש פורום
יש צ`אט
יש תוכנות מסרים
יש הבדל ביניהם, לדעתי לא מעט אנשים בפורום הזה שוכחים את העניין הזה ובגלל זה הפורום הנ"ל מוצף בהמון הודעות שכול קשר בינם לבין הפוסט הוא
מיקרי בהחלט.0 |
בגלל זה הפורום הנ"ל יותר זורם ויותר חיי מפורומים אחרים. |
|
|
| markfeldman |
בהחלט כבוד גדול לטייסטו !
מת לראות כבר את הבובה בפעולה ! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by markfeldman
בהחלט כבוד גדול לטייסטו !
מת לראות כבר את הבובה בפעולה ! |
אני מת שהיא תשבר :D |
|
|
|
|