return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
Armin Van Buuren - Birth Of An Angel (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
חכו שתשמעו את הווקאל :D
dan_yarok!!
זה כזה ארמין הטראק הזה!!
אהבתי...קטע יפה לאלעה
לא כמו כל הגדולים שלו אבל באמת קטע חזק!
אני ישמח באמת לשמוע גם עם הווקל למרות שבטראקים האלה אני מעדיף בדרך כלל בלי,
אגב אסוט היה הערב פשוט מדהים!
DjNumShum
quote:
Originally posted by dan_yarok!!
זה כזה ארמין הטראק הזה!!
אהבתי...קטע יפה לאלעה
לא כמו כל הגדולים שלו אבל באמת קטע חזק!
אני ישמח באמת לשמוע גם עם הווקל למרות שבטראקים האלה אני מעדיף בדרך כלל בלי,
אגב אסוט היה הערב פשוט מדהים!



אני חושב בדיוק כמוך.
ובאמת אהבתי לאללה את האסוט האחרון
Glenn-Holmes
מיכאל זה מתחיל בדקה 94
ואם לא תאהב אני יבין אבל טלטול נחשב לאוהב אפליפטינג בעברו המאוד לא רחוק
וכנראה שזה כבר מאחוריו....
YO-I
לגבי הטראק, קטע מצויין אבל לא כזה שהפיל אותי מהרגליים, בהשוואה נגיד לחדש של אנדי מור, הלסיון

אם תשימו לב טוב, ארמין השתמש בכמה צלילים שהוא השתמש בהם ברמיקס שלו למוטרסייקל
כנראה זה הסאונד החדש שלו, לגבי ההשוואה לקטעים של שנת 99-00 אין בכלל קשר לפי דעתי, הסאונד אז היה נשמע אחרת לגמרי, הרבה יותר טוב ומושקע מהטראקים של היום, הלוואי וארמין, פרי וטייסטו היו חוזרים ליצור טראקים בסגנון של אותן השנים, כרגע זה נראה מאד רחוק
KrazyDJs
יש מצב מישהו עושה ריפ מהסט ושולח לי ?
AlonMiz
חזק! יפה מאוד.
עזוב אותך מהאנשים
מה שנשמע טוב נשמע טוב.
DJ Alex E.
טוב אז לשם שינוי אני אסכים עם אילן
לא יודע מה אמרו איפה,אבל לדעתי הקטע באמת יפה
אין בו איזה משהו מיוחד שהטריף אותי,אבל יש בו משהו פשוט נקי וטהור...
בלי התחכמויות,בלי בייסליין מפוצץ,בלי סינטים טכנואיסטיים,אלא פשוט משהו נקי וטהור
ובזה כל היופי של זה
באמת כמו הטראנס של פעם
ואפילו שאני כבר מזמן מתחיל ללכת במגמה של טלטול בכל מה שקשור לנתק מהטראנס,עדיין אני יכול להעריך את הקטע הזה
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
טוב אז לשם שינוי אני אסכים עם אילן
לא יודע מה אמרו איפה,אבל לדעתי הקטע באמת יפה
אין בו איזה משהו מיוחד שהטריף אותי,אבל יש בו משהו פשוט נקי וטהור...
בלי התחכמויות,בלי בייסליין מפוצץ,בלי סינטים טכנואיסטיים,אלא פשוט משהו נקי וטהור
ובזה כל היופי של זה
באמת כמו הטראנס של פעם
ואפילו שאני כבר מזמן מתחיל ללכת במגמה של טלטול בכל מה שקשור לנתק מהטראנס,עדיין אני יכול להעריך את הקטע הזה


ואני יכול להעריך את דעתך
(חוץ מהנתק מהטראנס חברים אני גם בכיוון של הפרוגרסיב ומשנמצא בצ'ט של רדיו חיפה בימי שישי כמוך וכמו טלטול רואה שאני אוהב לא מעט קטעים מהשעה הראשונה )

אבל....להתנתק מטראנס?
על מה ולמה?
אהבתי הראשונה
וגם כיום כשכביכול המוזיקה היא כבר לא כמו פעם בכל חודש נתון יהיו לפחות 4-5 קטעי אפליפטינג שאני יאהב אפילו יאהב מאוד
לפחות 4-5 בחודש בדרך כלל יותר
זה לא חייב לבוא אחד על חשבון השני

אני חושב שלמשקורא תפוסטים של טלטול ושלך אלקס ואולי גם של אליאור זה נראה כאילו זה בא אחד על חשבון השני... חשוב שכולנו נדע שזה לא חייב להיות ככה וזה לא צריך להיות ככה
KrazyDJs
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes

אני חושב שלמשקורא תפוסטים של טלטול ושלך אלקס ואולי גם של אליאור זה נראה כאילו זה בא אחד על חשבון השני... חשוב שכולנו נדע שזה לא חייב להיות ככה וזה לא צריך להיות ככה


כל מה שרציתי זה שמישהו יעשה ריפ לטראק וישלח לי למה לא בא לי להוריד את כל הסט שלו...

לפי מה שאתה אומר זה קטע טוב, אז אני רוצה לשמוע..
בחיים לא אמרתי מילה רעה על יכולת היצירה של ארמין..

Rising
Raz Nitzan:

People think that artists are immune to what forums write about them...
I started reading a couple of days ago a forum about Armin on
Tranceaddict and I couldn't believe the cruelty of some of the
comments. I think it was like ten pages or more of pure acid against
Armin, his new single, his career, Trance music etc... I can't imagine
anyone enjoying to read such viciousness.
The reason why I am mentioning this is simple. Two months ago there was
a similar forum on Solid Globe's new single "Lost cities" just after we
put a sample of the track online and within hours the whole
Tranceaddict forum was full of 5 star vicious poison comments. Usually
I am quite uninterested in such negative criticism but every now and
then it hits home. We've spent two to three months in the studio
working on this track and then reading that it sounds like a bad demo
was not easy and not sweet (an understatement). I couldn't really get
it and took it quite personally. It does bring you down sometimes and
it does make you wonder why you spending so much time in such an
ungrateful and fickle business.

Two months later, by now we've had huge support on the "Lost Cities"
track from a very wide range of some respectable people - top of the
line and new up and coming DJs. Armin van Buuren, Tiesto, Above &
Beyond, Ferry Corsten, Menno de Jong, Gareth Emery, Johan Gielen,
Ronski Speed, Simon Patterson (Dogzilla) you name them and they love
the record. Guess what - the same forums that killed "Lost Cities" are
all superlatives now... Your record is tha bomb!

Makes you think...
coby
הקטע יפה מאוד קלאסי..
זה טוב שחוזרים לסגנון הזה הוא הכי יפה

לפי דעתי אבל הקטע ריק טיפה.. ופשוט טיפה..
אני מבין גם את טלטול צפוי הכוונה שזה עליה שכבר נעשתה מליון פעם.. וסאונדים שנעשו מליון פעם.. ובניה שנעשתה מליון פעם

חסר משו יחודי ומקורי.. בגלל זה הקטע לא מטריף
אבל הוא עדיין טוב...ומה שכן יש בו הרבה רגש שזה דבר שחסר בקטעים היום

אהבתי לאאלה..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement