return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 
Armin Van Buuren - Birth Of An Angel (pg. 4)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
יגאל אתה קטנוני רצח..
אתה שופט דיג'יי עם עבר של 6 שנים לפי אירוע של 6 שעות?
אולי התרגש? מה לעשות מתרגשים...כן גם הוא יכול להתרגש...גם לו יש מלא קהל ומעריצים שממש באותה רגע בטח קפצו על העמדה ורצו אולי להצטלם או לקבל חתימהאז השעה הראשונה הייתה פשלה אז מה??
במשך 6 שנים התיקלוט שלו פשוט בשמיים!!!
והתיקלוט לא קשור לזה שהוא שינה סיגנון
כי אם לפני שנתיים היו לו קישורים וטכניקה מצוינים שהביאו אותו למקום ראשון אין סיבה שהיום לא יהיה לו אותם...קישורים זה לא משהו שעובר לך עם העונה......
בקשר ליצירה אתה יכול להגיד ובצדק שאם הוא שינה סגנון הוא פחות טוב
אבל בקשר לתיקלוט זה משו שתכלס במקרה שלו לא יכול להשתנות


אוקיי זה לא משנה את זה שאני חושב שארמין משנה שלמה של אסוטים וסטים ששמעתי שלו הוא די גיי טוב יותר
א. מבחנית פלייליסטים
ב. גם טכנית ואני משאיר תפאשלות בצד
המיקסים שלו הם ממש ממש שלמות
טיאסטו בסדר קצת מתחת לשלמות הזו של ארמין שמתבטאת

בהרמוניה צלילית מושלמת במהלך המעברים
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
אוקיי זה לא משנה את זה שאני חושב שארמין משנה שלמה של אסוטים וסטים ששמעתי שלו הוא די גיי טוב יותר
א. מבחנית פלייליסטים
ב. גם טכנית ואני משאיר תפאשלות בצד
המיקסים שלו הם ממש ממש שלמות
טיאסטו בסדר קצת מתחת לשלמות הזו של ארמין שמתבטאת

בהרמוניה צלילית מושלמת במהלך המעברים


גם אני כבר מעדיף את ארמין יותר מטייסטו[
אבל לא להגזים ולהגיד שלטייסטו לא מגיעים כל ההישגים האלה..
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
גם אני כבר מעדיף את ארמין יותר מטייסטו[
אבל לא להגזים ולהגיד שלטייסטו לא מגיעים כל ההישגים האלה..


בוא נגיד תאמת?
אין די גיי שמגיע לו פסל....
וכאן ההישג הענק של טיאסטו...
זה עולם אחר הפסלים האלה
זה כמו שבוא ניתן דוגמא
טוני בלייר יכנס בשנה הבאה למקום 10 בדי גיי מאג


אנשים שהשפיעו על התרבות בצורה כלשהי (כן בדרך כלל זה יותר דיפלומטים וכאלה ולא די גיים) הם שזוכים לכבוד הזה

זה כבוד גדול
וזה מראה הערכה לבן אדם
שלא תבינו לא נכון אני קוטל את טיאסטו הרבה מעבר למשאני באמת חושב שצריך לקטול אותו א. זה כיף חחח תנסו מתישהו
ב. הסיבה האמיתית - סתם אני רואה הרבה שמקצינים באהבה אליו לאו דווקא פה אז אני רוצה להראות דיעה אחרת...שהיא אולי יותר קיצונית מהדעה שלי אבל עדיין...

קיצר אני הולך לישון מוקדם היום
יאללה לילה טוב
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
בוא נגיד תאמת?
אין די גיי שמגיע לו פסל....
וכאן ההישג הענק של טיאסטו...
זה עולם אחר הפסלים האלה
זה כמו שבוא ניתן דוגמא
טוני בלייר יכנס בשנה הבאה למקום 10 בדי גיי מאג


אנשים שהשפיעו על התרבות בצורה כלשהי (כן בדרך כלל זה יותר דיפלומטים וכאלה ולא די גיים) הם שזוכים לכבוד הזה

זה כבוד גדול
וזה מראה הערכה לבן אדם
שלא תבינו לא נכון אני קוטל את טיאסטו הרבה מעבר למשאני באמת חושב שצריך לקטול אותו א. זה כיף חחח תנסו מתישהו
ב. הסיבה האמיתית - סתם אני רואה הרבה שמקצינים באהבה אליו לאו דווקא פה אז אני רוצה להראות דיעה אחרת...שהיא אולי יותר קיצונית מהדעה שלי אבל עדיין...

קיצר אני הולך לישון מוקדם היום
יאללה לילה טוב


נו טייסטו השפיע על התרבות!!
לפני שנתיים דיג'יי ניגן באולימפיאדה? לא
השנה הוא ניגן
אולימפיאדה זה אירוע תרבותי וזה שבחרו דיג'יי להופיע שם ובחרו בטייסטוזה השפעה על התרבות!

ואין לי מושג למה אתה קוטל אותו כל כך...תכלס אתה מגזים אמרתי לך..
הוא לא כמו ארמין אבל הוא עדיין תותח ומגיע לו כבוד

וכן אנשים תכלס מקצינים
מסכים איתך
בא אלי חבר שהיה בחוות היען עושה לי "טייסטו מספר אחד אין מה להגיד" עם כל זה שאני מעריך תחבר הוא לא היה באף שניגנו מוזיקה אלקטרונית וחוץ מהעובדה שלטייסטו יש שם לא היה לו שום דרך לקבוע שטייסטו מספר אחד
אז זה תכלס כבר הסחפות
אנשים שלא שמעו אף דיגיי ואומרים שטייסטו מספר אחד רק בגלל שיש לו כזה שם זה באמת מעצבן
אבל זה לא סיבה לקטול אותו כמו שאתה
כי אתה כן יודע איך לשפוט דיג'יי ותגיד מה שתגיד...הוא לא כמו שאתה מתאר אותו
Hell_Copter
quote:
Originally posted by Shahar
לפני שנתיים דיג'יי ניגן באולימפיאדה?
לא, השנה הוא ניגן


לפני שנתיים אף די ג'יי לא ניגן באולימפיאדה כי לא הייתה אולימפיאדה:wtf:

אבל ראסמי עכשיו...
תראו על מה אתם מתווכחים
איש באמונתו יחיה בקשר למגיע או לא מגיע לאנשים דברים...
ואיך לעזאזל שוב הגעתם לטייסטו והפסל שלו אלוהים יודע...
במקום זה שמישהו ישלח לי סאמפל של הטראק הזה של ארמין שאני יוכל להגיד מה דעתי עליו :)

ונקודה למחשבה בשביל כולכם...
לא תמיד אתם יודעים מה הולך עם הדי ג'יי שאתם מדברים עליו בכל שניה ושניה מהחיים שלהם!!
יכול להיות ש100,000 איש ביפן שמעו די ג'יי והם ידרגו אותו בדי ג'יי מאג גבוה אבל אתה שמעת משהו אחר ולא תדרג טוב
קיצר... מקווה שהבהרתי את הנקודה שלי
YO-I
טייסטו הוא ענק, הוא תותח והוא מוזיקאי גאוני אבל הוא גם שינה את הסגנון שלו הן בנגינה והן בהפקות בצורה מאד קיצונית וזה הוריד לי מטייסטו שמאד אהבתי פעם ושזכיתי להיות במסיבות הכי טובות שלו, במיוחד באומן

אני רואה מה ארמין ופרי מנגנים ומה טייסטו מנגן וזה הבדל עצום, טייסטו ניהיה קשה יותר, יש לו לפעמים יציאות מעצבנות בטראקים שהוא מנגן, הוא לא מעביר סט בצורה מהנה, אני מרגיש לפעמים שהכל נשמע אותו דבר

ארמין ופרי נותנים סטים אלוהיים, מלודיות, ווקאל ומה לא, וצר לי שטייסטו לא מנגן כמוהם אבל זה אולי חלק מההתבגרות שהוא עבר בתור יוצר ודיג'יי

למרות הכל, מספיק לראות את הקונצרט האחרון שלו בדיוידי כדי להבין שהוא אחד הגדולים בתחום

ושוב, רק אם הוא היה מנגן כמו לפני שלוש שנים
:crazy:
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
נו טייסטו השפיע על התרבות!!
לפני שנתיים דיג'יי ניגן באולימפיאדה? לא


פחחחח שחר אולימפיאדה?!?!
אתה לא ממש קולט תעניין אהה?

אני מדבר איתך על דיפלומטים
אנשים שהשיגו הישגים דיפלומטיים

מדינאים למיניהם
מה אולימפיאדה קשורה?
Star
quote:
Originally posted by Rising
Raz Nitzan:

People think that artists are immune to what forums write about them...
I started reading a couple of days ago a forum about Armin on
Tranceaddict and I couldn't believe the cruelty of some of the
comments. I think it was like ten pages or more of pure acid against
Armin, his new single, his career, Trance music etc... I can't imagine
anyone enjoying to read such viciousness.
The reason why I am mentioning this is simple. Two months ago there was
a similar forum on Solid Globe's new single "Lost cities" just after we
put a sample of the track online and within hours the whole
Tranceaddict forum was full of 5 star vicious poison comments. Usually
I am quite uninterested in such negative criticism but every now and
then it hits home. We've spent two to three months in the studio
working on this track and then reading that it sounds like a bad demo
was not easy and not sweet (an understatement). I couldn't really get
it and took it quite personally. It does bring you down sometimes and
it does make you wonder why you spending so much time in such an
ungrateful and fickle business.

Two months later, by now we've had huge support on the "Lost Cities"
track from a very wide range of some respectable people - top of the
line and new up and coming DJs. Armin van Buuren, Tiesto, Above &
Beyond, Ferry Corsten, Menno de Jong, Gareth Emery, Johan Gielen,
Ronski Speed, Simon Patterson (Dogzilla) you name them and they love
the record. Guess what - the same forums that killed "Lost Cities" are
all superlatives now... Your record is tha bomb!

Makes you think...



חחחח אני בדיוק בא לצטט לכם את זה
קיצור אנשים תפסיקו לקטול כי בכל זאת יש אנשים שעומדים אחרי הקטעים האלו חלקם מתייחסים חלקם שמים זין
אבל אם אהבתם סבבה אם לא סתמו כי גם ככה לא תרמתם על הקטע הזה ולא עבדתם קשה ואף אחד לא שם אותכם להיות שופטים על כל חלוצי התעשייה שאתם מרשים לעצמכם לקטול לפעמים על ימין ועל שמאל !!!!!
אילן
אתה יודע שאתה בישבילי יותר משם בפורום אבל שאתה קוטל את טיאסטו רק על סמך שניים שלושה פיקשושים בקונצרט שלו בא לי פשוט לתת לך כאפה חחחח
אני לא חושב שטיאסטו מספר 1 אפילו לא מספר 5 אבל מה לעשות כולנו צריכים להריע ולהצדיע שלפחות הוא השגריר שלנו שפותח תחרויות בין לאומיות ועכשיו את דיסנילנד ועוד המון ארועים שרק מביאים לכל אוהבי הסצינה נקודות לטובתנו !!!!!!!!

נכון שהייתי רוצה לראות את ארמין מנגן בדיסנילנד או את הקופים או מישהו אחר אבל זה המצב והוא השגריר שלנו אם נרצה או לא!!!
וכן לדעתי מגיע לאנשים כאלו פסלים למה לא הם דוחפים את הקלאב טרנס גבוה גבוה בתודעה של הציבור !!!

אילן שוב אני לא יודע איך אני ואתה היית מגיב אם היית עומד מעל במה שמתחת יש יותר מ 20000 מעריצים שלך קרוב לוודאי שאני הייתי עושה במכנסיים אבל זה רק אני !!!
אז כמה קפיצות בסט לא ממש מפילים תקליטן!!!!!!!

לגבי הסאמפל של רז ניצן !!!!

גם מי ששומע סאמפל לא יכול לשפוט את כל הקטע כי זה רק סאמפל של דקה שניים וככה לא יכולים לשפוט קטעים
אומנים צריכים לדעת לקבל ביקורת לטוב ולרע
אבל יש גם צורה להביע את הביקורת הרעה !!!

אני בטוח שכל מי שקטל את הקטע החדש של ארמין בהחלט ישנה דעה אחרי שיראה שחצי עולם ואישתו מנגנים את זה בדיוק כמו שקרה לחדש של סוליט גלוב !!!!

צטער אם הייתי קצת בוטה פשוט דברים קצת הרגיזו

:toocool:
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
פחחחח שחר אולימפיאדה?!?!
אתה לא ממש קולט תעניין אהה?

אני מדבר איתך על דיפלומטים
אנשים שהשיגו הישגים דיפלומטיים

מדינאים למיניהם
מה אולימפיאדה קשורה?


אמרת הישג תרבותי
זה הישג תרבותי
זה לא חשוב אם הוא עשה שלום עם עיראק או לא

הוא עשה צעד תרבותי חדש!


ואבי אני בעד להגיד מה הקהל חושב אבל יש דרך להגיד את זה
מי שחושב שהקטע לא טוב שיסביר למה הוא לא טוב ויעשה את זה בצורה יפה
לא לכתוב "סתם קטע מעפן יאללה ארמין דיי להוציא קטעים". אצלנו זה אמנם לא משנה כי ארמין גם ככה לא יכול לקרוא אבל התגובות שאנשים כותבים באנגלית הם צריכים לנסח יותר יפה
מותר לכתוב שלא אוהבים וגם היוצר רוצה לשמוע גם דברים כאלה
השאלה איך כותבים את זה
Star
זה מה שאמרתי :toothless

TTman
טל, תעיף מפה את החתימה המזעזעת הזאת שלךךךךךך
Glenn-Holmes
אבי
אמרתי בעבר ואומר גם בעתיד
הציניות שלי לפעמים היא דבר שלהרבה קשה להבין
כי אני משלב אמת עם אמירה נוקבת צינית סטירית
ככה שאת האהבה המאוד מסויגת שלי לטיאסטו אני מקצין לכדי שנאכה
בואו נודה
זה יותר מצחיק ומשעשע לראות תפוסטים האלה
מפעם לפעם אני פה כדי להבהיר שאני לא שונא אותו
לגבי הקונצרט
תשמע...לא יודע הוא פישל המון שם
אבל ראוי לציין ששיפר לאחר מכן ועלה על הגל
דבר אחד שתמיד יעצבן אותי זה האהדה חסרת הפשרות אליו
אבל כן הוא די גיי טוב באופן כללי
ושגריר של כבוד של המוזיקה שלנו
להישג של הפסל אני מתייחס ממש בהפתעה מוחלטת
כי לא אנחנו ולא אף אוהב מוזיקה בחר לעשות ממנו פסל
אלא אנשים מכובדים שתרבות מועדונים והסצינה זה דבר שרחוק מהם כמו המרחק של טוטול כיום מאפליפטינג טראנס לפחות או כמו המרחק בין איכות השמיעה של מוש לבין איכות השמיעה של אדם רגיל
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 
Privacy Statement