return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
Armin Van Buuren - Birth Of An Angel (pg. 3)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Rising
Raz Nitzan:

Two months later, by now we've had huge support on the "Lost Cities"
track from a very wide range of some respectable people - top of the
line and new up and coming DJs. Armin van Buuren, Tiesto, Above &
Beyond, Ferry Corsten, Menno de Jong, Gareth Emery, Johan Gielen,
Ronski Speed, Simon Patterson (Dogzilla) you name them and they love
the record. Guess what - the same forums that killed "Lost Cities" are
all superlatives now... Your record is tha bomb!



אוי כמה שזה כמעט מובן מאליו שזה משיקרה עם ארמין...
לאט לאט....

וכן תנו לטלטול לקרוא את זה
האיש שמסכים עם הביקורת

וחמור מכך עם הצורה הערסית שבה היא מובאת (קראתי 5-6 דפים אם רז ניצן קרא הכל זה ממש מטריד...5-6 הספיקו לי כדי להתעצבן שם)
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Rising
Raz Nitzan:

People think that artists are immune to what forums write about them...
I started reading a couple of days ago a forum about Armin on
Tranceaddict and I couldn't believe the cruelty of some of the
comments. I think it was like ten pages or more of pure acid against
Armin, his new single, his career, Trance music etc... I can't imagine
anyone enjoying to read such viciousness.
The reason why I am mentioning this is simple. Two months ago there was
a similar forum on Solid Globe's new single "Lost cities" just after we
put a sample of the track online and within hours the whole
Tranceaddict forum was full of 5 star vicious poison comments. Usually
I am quite uninterested in such negative criticism but every now and
then it hits home. We've spent two to three months in the studio
working on this track and then reading that it sounds like a bad demo
was not easy and not sweet (an understatement). I couldn't really get
it and took it quite personally. It does bring you down sometimes and
it does make you wonder why you spending so much time in such an
ungrateful and fickle business.

Two months later, by now we've had huge support on the "Lost Cities"
track from a very wide range of some respectable people - top of the
line and new up and coming DJs. Armin van Buuren, Tiesto, Above &
Beyond, Ferry Corsten, Menno de Jong, Gareth Emery, Johan Gielen,
Ronski Speed, Simon Patterson (Dogzilla) you name them and they love
the record. Guess what - the same forums that killed "Lost Cities" are
all superlatives now... Your record is tha bomb!

Makes you think...


WORD !
אגב אם כבר הטראק הזה של סוליד גלוב
אני בעיקרון שונא את כל ההפקות שלהם חוץ מסהרה כמובן
אבל שמעתי את הטראק הזה אתמול אצל פדרמן וזה היה לא רע בכלל....
בקשר לפורומים,באמת חבל שהוא נאלץ לקרוא את כל הזבל הזה
קורא שלא אוהבים משהו,אבל יש דבר וצורה להביע את זה...
ואני מתאר לעצמי מה עבר לו בראש כשהוא קרא את כל הזבל הזה
המקום היחיד שאתה מצפה ממנו שיתן לך גב,יורק לך בפנים
DJ-Kreing^^
מה לעשות שהסאמפל שהוא העלה לאתר של פונדמנטל בזמנו נשמע זוועה, לא יצא לי לשמוע את הקטע הגמור...אבל שלא יצפה לפידבאק טוב כשהוא מפרסם סאמפל של משהו שהוא אפילו לא סיים באייכות מסריחה...זה אשכרה היה נשמע כאילו זה צילצול של פלאפון.
Shahar
תכלס רז ניצן צודק
אנשים סתם קוטלים בהתחלה סתם ככה...גם את טייסטו קוטלים הרבה פעמים בלי סיבה ואחר כך אותם אנשים שקטלו אותו באים למסיבות שלו.
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Shahar
אנשים סתם קוטלים בהתחלה סתם ככה...גם את טייסטו קוטלים הרבה פעמים בלי סיבה ואחר כך אותם אנשים שקטלו אותו באים למסיבות שלו.


את טייסטו אף פעם לא קוטלים סתם ;)
וברור שבאים למסיבות שלו כי עדיין זה דיג'יי ברמה יחסית גבוהה והוא לא רואה ממטר אף אחד בארץ אז ברור שיבואו למסיבה שלו
קוטלים אותו כשמדברים על קנה מידה עולמי...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
גם את טייסטו קוטלים הרבה פעמים בלי סיבה ואחר כך אותם אנשים שקטלו אותו באים למסיבות שלו.


למיטב זכרוני לא הייתי במסיבה של טיאסטו.. :D
Shahar
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
את טייסטו אף פעם לא קוטלים סתם ;)
וברור שבאים למסיבות שלו כי עדיין זה דיג'יי ברמה יחסית גבוהה והוא לא רואה ממטר אף אחד בארץ אז ברור שיבואו למסיבה שלו
קוטלים אותו כשמדברים על קנה מידה עולמי...


לאלאלאלאלאלא
מי שאומר טייסטו דיג'יי אפס שלא יודע לתקלט אין לו סיבה ללכת למסיבה של טייסטו!!!
וגם בקנה מידה עולמי הוא תותח
וכנ"ל אנשים שקוטלים תטראקים שלו ואחר כך מורידים אותם
אנשים סתם קוטלים
לפעמים מקנאים
בגלל זה.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar וכנ"ל אנשים שקוטלים תטראקים שלו ואחר כך מורידים אותם


וואלה גם לא זכור לי שהורדתי קטע של טיאסטו בכמה חודשים האחרונים
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
למיטב זכרוני לא הייתי במסיבה של טיאסטו.. :D


אבל ראיתי תתגובה שלך על הדיסק שלו והיא לא הייתה בדיוק רעה
אז....:D
אבל אתה זה מקרה שונה אתה לפחות אובייקטיבי אתה יודע לבוא להגיד מתי הוא טוב ומתי לא.
יש אנשים שקוטלים טראקים שלו סתם ככה בשביל לקטול בזמן שהם חורשים על אותם טראקים.
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by guetag
אני לא מבין איך אפשר לקטול את טיאסטו...
קטע כמו
FOREVER TODAY
HEROS
למשל...זה פשוט יצירות אומנות..ממש לא איכפת לי אם ארמין היה יוצר דבר כזה...אבל רק בגלל שזה טיאסטו יש כאן אנשים שזה מוריד להם את הערך של הקטעים האלה..כי הם לא רוצים להיות "כמו כולם"...זה לדעתי לפחות
כי אני לא מוצא סיבה לחשוב שטיאטו הוא לא די ג'י מספיק טוב בשביל להיות מספר 1..



אתה רוצה שאני יתן לך סיבה אחת לפחות?

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by guetag
קטעים כמו
FOREVER TODAY
HEROS
למשל...זה פשוט יצירות אומנות



quote:
Originally posted by guetag

אני לא מוצא סיבה לחשוב שטיאטו הוא לא די ג'י מספיק טוב בשביל להיות מספר 1..


ממממ שתי משפטים שונים מאותו פוסט קצר המשפט הראשון כביכול היה הנימוק למשפט השני... הנה סיבה טובה למה טיאסטו לא הדי גיי הכי טוב בעולם
כי את הקולות שלו הוא מקבל לא מאנשים ששופטים את היותו די גיי
אבל זה בסדר הוא לא לבד בקטע....וזאת בטח לא הטענה שעליה אני מבסס את הטיעון שהוא לא מספר אחת

קונצרט 2004 יום ראשון מבין השניים שעתיים ראשונות
תשמע אותם
ממש תצוגת איכות של הדי גיי מספר אחת בעולם
nough said
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ממממ שתי משפטים שונים מאותו פוסט קצר המשפט הראשון כביכול היה הנימוק למשפט השני... הנה סיבה טובה למה טיאסטו לא הדי גיי הכי טוב בעולם
כי את הקולות שלו הוא מקבל לא מאנשים ששופטים את היותו די גיי
אבל זה בסדר הוא לא לבד בקטע....וזאת בטח לא הטענה שעליה אני מבסס את הטיעון שהוא לא מספר אחת

קונצרט 2004 יום ראשון מבין השניים שעתיים ראשונות
תשמע אותם
ממש תצוגת איכות של הדי גיי מספר אחת בעולם
nough said


יגאל אתה קטנוני רצח..
אתה שופט דיג'יי עם עבר של 6 שנים לפי אירוע של 6 שעות?
אולי התרגש? מה לעשות מתרגשים...כן גם הוא יכול להתרגש...גם לו יש מלא קהל ומעריצים שממש באותה רגע בטח קפצו על העמדה ורצו אולי להצטלם או לקבל חתימהאז השעה הראשונה הייתה פשלה אז מה??
במשך 6 שנים התיקלוט שלו פשוט בשמיים!!!
והתיקלוט לא קשור לזה שהוא שינה סיגנון
כי אם לפני שנתיים היו לו קישורים וטכניקה מצוינים שהביאו אותו למקום ראשון אין סיבה שהיום לא יהיה לו אותם...קישורים זה לא משהו שעובר לך עם העונה......
בקשר ליצירה אתה יכול להגיד ובצדק שאם הוא שינה סגנון הוא פחות טוב
אבל בקשר לתיקלוט זה משו שתכלס במקרה שלו לא יכול להשתנות
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement