| nanos chikanos |
אהלן לכולם
אני קצת בבעיות
יום שישי יש את האחד והיחיד
מרקוס האגדי
ויש אנשים (כמו חברה)שלא מבינים את העומצמות שבדבר
אני מצד אחד רוצה ללכת כמובן למסיבה אבל היא לא ראתה אותי 3 שבועות והיא אמרה שהיא באה לישון אצלי
..............בעיה..........
עכשיו הדילמה פה היא: מה אני צריך להגיד לה.............(והיא לא תבוא למסיבה).
תגובות יתקבלו בברכה.....אל תאחרו כי יש כוולה שבוע להחלטה |
|
|