|
באיטליה - די גיי נתפס ע"י המשטרה באשמת החזקת מוזיקה לא חוקית (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Flotser |
אני קצת לא מבין למה עברתם לדבר על פלינר
דווקא הוא, שהוא מנגן כל מסיבה את אותם השירים שוב ושוב ושוב ושוב,
בשבילו הכי משתלם לקנות. הוא משלם כמה דולרים על איזה דיסק וחורש עליו איזה 200 מסיבות. ואז זה כלום כסף....
או שגם הוא לא קונה? |
|
|
| YuVaL |
שמעו חברים
אם היו עושים דבר כזה בישראל היו נשארים לנו מעט דיי ג'יים... כל אחד היום במועדון לא משתמש בדיסקים חוקיים
הכל צרוב, וזה בדוק... ככה זה כל הדיי ג'יים אצלינו
תסתכלו בכל מועדון.
:rolleyes: |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by YuVaL
שמעו חברים
אם היו עושים דבר כזה בישראל היו נשארים לנו מעט דיי ג'יים... כל אחד היום במועדון לא משתמש בדיסקים חוקיים
הכל צרוב, וזה בדוק... ככה זה כל הדיי ג'יים אצלינו
תסתכלו בכל מועדון.
:rolleyes: |
עצוב :whip: |
|
|
| Dj-Lico |
יובל צודק
רוב הדי גיים בארץ משתמשים בחומרים פיראטיים
הבעיה היא שדי גיי לא מרוויח מספיק כסף בשביל תקליטייה שלמה מקורית
מבחינת הקהל זה אחלה שהוא משתמש בפיראטיים כי הוא מגוון בהרבה טראקים ולא כמו שיקנה איזה 20 חוקיים בחודש
הסצנה לא תחזיק אם יקנסו כל די גיי... |
|
|
| dan_yarok!! |
חח אם זה יהיה בארץ
כל חיפה תקבל קנס חח
אצל אפחד זה לא חוקי |
|
|
| HyPeRSoNiC |
לדעתי חלק מהבעיה היא שלא מייבאים לארץ תקליטים כמו שצריך....
די ג'יי שרוצה להיות מעודכן בחומר הכי חדש צריך להזמין מחו"ל, ודברים כאלה עולים ים כסף......
וגם ככה, תקליטים בארץ עולים ים כסף....
ולרוב הדי ג'יים בארץ אין כסף לזה.... |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
לדעתי חלק מהבעיה היא שלא מייבאים לארץ תקליטים כמו שצריך....
די ג'יי שרוצה להיות מעודכן בחומר הכי חדש צריך להזמין מחו"ל, ודברים כאלה עולים ים כסף......
וגם ככה, תקליטים בארץ עולים ים כסף....
ולרוב הדי ג'יים בארץ אין כסף לזה.... |
אחי בוא נסכם את זה בכמה משפטים
אין לך כסף לקנות מוסיקה ?
אל תהיה "די גיי" גם רופא קונה את המוצרים שלו ולא "גונב" אותם או משתמש מתחליפים!!!!!
. מזה תקליט עולה ים כסף? אז יש הורדות חוקיות שעולות 8 שקל
אבל פה בארץ זה מנהג להוריד ולא לקנות
ומה שבא בחינם גם מריח ככה
ועל תבכו על מצב הסצינה שהיא מגעילה כי גם זה חלק ממנה |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Star
אין לך כסף לקנות מוסיקה ?
אל תהיה "די גיי"
|
W-O-R-D !!!
זה המשפט שאני אומר כל הזמן למי שמתחיל להתווכח שאין כסף וכדומה...
צריך להבין מראש שזוי עבודה שדורשת השקעה ומי שאין לו את אותו כסף להשקיע כל פעם אז שלא יהיה די ג'י...מה זה השטויות האלה...
!זה חלק מהעיסוק הזה... נדרש תקציב
וזה ממש אבל ממש מצחיק מגוחך וטפשי לשמוע מאנשים שהם אומרים שאין להם כסף לקנות תקליטים או מה שזה לא יהיה ולכן הם מצדיקים את ההרודות הלא חוקיות...זה מממממממממ מגוחך...
יש כמובן דרך אחרת לעסוק בדי ג'ינג ולא להוציא הרבה כסף והיא להיות מקושר עם לייבלים או חנויות שיביאו לך את החומר חינם או עם הנחות משמעותיות אבל זה כבר משהו אחר...
בעיקר די ג'י עם נסיון יש לו קשרים טובים עם האומנים / לייבלים והוא מקבל הרבה פרומואים ככה שעם הזמן הסכום הנדרש לקניית חומר פוחת...
[פה כמובן זה אינדיווידואלי אצל כל אחד...] |
|
|
| HyPeRSoNiC |
| quote: | Originally posted by Star
אחי בוא נסכם את זה בכמה משפטים
אין לך כסף לקנות מוסיקה ?
אל תהיה "די גיי" גם רופא קונה את המוצרים שלו ולא "גונב" אותם או משתמש מתחליפים!!!!!
. מזה תקליט עולה ים כסף? אז יש הורדות חוקיות שעולות 8 שקל
אבל פה בארץ זה מנהג להוריד ולא לקנות
ומה שבא בחינם גם מריח ככה
ועל תבכו על מצב הסצינה שהיא מגעילה כי גם זה חלק ממנה |
אחי
כמעט כל די ג'יי בארץ משתמש בחומר לא חוקי....
ותאמין לי שאם היה אפשר להוריד מוצרים רפואיים מהאינטרנט, או אם הייתה איזושהי דרך להשתמש בתכשירים האלה בחינם באופן פיראטי, הרופאים בארץ היו מתנפלים על זה....
זה חלק מהמנטליות הישראלית.... "למה לקנות כשאפשר לקבל בחינם"
אם היו עוצרים כל די ג'יי שמנגן חומר לא חוקי בארץ וקונסים אותו, הכלכלה בארץ אמנם תשתפר בהרבה מכל הכסף שיכנס מהקנסות, אבל כמעט כל מועדון בארץ ייאלץ להיסגר...
בקשר לתקליטים שעולים ים כסף.... מתי פעם אחרונה היית בחנות תקליטים?
בארץ, 60 שקל בשביל תקליט אחד נחשב זול.....
אין הרבה אנשים בארץ שיש להם תקציב להוציא סכומים כאלה כל חודש... זאת המציאות, אין מה לעשות.....
ובחו"ל יש חנויות שמוכרות את אותם תקליטים בהרבה פחות....
לא שאני מצדיק הורדת חומר פיראטי ושימוש בו חס וחלילה...
פשוט, כמו שאמרתי כבר, זאת המציאות ואין מה לעשות...
ובקשר להורדות של 8 שקל... יש מבחר גדול? ואיזה מוסיקה אפשר להוריד בתשלום?
באילו אתרים יש את זה בכלל??
אני עד עכשיו רק שמעתי על התופעה, אבל לא ראיתי עדיין אפשרות להוריד בתשלום.... |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Star
אין לך כסף לקנות מוסיקה ?
אל תהיה "די גיי" גם רופא קונה את המוצרים שלו ולא "גונב" אותם או משתמש מתחליפים!!!!!
|
רק שרופא מרוויח אחרי זה הון תועפות ומכסה תוך חודש את כל ההוצאות על ציוד
ודיג'יי,מה לעשות,ממש לא!
חוץ מזה שאם אתה רופא אז זה המקצוע שלך.משהו שתעשה כל החיים
ורוב אלה שהם דיג'יים,בעיקר מתחילים,זה חלק מאיזהשהוא תחביב שלהם
משהו שהם אוהבים לעשות ורוצים לעשות אבל לא תמיד יש כסף.
זה לא איזה מקצוע שהם יכולים להיות בטוחים שיכסה להם על ההוצאות.
אז אתה אבי שיש לך קשרים מקבל את כל החומרים שיש לך כמובן מאילו וקל לך לדבר אבל יש אנשים שלא מסוגלים לקנות חומר מקורי והם לא מספיק מקושרים בשביל לקבל אותו חינם
אבל עדיין הם רוצים לעשות את מה שהם אוהבים ואת מה שתמיד חלמו עליו.אז אתה תגיד להם לא?
ולא שאני מגן על מישהו ספציפית
פשוט אני חושב על עצמי במקומם
אני גם רוצה יום אחד לתקלט.אז מה זה אומר שאני צריך להזרים את כל חשבון הבנק שלי לקופה של אנג'ונה?
עם כל הכבוד להם ואני באמת מעריך את היוצרים והכל אבל לא כולם יכולים לממן לעצמם פטיפונים ולהזמין תקליטים בידיעה שהם יוציאו הרבה יותר ממה שהם יקבלו
אז אם זה משהו פרטי בבית כמו שיגאל קונה אז זה סבבה כי אתה יכול להרשות לעצמך לקנות מדי פעם
אבל אם אתה דיג'יי אתה חייב להיות כל הזמן מעודכן ולקנות חומרים בכמויות,וזה הרבבההה כסף |
|
|
| Star |
| quote: | Originally posted by DJ Alex E.
רק שרופא מרוויח אחרי זה הון תועפות ומכסה תוך חודש את כל ההוצאות על ציוד
ודיג'יי,מה לעשות,ממש לא!
חוץ מזה שאם אתה רופא אז זה המקצוע שלך.משהו שתעשה כל החיים
ורוב אלה שהם דיג'יים,בעיקר מתחילים,זה חלק מאיזהשהוא תחביב שלהם
משהו שהם אוהבים לעשות ורוצים לעשות אבל לא תמיד יש כסף.
זה לא איזה מקצוע שהם יכולים להיות בטוחים שיכסה להם על ההוצאות.
אז אתה אבי שיש לך קשרים מקבל את כל החומרים שיש לך כמובן מאילו וקל לך לדבר אבל יש אנשים שלא מסוגלים לקנות חומר מקורי והם לא מספיק מקושרים בשביל לקבל אותו חינם
אבל עדיין הם רוצים לעשות את מה שהם אוהבים ואת מה שתמיד חלמו עליו.אז אתה תגיד להם לא?
ולא שאני מגן על מישהו ספציפית
פשוט אני חושב על עצמי במקומם
אני גם רוצה יום אחד לתקלט.אז מה זה אומר שאני צריך להזרים את כל חשבון הבנק שלי לקופה של אנג'ונה?
עם כל הכבוד להם ואני באמת מעריך את היוצרים והכל אבל לא כולם יכולים לממן לעצמם פטיפונים ולהזמין תקליטים בידיעה שהם יוציאו הרבה יותר ממה שהם יקבלו
אז אם זה משהו פרטי בבית כמו שיגאל קונה אז זה סבבה כי אתה יכול להרשות לעצמך לקנות מדי פעם
אבל אם אתה דיג'יי אתה חייב להיות כל הזמן מעודכן ולקנות חומרים בכמויות,וזה הרבבההה כסף |
אין לך כסף אל תהיה די גי !!!!!!!!
עד שזה יכנס לראש
מי אמר שזה צריך להיות עבודה קלה?
ומה היה קורה עם לא היה אינטרנט ? אנשים היו קונים תקליטים לא?
ולגנוב זה מותר ?
אני לא מבין תגובותצ כמו שלך אחי אפשר לחשוב שמי שמוריד מפצה את עצמו במשפט מטומטם של" אין לי כסף אז אני יוריד"
אבל לקנות פלטה שעולה 10000 שקל זה יש כסף?
אז לא קונה את המשפט המפגר של אנשים שמשקיעים על פלטה ושקל לא על תקליט או הורדה שעולה 8 שקל
אני מחזיק מאנשים כמו אילן קוראים תתחת כדי להרויח ביושר את התקליטים ואת המוסיקה שלהם אלו אנשים שאוהבים מוסיקה באמת ומשקיעים ונותנים את הנשמה בישבילה
אז חלאס עם התרוץ המפגר הזה שאין לי כסף
אז אל תהיה די גיי!!!!!!!!!
אתם לא מבינים שזה חלק מכל הסצינה הדפוקה הזאת בארץ
כי מלא ילדים שיש להם חלב בביצים מורידים מהרשת קונים פלטה מתחילים להיות "ארמין" בקטן באים לבעלי מועדונים עם החומר הצרוב לפעמים עובדים חינם ומנגנים חרא וזה עוד גורם של מצב הסצינה בארץ!!!!
תהיה תקליטן כאשר אתה באמת רוצה לעסוק ולהקריב למען זה !!!!
שוב
אין לך כסף אל תהיה דיי גי' !!!זה לא תירוץ שאין כסף!! |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Star
אין לך כסף אל תהיה דיי גי' !!!זה לא תירוץ שאין כסף!! |
WORD WORD WORD!!!
אחי מחזק עוד פעם... |
|
|
|
|