|
באיטליה - די גיי נתפס ע"י המשטרה באשמת החזקת מוזיקה לא חוקית (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Star
קודם כל לא חושב שראית איפה שהוא שרשמתי שזה מותר תוכנה לא חוקית
אל תקפוץ או תנסה להוציא ממני דברים שלא קיימים!!!!
דיברנו על אמפי3 סבבה
אז אתה אומר שאם מותר ליצור בתוכנה פרוצה מותר להוריד אמפי3?
אנשים פורצים וגונבים מכוניות אז אפשר גם לסחור בסמים?
אחי אפשר להגיד המון דברים זה לא אומר שזה בסדר וזה לא
אבל שוב דיברנו פה על אמפי3 וכל התירוצים שיש לאנשים להגיד כמו" אין לי כסף לתקליטים רק 6000 - 10000 לפלטה
וגם ככה היא יד שנייה"
אני מדבר פה על מוסיקה על אמפי 3 וכל התירוצים הנלווים שיש לאנשים להגיד כדי לשכנע את עצמם ואחרים שזה בסדר |
קודם כל אם קראת תפוסט שלי כתבתי שאנלא מסכים לא עם אמפי3 ולא עם תוכנות פרוצות.
דבר שני אנלא מנסה להוציא ממך כלום אנלא אפביאיי
כולה אני אומר שצריך להיות אובייקטיבים וכמו שיש יוצרים שמגיעים לסצינה ומנוגנים בכל הפלייליסטים ומשתמשים בתוכנות לא חוקיות ישר אנשים ירוצו להגיד קבלו איזה טראק ליגה....ואותו יוצר עוד ילך ויגיד לאנשים לקנות רק אמפי3 חוקי
מה קרה הוא משתמש בתוכנה חוקית שהוא פותח תפה? כמו שהרבה אנשים שותקים בקטע של התוכנות ככה צריך לעזוב את האמפי3
אני לא מסכים עם האמפי3
אבל גם לא מסכים לתמוך באמנים שמגיעים גבוה עם ציוד לא חוקי
או לפחות אם תומכים בהם אז לתמוך גם בדיג'יים שיש להם כישרון אבל מנגנים חומר לא חוקי
מי שמגיב שיגיב בדיוק על מה שכתבתי אל תתחילו לספר לי על מירוצי אופנועים בתאילנד
תגובה יותר משורה אחת
(אבל טלטול לא להסחף) |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Shahar
קודם כל אם קראת תפוסט שלי כתבתי שאנלא מסכים לא עם אמפי3 ולא עם תוכנות פרוצות.
דבר שני אנלא מנסה להוציא ממך כלום אנלא אפביאיי
כולה אני אומר שצריך להיות אובייקטיבים וכמו שיש יוצרים שמגיעים לסצינה ומנוגנים בכל הפלייליסטים ומשתמשים בתוכנות לא חוקיות ישר אנשים ירוצו להגיד קבלו איזה טראק ליגה....ואותו יוצר עוד ילך ויגיד לאנשים לקנות רק אמפי3 חוקי
מה קרה הוא משתמש בתוכנה חוקית שהוא פותח תפה? כמו שהרבה אנשים שותקים בקטע של התוכנות ככה צריך לעזוב את האמפי3
אני לא מסכים עם האמפי3
אבל גם לא מסכים לתמוך באמנים שמגיעים גבוה עם ציוד לא חוקי
או לפחות אם תומכים בהם אז לתמוך גם בדיג'יים שיש להם כישרון אבל מנגנים חומר לא חוקי
מי שמגיב שיגיב בדיוק על מה שכתבתי אל תתחילו לספר לי על מירוצי אופנועים בתאילנד
תגובה יותר משורה אחת
(אבל טלטול לא להסחף) |
דוגרי יש משהו במה שהוא אומר....
ומה לעשות תמיד יוצא שמישהו נדפק
אתה יודע כמה כסף הממשלה עושה עליך בלי שתדע???הנה גם היא לא משקיעה אבל עדיין מרוויחה
מצב ריאלי?לפי מה שאתה אומר,לא.אבל עדיין זה נבחרי הציבור ועובדה שאף אחד לא קם ואומר שום דבר
ואל תספר לי עכשיו על וועדות כי עם כל הדפים האלה שהוועדות כותבות,השרים מנגבים איתם את התחת
אז פה זה בדיוק אותו דבר.
לא פייר ולא צודק זה נכון אבל בואו נצא רגע מהבועה הוורודה שזה לכולם יש כסף וכולם מליינים וכולם קונים מוסיקה חוקית בלי סוף
חלאס זה לא קיים
ורוב האנשים שמנגנים חומרים מקוריים זה אנשים שלא קונים את המוסיקה הזאת אלא מקבלים אותה !!
אני רוצה שתראו לי דיג'יי אחד שמנגן רק מוסיקה חוקית,בלי שהוא מקבל 90 אחוז ממנה בחינם או בהנחה משמעותית מאד
אז אולי חוץ מכמה צדיקים בסדום,לא קיים דבר כזה
אז היוצר נדפק והחברת תקליטים נדפקת אז בעסה ועצוב מאד ואפשר לדבר עד מחר על הסצנה אבל זה אותו דבר ברוק ובפופ ובכל שאר הדברים וזה אותו דבר בכלכלה ובפוליטיקה ובכל מקום.ככה זה העולם שאנחנו חיים בו.כולם גונבים מכולם וכולם מרוויחים על גבי כולם.
אז או שתמשיכו להיות נרקיסיסטים ולהתלונן על זה,או שתצאו מהבועה ותשלימו עם זה.
לא יפה ולא צודק כל העניין ובאמת שצר לי על היוצרים,אבל אין מה לעשות
אתם רוצים לעשות שינוי?אז למה להתחיל מהסוף
בואו תתחילו מהשורש.מהממשלה.בואו תפתרו את בעיות השחיתות והשוחד והצביעות והקומבינות.
נו קדימה תפתרו גם את זה חכמים שלי.
כאילו שאתם לא חלק מהמערכת הזאת
כל אחד עושה קומבינות וכל אחד מחפש איך לתפוס טרמפ על מישהו בדרך זו או אחרת.
תסתכלו רגע על המעשים שלכם ביום יום ותראו שזה ככה.
ואיפה פה הקשר למוסיקה?קשר גדול.הכל קשור.זה הכל העניין של הגישה שסטיבי ציין.אז בוא תשנה עכשיו 6 מליון ישראלים |
|
|
| Shahar |
לדעתי הפתרון הכי טוב זה כמו שאמרתי אמר להוריד לבדוק ולקנות
ובכלל כשרואים יוצר \ דיג'יי מוכשר אפילו אם הוא לא חוקי צריך לטפח אותו לעזור לו בשביל שיהיה חוקי וישאר כישרוני! |
|
|
| Meltdown |
כל די ג'יי נוהג בנושא הזה, לפי מה שהוא חושב, אבל בכל הקשור להורדות חוקיות או לא חוקיות, יש כבר אתרים ישראליים כמו
www.songs.co.il
שבהם ניתן להוריד במחיר סמלי, שירים של אומנים ישראליים ולועזיים, בלי קשר לאיזה סוג מוסיקה הם מנגנים, בין אם זה רוק, מוזיקה שחורה, טראנס וכן הלאה.
כך שתמיד יהיה אפשר להוריד מוזיקה מהרשת, אך יש הבדל מאוד גדול בין להוריד מוזיקה מהרשת, לבין להשתמש באותה מוזיקה שהורדת, במסגרת סטים שאותו די ג'יי מנגן.
אני משער שה די ג'ייז המובילים לא מורידים מוזיקה מהרשת, כי או שיש מישהו שעושה את זה בשבילם, או שזה פשוט עניין של עקרון אצלם, לנגן רק חומרים מקוריים, אבל לגבי די ג'ייז ישראליים, אני ממש לא יודע מה עמדתם בנושא.
אותי באופן אישי זה לא ממש מעניין, אני לא אבוא בקטע של להיות שוטר כלפי אותם אנשים, ואומר להם לא להוריד מוזיקה מהרשת, כאשר אני עושה זאת, כל אחד ומה שהוא רואה לנכון לעשות בנושא הזה.
לויכוח הזה, אין פתרון מוחלט, מכיוון שתמיד יהיו דעות שימשכו לשני כיוונים שונים |
|
|
| Glenn-Holmes |
קראת בעיון רב את הטרד המרתק הזה כעת (לצערי לא היה לי זמן לזה במהלך השבוע בגלל עבודה)
אז בוא נגיב?
התגובה העיקרית תהיה לשחר ולאלקס
חברים
אני לא תמים
יש קומבינות
יש שחיתויות
יש הכל
אבל יש מקום אחד שבו הכל טהור
קוראים למקום הזה נשמה
מייקרוסופט לא נמצאת בנשמה שלי
כל חברה מסחרית אחרת שיוצרת תוכנה כלשהי ג כן לא נמצאת עמוק בליבי
ובשאלת האינטרסים של כל בן אדם נוסיף שאינני בא במגע עם אנשים מגזרת יוצרי התוכנות
אני חושב שהאידיאל הוא לקנות תתוכנות בתשלום
אבל האידאל האמיתי הוא לא לתת שיגנבו אותנו
6000 שקל לתוכנה כולה תוכנה
בלי סאמפלים בלי כלום
רק התוכנה זה לא גניבה זה שחיטה ולעג שמכוון לפרצוף שלנו
על מה?
אני יגיד לכם תאמת?
פחות כואב לי על האנשים האלה שתג המחיר שהם קבעו לתוכנות הוא רחוק מסמלי
ויותר חשוב מזה אנשים שהקשר שלהם לסצינה הוא משני
איפה אכפת לי?
כשאני יודע שאם בממוצע יימכרו מכל תקליט 30-40% פחות הדבר עשוי לסמן את תחילת מותה של הסצינה כולה
כשאני יודע שה-60 שקלים העלובים שהם תוצאה של 3 שעות עבודה
או לחלופין תוצאה של ויתור קטן פה ושם במהלך החודש זה משמקבל אדם שהשקיע שהיתה לו ההשראה שיש לו הכשרון להביא את הרעיונות שחפונים עמוק בנבכי ראשו אלינו קהל המאזינים ואוהבי המוזיקה
אני יותר ויותר אומר לעצמי
60 שקל זה סכום סביר
המחירים בחו"ל רק לידע כללי הם נמוכים בבין 20-33 אחוזים בלבד
יש הבדל אבל לא כזה קיצוני...
בסופו של דבר השאלה המוסרית תמיד תמיד תמיד תהיה קיימת
אם מישהו גם יקנה תוכנות חוקיות ויקנה גם סינטיסייזר
ויקנה רק מוזיקה חוקית
בסוף תתפסו אותו על משהו לא חוקי אחר...
השאלה היא איזה מאבק כן חשוב לכל אחד אינדיבידואלית
ומה האפשרויות שלו להשקיע
אני מסוגל להשקיע במוזיקה חוקית + על הנזק מאי שמיעת המון קטעים שהייתי מוריד בעבר כל יום אני מפצה בתוכניות רדיו איכותיות
עבורי זה עובד
ואני מאושר מזה
תחשבו טוב בסופו של דבר מי הנפגע מכל פעולה תאגיד ענק שמגלגל מיליונים כמו החברות שעומדת מאחרוי התוכנות המובילות
או יוצרים שזכאים לתגמול שלהם (ראוי לציין למען ההגינות שיש כאן גם את הגוף - חברת התקליטים שאמנם מנוהל ע"י אנשים מעולם המוזיקה ואני מסכים שראוי גם לתגמל אותו אולי וכמובן חנויות שמוכרות תתקליטים...האם גם הן זכאיות לתגמול? פה אני כבר חושב שהתשובה היא לא...אבל אני שם תכסף בשביל האמנים ובסוף גם בשבילי..זאת ההנאה הפרטית שלי) |
|
|
| DJ Alex E. |
מה אני יגיד....
טוב שעוד יש אנשים כמו יגאל |
|
|
| Shahar |
טוב יגאל לגבי התוכנה זה שטויות למה פרוטילופס באה עם סמפלים ו-ויאסטי ועולה פחות מ 1000 שקל אז אל תחפש סיבות
בנאדם שרוצה לעשות מוזיקה בצורה חוקית גם אם זה לתקלט וגם אם זה ליצור צריך לקנות את החומר שלו נקודה!
אם דיג'יי יכול לקנות ציוד ב 6000 שקל גם אמן יכול לקנות תוכנה ב 1000 שקל ואפילו ישאר לו כסף לעוד דיסקים עם סמפלים ו ויאסטי טובים..
יופי "תוכנה לא שווה תכסף" גם קומפקטדיסק שההבדל היחיד בינו לבין מיקסר זה שיש לו פיצ' וג'וג ועושה 3 אפקטים לא שווה 2700 כי דיסקמן עולה 200
אם תתחיל להגיד שווה לא שווה אז באמת הסצינה לא תתפתח
תתחיל להיות אובייקטיבי ולא להסתכל רק על מה שטוב לך..
וואלה לתמוך ביוצר שיוצר עם תוכנות פרוצות אבל לזיין דיג'יי שמתקלט עם חומר לא חוקי
איזה אובייקטיביות פחחח
מי שחושב שאני טועה שילך לזיין תמוח למישהו אחר עדיף שלא יגיב אפילו למה החרטות האלה לא ישנו תדעה שלי
טלטול היחיד בינתיים שהבין את זה וידע להגיד שהוא נגד יוצר ודיג'יי לא חוקי ביחד בלי שום הבדל |
|
|
| HyPeRSoNiC |
שחר, בוא אני אסביר לך למה יגאל התכוון בדיוק...... לפחות מאיך שאני הבנתי את זה....
יגאל בעצם אומר שכל אחד יעשה מה בזין שלו, ואין לנו זכות לשפוט אף אחד.....
אבל כל אחד עובד לפי המצפון שלו, ומה שחשוב לו - הוא ישקיע בו ולא יזייף...
סתומרת, נגיד יוצא טראק מסויים על תקליט....
אם אתה אוהב את הטראק, ואתה מרגיש שחשוב לך שהאמן יקבל תגמולים על הטראק, ירוויח כסף ויצליח, אתה תקנה את התקליט......
אם לא - אתה תוריד מהאינטרנט......
הכל לפי המצפון שלך.
ולא משנה מה אתה עושה, לאף אחד אין זכות לשפוט אותך כי סה"כ אתה עושה מה שאתה חושב לנכון....
בגלל זה גם אין פה צודק ולא צודק....
יגאל, הבנתי נכון?? :conf: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
שחר, בוא אני אסביר לך למה יגאל התכוון בדיוק...... לפחות מאיך שאני הבנתי את זה....
יגאל בעצם אומר שכל אחד יעשה מה בזין שלו, ואין לנו זכות לשפוט אף אחד.....
אבל כל אחד עובד לפי המצפון שלו, ומה שחשוב לו - הוא ישקיע בו ולא יזייף...
סתומרת, נגיד יוצא טראק מסויים על תקליט....
אם אתה אוהב את הטראק, ואתה מרגיש שחשוב לך שהאמן יקבל תגמולים על הטראק, ירוויח כסף ויצליח, אתה תקנה את התקליט......
אם לא - אתה תוריד מהאינטרנט......
הכל לפי המצפון שלך.
ולא משנה מה אתה עושה, לאף אחד אין זכות לשפוט אותך כי סה"כ אתה עושה מה שאתה חושב לנכון....
בגלל זה גם אין פה צודק ולא צודק....
יגאל, הבנתי נכון?? :conf: |
עם כל מה שאמרת אני מסכים כל עוד הכל פרטי ואתה עושה את זה בבית
אבל ברגע שאתה הולך למקום ציבורי זה כבר לא ככה..ועובדה שיגאל והרבה אחרים שופטים דיג'יים שמתקלטים במועדון עם חומר לא חוקי
גם אני נגד זה אבל אנלא יבוא ויגיד שצריך לקטול תדיג'יי בשביל זה
כי אם הרמה שלו טובה והוא יודע תעבודה שווה להשקיע בו ולעזור לו להשיג חומר חוקי בשביל לטפח אותו שיגיע למעלה! |
|
|
| Glenn-Holmes |
אורן פרשננו לענייני יגאל
חחחח
לא רע בכלל:)
שחר אני בררתי על קיובייס
6000 שקל
1000 שקל זה סכום שאם אתה מביא לי קיובייס בסכום הזה אני שבוע הבא הולך לקנות חוקי מקורי |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
ואני מאושר מזה
תחשבו טוב בסופו של דבר מי הנפגע מכל פעולה תאגיד ענק שמגלגל מיליונים כמו החברות שעומדת מאחרוי התוכנות המובילות
או יוצרים שזכאים לתגמול שלהם (ראוי לציין למען ההגינות שיש כאן גם את הגוף - חברת התקליטים שאמנם מנוהל ע"י אנשים מעולם המוזיקה ואני מסכים שראוי גם לתגמל אותו אולי וכמובן חנויות שמוכרות תתקליטים...האם גם הן זכאיות לתגמול? פה אני כבר חושב שהתשובה היא לא...אבל אני שם תכסף בשביל האמנים ובסוף גם בשבילי..זאת ההנאה הפרטית שלי) |
והמתכנתים שעובדים בחברות האלה מהבוקר עד הלילה,
והאנשים שמפוטרים מהתאגידים בגלל הפסדים,
והחשש לפתח טכנולוגיות חדשות שאולי לא יענינו קהל רחב מספיק,
אפשר גם לחשוב על זה
ואילן הכי מצחיק שאתה מדבר על המחיר של
cubase
מחיר ההשקעה שמאחורי התוכנה המורכבת הזאת אי אפשר להשוות אותו למחיר ההשקעה באיזה תקליט
זה שזה 6000 שקל וזה לא מתאים לך,
זה בדיוק כמו שלהרבה אנשים לא מתאים לשלם 90 שקל על אלבום
וברור שלהחתים שירים שנוצרו בתוכנה לא חוקית, ולנגן עבור כסף בסטים שלך טראקים שהורדת בצורה לא חוקית, זה לא בסדר באותה מידה
ואני מבין את הטיעון שלך,
שמוזיקה זה הרבה יותר קרוב לליבך וכו'
,
אבל סתם מצחיק שאתה משתמש באותם הטיעונים שאתה פוסל כל כך מהר כשמדובר על קניית מוזיקה
ולפי ההיגיון שלך
לא מתאים לך לשלם 6000 שקל?
אל תשמש בקיובייס
ולא רציתי להתערב בדיון קודם,
כי לא הבנתי מה שחר רוצה, הרי אף אחד בכלל לא אמר בכלל כלום על יצירה עם תוכנות לא חוקיות,
אבל עכשיו אחרי התגובה האחרונה שלך אילן הייתי חייב להגיב..
זהו... יום טוב!:p |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Flotser
זה שזה 6000 שקל וזה לא מתאים לך,
זה בדיוק כמו שלהרבה אנשים לא מתאים לשלם 90 שקל על אלבום
ולפי ההיגיון שלך
לא מתאים לך לשלם 6000 שקל?
אל תשמש בקיובייס
|
ההבדל הוא שבעוד אני מציג כרגע גישה תאורטית שאני עוד לא יודע מה אני יחליט לגביה רבים נוטים כאן לתקוף רק בתאוריה
אני בנתיים לא בסדר רק שאני חושב על זה
אבל זה מצב שאני מוכן לקבל
כולם פה לא בסדר בנושא האמ פי
מה יהיה איתי?
קודם נחליט מתי בכלל אני מתחיל ליצור
ושחר העלה נקודה מעניינת
יש הרבה יוצרים שיוצרים בתוכנה לא חוקית - זת נקודה שאני אישית חושב ששווה לחקור אותה לעומק
אבל הדיעה שלי היא שיש טעם לפגם ביוצר שמשתמש בתוכנה לא חוקית ומצפה שיקנו את היצירות שלו
מצד שני..זו תיבת פלונטר שלא יהיה קל לצאת ממנה הרי הוא אמנם השתמש בכלים לא חוקיים אבל כל זאת כד להעביר לנו את ההשראה ואת הקטע הכולל שהוא כולו פר רעיונו (בהנחה שהוא באמת יוצר קטע מקורי) אז כן מגיע לו כסף על זה
קיצר...גרמתם לי לחשוב טיפה על הנושא:) |
|
|
|
|