return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
5 - 0 - 0 - 0 (pg. 2)
View this Thread in Original format
Shahar
quote:
Originally posted by DJ Alex E.
יש ת'אלה הכבדים שבאים לבאס לך את התחת
יאלה שב שב


+1 !!!!
+32908320948324098 !!
Meltdown
לצערי, בכל ת'רד ות'רד יש תגובה שלך, כך שגם אם אני רוצה להגיב בצורה עניינית לאותו ת'רד, אני נאלץ לקרוא את התגובות הלא רציניות שלך, חבל שאתה לא יודע להפנים ביקורת בונה על עצמך.

ולאלכס, כנראה שאותו דבר לגבי חוסר ההפנמה של ביקורת בונה, תופס גם לגביך, וחבל
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
לצערי, בכל ת'רד ות'רד יש תגובה שלך, כך שגם אם אני רוצה להגיב בצורה עניינית לאותו ת'רד, אני נאלץ לקרוא את התגובות הלא רציניות שלך, חבל שאתה לא יודע להפנים ביקורת בונה על עצמך.

ולאלכס, כנראה שאותו דבר לגבי חוסר ההפנמה של ביקורת בונה, תופס גם לגביך, וחבל


אחי בחייאת דינאק
בוא לפרטי אני יביא לך כתובת של פורום אחר עבור לשם גמור תעניין
חאלס עם התגובות שך אתה חופר טילים
אמרת לי את זה איזה 327439840393234 פעם העיקר תאומר אני מגיב תגובות לא רציניות
Scorchio
עזבו את שניכם דברו עם דוד כליפה סמכו עלינו אנחנו מכירים אותו...
Shahar
quote:
Originally posted by Scorchio
עזבו את שניכם דברו עם דוד כליפה סמכו עלינו אנחנו מכירים אותו...


מיזה דוד כליפה?:conf:
princess cc
חלאס כבר כל אחד נהיה פה שומר הגן!!!!
תנו לילד להתבטא!
שחר עיניים תפוס ת'מקלדת ותתפרע!!!
אני מרשה לך:haha:
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
חלאס כבר כל אחד נהיה פה שומר הגן!!!!
תנו לילד להתבטא!
שחר עיניים תפוס ת'מקלדת ותתפרע!!!
אני מרשה לך:haha:


אל תביא לי רעיונות:D
HyPeRSoNiC
meltdown
מה אתה כזה כבד?
איפה חופש הביטוי? איפה הדמוקרטיה?
לאן כל זה נעלם?

תהיה שמח בשבילו ותן לו להתבטא....

ואם אתה כל כך לא אוהב את התגובות ה"לא רציניות" של שחר, פשוט מאוד אל תקרא אותן ואל תגיב אליהן.....
Rising
שחרר מזל טוב..


תתגייס כבר :p
Shahar
quote:
Originally posted by Rising
שחרר מזל טוב..


תתגייס כבר :p


לא רוצה להתגייס מה גייסת אותי כבר.

Huge-A
תאכלס שיכחו אותך כבר הצבא..
אתה לא מועיל הרבה לסביבה
רק מפריע לכולם בפורום :toothless
תדחה את הגיוס בחיית דינק.. אני רוצה לראות אותך איתי על המטוס .. !!!
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
תאכלס שיכחו אותך כבר הצבא..
אתה לא מועיל הרבה לסביבה
רק מפריע לכולם בפורום :toothless
תדחה את הגיוס בחיית דינק.. אני רוצה לראות אותך איתי על המטוס .. !!!


תאמין לי גם אני רוצה לראות אותך כבר על המטוס
יהיה פה קצת שקט בלעדייך:D

כל מקרה בקשר לגיוס זה לא תלוי בי
אם יירד פרופיל הם יהיו חייבים להזיז
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement