|
5 - 0 - 0 - 0 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Rising
עוד מעט סוואמפר יצטרך להכניס פה אופציה חדשה במיוחד בשביל שחר..
במקו םשיהיה לו בפרופיל
5141 (5.21 posts per day)
הספירה תיהיה ככה
(1.21 posts per min)
:whip:
:) :) |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח |
|
|
| m0sh |
היה שלב שכבר רועי הגזים
ועכשיו אני רואה שחר עושה כמוהו
בקיצור הוא כבר כתב יותר מידי שזה גרם לנו לחשוב אם יש לו חיים
אז הוא תמיד התגונן ושהוא הגיע ל8 אלף הוא "לא שם לב" ולא חגג |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
היה שלב שכבר רועי הגזים
ועכשיו אני רואה שחר עושה כמוהו
בקיצור הוא כבר כתב יותר מידי שזה גרם לנו לחשוב אם יש לו חיים
אז הוא תמיד התגונן ושהוא הגיע ל8 אלף הוא "לא שם לב" ולא חגג |
העיקר הוא אומר שאני ספאמר פחחחחח
ואני לא כמוהו תכלס אני מגיב תגובות עניינות
אפילו שאני מגיב לכל נושא אני מגיב תגובה ארוכה יחסית ורצינית
ורועי היה מוד תחשוב כל טרד שהוא סגר הוא כתב
closed
לפני שהוא סגר
תכלס הוא לא חייב לכתוב את זה
אבל הוא כתב כדי לעלות פוסטים
ז-ה נקרא ספאם |
|
|
| DjChook |
ת'אמת לא, זה לדעתי דווקא כן לעניין שהוא עשה את זה
הסיבה היחידה שאני לא עושה את זה כי אתם ככ נחמדים שאתם
כבר רושמים את סיבות הסגירה, ואז אני רק צריך ללחוץ על כפתור
וכל מי שיקרא יבין למה נסגר. |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Shahar
העיקר הוא אומר שאני ספאמר פחחחחח
ואני לא כמוהו תכלס אני מגיב תגובות עניינות
אפילו שאני מגיב לכל נושא אני מגיב תגובה ארוכה יחסית ורצינית
ורועי היה מוד תחשוב כל טרד שהוא סגר הוא כתב
closed
לפני שהוא סגר
תכלס הוא לא חייב לכתוב את זה
אבל הוא כתב כדי לעלות פוסטים
ז-ה נקרא ספאם |
| quote: | Originally posted by DjChook
ת'אמת לא, זה לדעתי דווקא כן לעניין שהוא עשה את זה
הסיבה היחידה שאני לא עושה את זה כי אתם ככ נחמדים שאתם
כבר רושמים את סיבות הסגירה, ואז אני רק צריך ללחוץ על כפתור
וכל מי שיקרא יבין למה נסגר. |
מסכים עם חן.
חן מה היית עושה בלעדיי ובלי שחר המנמק הראשי שלך?
היית אשכרה צריך לעשות משהו פה בפורום
:) |
|
|
| Shahar |
לדעתי זה סתם שטויות לבוא לרשום
*closed*
ולסגור
גם ככה מי שבא לטרד רואה שהוא נעול אז מה חשוב אם רושמים או לא
אם כבר רושמים סיבה אז זה עוזר
אבל אם סתם רושמים
closed
זה לא עוזר לאפחד
זה סתם בשביל עוד פוסטים |
|
|
| DjChook |
שחר, אתה כנראה מתעלם ממה שרשמתי
הוא היה עושה את זה עם טוב טעם
ויודע מה , גם אם לא
הוא היה גם ספאמר :)
אבל היום אתה הספאמר העיקרי
(איפה סילברסקי איפה)
בכל מקרה, אורן, אתה לא יודע איזה מצחיק זה לחזור מאבטש ולקבל איזה 200 הודעות משחר על כל מני טרדים' שיש בהם בעיות :) |
|
|
| taltul |
2029 (5.15 posts per day)
:) ?עברתי את האלפיים חבר'ה ואני שנה פה - מה אתם אומרים על זה
SPAMMER OR NOT SPAMMER? :D |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
שחר, אתה כנראה מתעלם ממה שרשמתי
הוא היה עושה את זה עם טוב טעם
ויודע מה , גם אם לא
הוא היה גם ספאמר :)
אבל היום אתה הספאמר העיקרי
(איפה סילברסקי איפה)
בכל מקרה, אורן, אתה לא יודע איזה מצחיק זה לחזור מאבטש ולקבל איזה 200 הודעות משחר על כל מני טרדים' שיש בהם בעיות :) |
איזה טוב טעם בדיוק?
לרשום למישהו
*closed*
לא ישנה כלום
כי גם ככה הוא רואה שהטרד נסגר אז זה רק בשביל לעלות פוסטים
ומתרוצה אני עוזר לך חחחחחחחחחח |
|
|
| Hell_Copter |
להגיב או לא להגיב...
להגיב או לא להגיב...
להגיב או לא להגיב...
בעעעעעעע
אני לא יגיב
מזל טוב!! :D |
|
|
| princess cc |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
להגיב או לא להגיב...
להגיב או לא להגיב...
להגיב או לא להגיב...
בעעעעעעע
אני לא יגיב
מזל טוב!! :D |
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איך חיכיתי לתגובה שלך !!!:haha: :haha: |
|
|
| Hell_Copter |
| quote: | Originally posted by princess cc
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איך חיכיתי לתגובה שלך !!!:haha: :haha: |
שמעי...
שחוטבים עצים ניתזים שבבים
אז אין מה לעשות ;) |
|
|
|
|