return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
5 - 0 - 0 - 0 (pg. 3)
View this Thread in Original format
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Shahar

בוא לפרטי אני יביא לך כתובת של פורום אחר עבור לשם גמור תעניין

אמן
quote:

חאלס עם התגובות שך אתה חופר טילים


+69
Meltdown
שחר, מעכשיו אני אנסה להגיב להודעות שלך כמה שפחות, לא שווה לי להתעצבן סתם
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
שחר, מעכשיו אני אנסה להגיב להודעות שלך כמה שפחות, לא שווה לי להתעצבן סתם


נשמה כמה שאני אוהבתך תלא חייב להגיב להודעות שלי חלאס
מעצבנתך תתעלם מזה תעבור הלאה
מי ישמע אתה כולה בפורום זה לא ישיבת קבינט
מה עשית מזה בחיייאת דינאק יא כבד
princess cc
איזה כבדים אלוהים!
מה איכפת לכם? באמת!!!!
אייל... לא מתאים לך דרלינג
Shahar
עזבי זה כמו לדבר לקיר
העיקר הוא אומר שא-נ-י לא מפנים דברים פחח..
עזוב אייל אני יסתפק במזלטוב וזהו.
m0sh
טוב נראה לי שמצאנו את היורש של רועי!

חיפשנו כבר הרבה זמן ספאמר כמוהו ולא מצאנו...היו ניסיונות של סטיבי ואחר כך של אילן אבל זה לא עבד...וסוף סוף אפשר להכריז ששחר הוא הסאפמר החדש של
ILTA! :D
HyPeRSoNiC
בונא שחר אתה מטורף!!!!!!!
לא עבר שבוע וכבר יש לך עוד מעט 5150 הודעות!!!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

נראה לי הוא מאלה שהולכים לפורום של הבדיחות ומגיבים כל הזמן בכל הטרדים
lol
:rolleyes:
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
טוב נראה לי שמצאנו את היורש של רועי!

חיפשנו כבר הרבה זמן ספאמר כמוהו ולא מצאנו...היו ניסיונות של סטיבי ואחר כך של אילן אבל זה לא עבד...וסוף סוף אפשר להכריז ששחר הוא הסאפמר החדש של
ILTA! :D


טוב זה גם תואר מה רע :D

אני עם הכי הרבה פוסטים מהישראלים חוץ מרועי?

quote:
Originally posted by HyPeRSoNiC
בונא שחר אתה מטורף!!!!!!!
לא עבר שבוע וכבר יש לך עוד מעט 5150 הודעות!!!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:

נראה לי הוא מאלה שהולכים לפורום של הבדיחות ומגיבים כל הזמן בכל הטרדים
lol
:rolleyes:


חחחחחחחחחח לההההה איזה חח
DjChook
איפה אתה חי שחר.. עם כל הכבוד

מוש ואני כבר ב 8K
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
איפה אתה חי שחר.. עם כל הכבוד

מוש ואני כבר ב 8K


ואייייייי חשבתי ישך איזה 3
אל דאג נסדר את זה מהר:D

Rising
עוד מעט סוואמפר יצטרך להכניס פה אופציה חדשה במיוחד בשביל שחר..
במקו םשיהיה לו בפרופיל

5141 (5.21 posts per day)

הספירה תיהיה ככה

(1.21 posts per min)

:whip:

:) :)
Sniper
שיהיה במזל טוב..
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement