|
5 - 0 - 0 - 0 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Shahar
בוא לפרטי אני יביא לך כתובת של פורום אחר עבור לשם גמור תעניין
|
אמן
| quote: |
חאלס עם התגובות שך אתה חופר טילים
|
+69 |
|
|
| Meltdown |
| שחר, מעכשיו אני אנסה להגיב להודעות שלך כמה שפחות, לא שווה לי להתעצבן סתם |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
שחר, מעכשיו אני אנסה להגיב להודעות שלך כמה שפחות, לא שווה לי להתעצבן סתם |
נשמה כמה שאני אוהבתך תלא חייב להגיב להודעות שלי חלאס
מעצבנתך תתעלם מזה תעבור הלאה
מי ישמע אתה כולה בפורום זה לא ישיבת קבינט
מה עשית מזה בחיייאת דינאק יא כבד |
|
|
| princess cc |
איזה כבדים אלוהים!
מה איכפת לכם? באמת!!!!
אייל... לא מתאים לך דרלינג |
|
|
| Shahar |
עזבי זה כמו לדבר לקיר
העיקר הוא אומר שא-נ-י לא מפנים דברים פחח..
עזוב אייל אני יסתפק במזלטוב וזהו. |
|
|
| m0sh |
טוב נראה לי שמצאנו את היורש של רועי!
חיפשנו כבר הרבה זמן ספאמר כמוהו ולא מצאנו...היו ניסיונות של סטיבי ואחר כך של אילן אבל זה לא עבד...וסוף סוף אפשר להכריז ששחר הוא הסאפמר החדש של
ILTA! :D |
|
|
| HyPeRSoNiC |
בונא שחר אתה מטורף!!!!!!!
לא עבר שבוע וכבר יש לך עוד מעט 5150 הודעות!!!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
נראה לי הוא מאלה שהולכים לפורום של הבדיחות ומגיבים כל הזמן בכל הטרדים
lol
:rolleyes: |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
טוב נראה לי שמצאנו את היורש של רועי!
חיפשנו כבר הרבה זמן ספאמר כמוהו ולא מצאנו...היו ניסיונות של סטיבי ואחר כך של אילן אבל זה לא עבד...וסוף סוף אפשר להכריז ששחר הוא הסאפמר החדש של
ILTA! :D |
טוב זה גם תואר מה רע :D
אני עם הכי הרבה פוסטים מהישראלים חוץ מרועי?
| quote: | Originally posted by HyPeRSoNiC
בונא שחר אתה מטורף!!!!!!!
לא עבר שבוע וכבר יש לך עוד מעט 5150 הודעות!!!!!
:eyespop: :eyespop: :eyespop: :eyespop:
נראה לי הוא מאלה שהולכים לפורום של הבדיחות ומגיבים כל הזמן בכל הטרדים
lol
:rolleyes: |
חחחחחחחחחח לההההה איזה חח |
|
|
| DjChook |
איפה אתה חי שחר.. עם כל הכבוד
מוש ואני כבר ב 8K |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
איפה אתה חי שחר.. עם כל הכבוד
מוש ואני כבר ב 8K |
ואייייייי חשבתי ישך איזה 3
אל דאג נסדר את זה מהר:D |
|
|
| Rising |
עוד מעט סוואמפר יצטרך להכניס פה אופציה חדשה במיוחד בשביל שחר..
במקו םשיהיה לו בפרופיל
5141 (5.21 posts per day)
הספירה תיהיה ככה
(1.21 posts per min)
:whip:
:) :) |
|
|
|
|