return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
חזרתי מאמ"ת (pg. 2)
View this Thread in Original format
m0sh
מארק מי אתה שתגיד לו לטחון
הוא מספיק עושה עבודה מפגרת שהוא לא באמת צריך לעשות...כל השמירות האלו זה חרטא
והחוק החדש שמילואימניקים לא עושים אבטשים דופק את הצעירים

אני בחיים שלי לא נוגע יותר בנשק,לא עושה מטבח ולא סוגר שבת!
DjChook
ד"א למי שלא יודע, החוק הזה נכנס ביחד עם חוק שאומר שאנשי קב"ע וסמ"רים !!! יעשו אבט"שים.. שזה בכלל מטומטם...

אבל מה אכפת לי אם זה מוריד לי את הנטל
Shahar
quote:
Originally posted by DjChook
ד"א מארק, אני עולה פול כסף לצבא.
ההכשרה הבסיסית שלי עלתה ליחידה 30000 שקל, תוסיף לזה קורסים בעוד איזה 10000, ותכלס אני שווה דיי הרבה, מה גם שאני לא עובד, היחידה מפסידה כסף.

לעומת זאת לשלוח עובדי רס"ר / נהגים / פקידות, זה זול :)


וסאבי, GIVE ME A BREAK


איך הגעת ל 40000 שקל הוצאות עליך ישרוט
תכלס אם חוטפים אותך יוצא מזה משו?:D
princess cc
ברוך הבא!!!!!!!!!! ת'געגענו:D

שחר אתה הורס עם החתימה שלך!
כל פעם שאני רואה פוסט שלך (ואני רואה הרבה;) )
אני נקרעת!!!!!!!!!
Shahar
quote:
Originally posted by princess cc
ברוך הבא!!!!!!!!!! ת'געגענו:D

שחר אתה הורס עם החתימה שלך!
כל פעם שאני רואה פוסט שלך (ואני רואה הרבה;) )
אני נקרעת!!!!!!!!!


איזה בנזונה זה אה ?:D
markfeldman
quote:
ד"א מארק, אני עולה פול כסף לצבא.
ההכשרה הבסיסית שלי עלתה ליחידה 30000 שקל, תוסיף לזה קורסים בעוד איזה 10000, ותכלס אני שווה דיי הרבה, מה גם שאני לא עובד, היחידה מפסידה כסף.


כסף קטן.

תחשוב שבמקומך היו מזמנים איזה מנכ"ל חברת הייטק....

quote:
מארק מי אתה שתגיד לו לטחון
הוא מספיק עושה עבודה מפגרת שהוא לא באמת צריך לעשות...כל השמירות האלו זה חרטא
והחוק החדש שמילואימניקים לא עושים אבטשים דופק את הצעירים

אני בחיים שלי לא נוגע יותר בנשק,לא עושה מטבח ולא סוגר שבת!


שידפוק,

SO WHAT ??

תאמין לי שהמיל' האילו טחנו מספיק !

יאללללההההההה צעירותתתתתתתתתת
m0sh
אתה כל כך בטוח שאתה באמת עושה משהו חשוב
אתה בסך הכל קצין ג'ובניק מסכן שחושב שהוא קרבי
Shahar
נו מה אתם ילדים
מה אתם רבים על צבא
markfeldman
quote:
אתה כל כך בטוח שאתה באמת עושה משהו חשוב
אתה בסך הכל קצין ג'ובניק מסכן שחושב שהוא קרבי


די די !

הצעירות נשפכתתתתתתתתת ממך...
Sniper
מוש, מה נסגר איתך??

אני שם לב שאתה ממש שונא קצינים אה??

markfeldman
quote:
מוש, מה נסגר איתך??

אני שם לב שאתה ממש שונא קצינים אה??


הוא עדיין בשלב השוק, אני סולח לו...
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
אתה בסך הכל קצין ג'ובניק מסכן שחושב שהוא קרבי


מוש אני בטוח שהמשפט הזה ייזכר כיציאה המטומטמת של 2005
לקרוא ולא להאמין!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement