|
חזרתי מאמ"ת (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| m0sh |
מארק מי אתה שתגיד לו לטחון
הוא מספיק עושה עבודה מפגרת שהוא לא באמת צריך לעשות...כל השמירות האלו זה חרטא
והחוק החדש שמילואימניקים לא עושים אבטשים דופק את הצעירים
אני בחיים שלי לא נוגע יותר בנשק,לא עושה מטבח ולא סוגר שבת! |
|
|
| DjChook |
ד"א למי שלא יודע, החוק הזה נכנס ביחד עם חוק שאומר שאנשי קב"ע וסמ"רים !!! יעשו אבט"שים.. שזה בכלל מטומטם...
אבל מה אכפת לי אם זה מוריד לי את הנטל |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by DjChook
ד"א מארק, אני עולה פול כסף לצבא.
ההכשרה הבסיסית שלי עלתה ליחידה 30000 שקל, תוסיף לזה קורסים בעוד איזה 10000, ותכלס אני שווה דיי הרבה, מה גם שאני לא עובד, היחידה מפסידה כסף.
לעומת זאת לשלוח עובדי רס"ר / נהגים / פקידות, זה זול :)
וסאבי, GIVE ME A BREAK |
איך הגעת ל 40000 שקל הוצאות עליך ישרוט
תכלס אם חוטפים אותך יוצא מזה משו?:D |
|
|
| princess cc |
ברוך הבא!!!!!!!!!! ת'געגענו:D
שחר אתה הורס עם החתימה שלך!
כל פעם שאני רואה פוסט שלך (ואני רואה הרבה;) )
אני נקרעת!!!!!!!!! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by princess cc
ברוך הבא!!!!!!!!!! ת'געגענו:D
שחר אתה הורס עם החתימה שלך!
כל פעם שאני רואה פוסט שלך (ואני רואה הרבה;) )
אני נקרעת!!!!!!!!! |
איזה בנזונה זה אה ?:D |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ד"א מארק, אני עולה פול כסף לצבא.
ההכשרה הבסיסית שלי עלתה ליחידה 30000 שקל, תוסיף לזה קורסים בעוד איזה 10000, ותכלס אני שווה דיי הרבה, מה גם שאני לא עובד, היחידה מפסידה כסף. |
כסף קטן.
תחשוב שבמקומך היו מזמנים איזה מנכ"ל חברת הייטק....
| quote: | מארק מי אתה שתגיד לו לטחון
הוא מספיק עושה עבודה מפגרת שהוא לא באמת צריך לעשות...כל השמירות האלו זה חרטא
והחוק החדש שמילואימניקים לא עושים אבטשים דופק את הצעירים
אני בחיים שלי לא נוגע יותר בנשק,לא עושה מטבח ולא סוגר שבת! |
שידפוק,
SO WHAT ??
תאמין לי שהמיל' האילו טחנו מספיק !
יאללללההההההה צעירותתתתתתתתתת |
|
|
| m0sh |
אתה כל כך בטוח שאתה באמת עושה משהו חשוב
אתה בסך הכל קצין ג'ובניק מסכן שחושב שהוא קרבי |
|
|
| Shahar |
נו מה אתם ילדים
מה אתם רבים על צבא |
|
|
| markfeldman |
| quote: | אתה כל כך בטוח שאתה באמת עושה משהו חשוב
אתה בסך הכל קצין ג'ובניק מסכן שחושב שהוא קרבי |
די די !
הצעירות נשפכתתתתתתתתת ממך... |
|
|
| Sniper |
מוש, מה נסגר איתך??
אני שם לב שאתה ממש שונא קצינים אה?? |
|
|
| markfeldman |
| quote: | מוש, מה נסגר איתך??
אני שם לב שאתה ממש שונא קצינים אה?? |
הוא עדיין בשלב השוק, אני סולח לו... |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
אתה בסך הכל קצין ג'ובניק מסכן שחושב שהוא קרבי |
מוש אני בטוח שהמשפט הזה ייזכר כיציאה המטומטמת של 2005
לקרוא ולא להאמין! |
|
|
|
|