return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 5 
חזרתי מאמ"ת (pg. 3)
View this Thread in Original format
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מוש אני בטוח שהמשפט הזה ייזכר כיציאה המטומטמת של 2005
לקרוא ולא להאמין!

מה שנכון נכון...

מוש ידעתי שאתה ייצור אבל אתה הוכחת את זה כרגע...

אתה באמת ייצור :D
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
מוש אני בטוח שהמשפט הזה ייזכר כיציאה המטומטמת של 2005
לקרוא ולא להאמין!

מה שנכון נכון


מוש שמעתי שאתה ייצור אבל עכשיו הוכחת את זה בעצמך...

איזה ייצוווור חחחח :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul
מה שנכון נכון...

מוש ידעתי שאתה ייצור אבל אתה הוכחת את זה כרגע...

אתה באמת ייצור :D


סתם שאלה אתה מסכים איתי כי אתה מצדיק אותי או בגלל שאתה יודע שגם אתה תהיה קצין מהסוג שמוש קטל בפוסט המטופש שלו? :D

סתם מסקרן
markfeldman
quote:
סתם שאלה אתה מסכים איתי כי אתה מצדיק אותי או בגלל שאתה יודע שגם אתה תהיה קצין מהסוג שמוש קטל בפוסט המטופש שלו?

סתם מסקרן


אצל טלטול הכל אפשרי !
m0sh
לא הוא פשוט מעצבן אותי שהוא מתנשא פה על אנשים וחושב שהוא כזה מלך ושליח של הצבא

והוא סתם איזה קצין אפס שלא באמת עושה משהו חשוב
הוא לא איזה לוחם שיש לו בכלל מה לדבר

ומי בשוק יא מאפן
taltul
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
סתם שאלה אתה מסכים איתי כי אתה מצדיק אותי או בגלל שאתה יודע שגם אתה תהיה קצין מהסוג שמוש קטל בפוסט המטופש שלו? :D

סתם מסקרן

:מחשבה ראשונה כשראיתי את התגובה שלו הייתה

פאק הוא הולך לשנוא גם אותי???

:אבל אחרי זה באה מחשבה שניה
שמעתי שהוא ייצור אבל עכשיו.... חחחח



כלומר אני מסכים איתך כי אני מצקיד אותך... :)
Shahar
חלאס כולכםםםםםםם!!!
טלטול יגאל מארק ומוש כולכם ג'ובניקים תגידו תודה ודייייי!!
הלוואי עלייייי!!

ומוש עזוב את מארק כבר בהתחלה חשבתי זה בצחוק אבל אני רואה אתה רציני..
m0sh
סטיבי מי שיצור פה זה אתה אם כבר.

דבר שני אני לא הולך לשנוא אותך כי אני לא "שונא" קצינים
פשוט מארק מעצבן אותי שהוא חושב שהוא משהו

המפקדים שלי שאני עובד איתם כולם כמה דרגות מעליו וכולם אנשים טובים , לוחמים בעבר אז אל זיין לי בשכל
ואל תשחק אותה

kthxbye
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by m0sh
סטיבי מי שיצור פה זה אתה אם כבר.

דבר שני אני לא הולך לשנוא אותך כי אני לא "שונא" קצינים
פשוט מארק מעצבן אותי שהוא חושב שהוא משהו

המפקדים שלי שאני עובד איתם כולם כמה דרגות מעליו וכולם אנשים טובים , לוחמים בעבר אז אל זיין לי בשכל
ואל תשחק אותה

kthxbye


יש לך יותר מדי אנרגיות שליליות הייתי אומר

ומאיפה לך שהוא לא עושה כלום?
קצין אפס?

אם הוא קצין אפס אז אתה חייל מושתן
ואני הייתי חייל פראזיט ובכיין

ושחר כן הייתי גובניק
זה לא משהו שאני מתבייש בו
אני מעולם לרגע אחד לא טענתי במהלך דרכי שאני רוצה להיות לוחם
זו הדך שידעתי שמתאימה לי
במידה מסוימת אני ורק אני יצטרך להתמודד עם הבעיות שהעדפתי להדחיק בצורת יציאות טובות הביתה בזמן הצבא

ואני לא חושב שאיזה גובניק עם פרופיל נמוך יכול להרשות לעצמו להתנשא פה על כל חייל אחר
מה גם שהוא קצין
אז נכון הוא לא לוחם
ולכל אחד יש את סיבותיו הוא אתה לא תכנס לו לוריד ותבדוק למה הוא גובניק נכון?
מארק הגיב תגובה עניינית מנקודת מבט מערכתית ואתה בא ותוקף אותו
לא מתאים לך כי אני הייתי בטוח שאתה בן אדם הרבה יותר פיקח מכדי להתבטא כמו בפוסטים האחרונים
Shahar
חלאסססס כולכם נו רציני מה אתם רבים בגלל צבא מה אתם דפוקים
הלוואי עלי להיות כל אחד מהתפקידים שלכם
אבל אל תריבו חלאס:whip:

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
חלאסססס כולכם נו רציני מה אתם רבים בגלל צבא מה אתם דפוקים
הלוואי עלי להיות כל אחד מהתפקידים שלכם
אבל אל תריבו חלאס:whip:

גם אתה תסתדר בסוף
ואני לא רב עם אף אחד
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
גם אתה תסתדר בסוף
ואני לא רב עם אף אחד


מהפה שלך לאלוהים
בקרוב יש לי סיווג בטחוני אין לי מושג מימהמו

והתכוונתי לכל הפוסטים האחרונים של השטויות שכתבו פה

וכשאמרתי כולכם גובניקים זה לא בתור ירידה זה בגלל שכל אחד מכם אומר לשני "אתה גובניק" כולכם גובניקים זה לא שאחד מכם תרם יותר מהשני ובתכלס מה כפת לכם מה כל אחד מכם עשה תגידו תודה וזהו
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement