|
חזרתי מאמ"ת (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מוש אני בטוח שהמשפט הזה ייזכר כיציאה המטומטמת של 2005
לקרוא ולא להאמין! |
מה שנכון נכון...
מוש ידעתי שאתה ייצור אבל אתה הוכחת את זה כרגע...
אתה באמת ייצור :D |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
מוש אני בטוח שהמשפט הזה ייזכר כיציאה המטומטמת של 2005
לקרוא ולא להאמין! |
מה שנכון נכון
מוש שמעתי שאתה ייצור אבל עכשיו הוכחת את זה בעצמך...
איזה ייצוווור חחחח :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
מה שנכון נכון...
מוש ידעתי שאתה ייצור אבל אתה הוכחת את זה כרגע...
אתה באמת ייצור :D |
סתם שאלה אתה מסכים איתי כי אתה מצדיק אותי או בגלל שאתה יודע שגם אתה תהיה קצין מהסוג שמוש קטל בפוסט המטופש שלו? :D
סתם מסקרן |
|
|
| markfeldman |
| quote: | סתם שאלה אתה מסכים איתי כי אתה מצדיק אותי או בגלל שאתה יודע שגם אתה תהיה קצין מהסוג שמוש קטל בפוסט המטופש שלו?
סתם מסקרן |
אצל טלטול הכל אפשרי ! |
|
|
| m0sh |
לא הוא פשוט מעצבן אותי שהוא מתנשא פה על אנשים וחושב שהוא כזה מלך ושליח של הצבא
והוא סתם איזה קצין אפס שלא באמת עושה משהו חשוב
הוא לא איזה לוחם שיש לו בכלל מה לדבר
ומי בשוק יא מאפן |
|
|
| taltul |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
סתם שאלה אתה מסכים איתי כי אתה מצדיק אותי או בגלל שאתה יודע שגם אתה תהיה קצין מהסוג שמוש קטל בפוסט המטופש שלו? :D
סתם מסקרן |
:מחשבה ראשונה כשראיתי את התגובה שלו הייתה
פאק הוא הולך לשנוא גם אותי???
:אבל אחרי זה באה מחשבה שניה
שמעתי שהוא ייצור אבל עכשיו.... חחחח
כלומר אני מסכים איתך כי אני מצקיד אותך... :) |
|
|
| Shahar |
חלאס כולכםםםםםםם!!!
טלטול יגאל מארק ומוש כולכם ג'ובניקים תגידו תודה ודייייי!!
הלוואי עלייייי!!
ומוש עזוב את מארק כבר בהתחלה חשבתי זה בצחוק אבל אני רואה אתה רציני.. |
|
|
| m0sh |
סטיבי מי שיצור פה זה אתה אם כבר.
דבר שני אני לא הולך לשנוא אותך כי אני לא "שונא" קצינים
פשוט מארק מעצבן אותי שהוא חושב שהוא משהו
המפקדים שלי שאני עובד איתם כולם כמה דרגות מעליו וכולם אנשים טובים , לוחמים בעבר אז אל זיין לי בשכל
ואל תשחק אותה
kthxbye |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by m0sh
סטיבי מי שיצור פה זה אתה אם כבר.
דבר שני אני לא הולך לשנוא אותך כי אני לא "שונא" קצינים
פשוט מארק מעצבן אותי שהוא חושב שהוא משהו
המפקדים שלי שאני עובד איתם כולם כמה דרגות מעליו וכולם אנשים טובים , לוחמים בעבר אז אל זיין לי בשכל
ואל תשחק אותה
kthxbye |
יש לך יותר מדי אנרגיות שליליות הייתי אומר
ומאיפה לך שהוא לא עושה כלום?
קצין אפס?
אם הוא קצין אפס אז אתה חייל מושתן
ואני הייתי חייל פראזיט ובכיין
ושחר כן הייתי גובניק
זה לא משהו שאני מתבייש בו
אני מעולם לרגע אחד לא טענתי במהלך דרכי שאני רוצה להיות לוחם
זו הדך שידעתי שמתאימה לי
במידה מסוימת אני ורק אני יצטרך להתמודד עם הבעיות שהעדפתי להדחיק בצורת יציאות טובות הביתה בזמן הצבא
ואני לא חושב שאיזה גובניק עם פרופיל נמוך יכול להרשות לעצמו להתנשא פה על כל חייל אחר
מה גם שהוא קצין
אז נכון הוא לא לוחם
ולכל אחד יש את סיבותיו הוא אתה לא תכנס לו לוריד ותבדוק למה הוא גובניק נכון?
מארק הגיב תגובה עניינית מנקודת מבט מערכתית ואתה בא ותוקף אותו
לא מתאים לך כי אני הייתי בטוח שאתה בן אדם הרבה יותר פיקח מכדי להתבטא כמו בפוסטים האחרונים |
|
|
| Shahar |
חלאסססס כולכם נו רציני מה אתם רבים בגלל צבא מה אתם דפוקים
הלוואי עלי להיות כל אחד מהתפקידים שלכם
אבל אל תריבו חלאס:whip: |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
חלאסססס כולכם נו רציני מה אתם רבים בגלל צבא מה אתם דפוקים
הלוואי עלי להיות כל אחד מהתפקידים שלכם
אבל אל תריבו חלאס:whip: |
גם אתה תסתדר בסוף
ואני לא רב עם אף אחד |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
גם אתה תסתדר בסוף
ואני לא רב עם אף אחד |
מהפה שלך לאלוהים
בקרוב יש לי סיווג בטחוני אין לי מושג מימהמו
והתכוונתי לכל הפוסטים האחרונים של השטויות שכתבו פה
וכשאמרתי כולכם גובניקים זה לא בתור ירידה זה בגלל שכל אחד מכם אומר לשני "אתה גובניק" כולכם גובניקים זה לא שאחד מכם תרם יותר מהשני ובתכלס מה כפת לכם מה כל אחד מכם עשה תגידו תודה וזהו |
|
|
|
|