|
חזרתי מאמ"ת (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Shahar
זה לא שאחד מכם תרם
יותר מהשני |
זהו שדווקא כן...
אני בטוח שמארק תורם הרבה יותר ממוש
ובלי לדעת מה מוש עושה משהו אומר לי שהוא תורם יותר ממשאני תרמתי...
להגיד שכל הגובניקים תורמים בדיוק אותו דבר זה מגוחך... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Glenn-Holmes
זהו שדווקא כן...
אני בטוח שמארק תורם הרבה יותר ממוש
ובלי לדעת מה מוש עושה משהו אומר לי שהוא תורם יותר ממשאני תרמתי...
להגיד שכל הגובניקים תורמים בדיוק אותו דבר זה מגוחך... |
כל אחד תורם לצבא באותה מידה
זה כמו להגיד שלוחם תורם יותר מגובניק וזה שטויות
תכלס מי עושה השוואות כאלה כולכם התגייסתם זה כבר יפה ואם התקמבנתם אז בכלל בנזונה לכם
למה להתווכח מי תורם יותר ולמה לריב על זה כמו ילדים סתכל תעמוד הקודם תראה כמה שטויות |
|
|
| m0sh |
אילן הייתי מציע לך להסתכל על הטופיק האחר שדיברנו על הצבא
מארק פשוט מתנשא וזה מעצבן.
אם הוא היה מדבר כמו בן אדם ולא כמו איזה מלך בגלל שהוא קצין בצבא אז סבבה.
ואיך אתה יכול להגיד ש:תטחן תטחן! זה תגובה עניינית
וכן אני חייל מושתן
מה אני כבר עושה חוץ מלבזבז שלוש שנים?
אני לא לוחם שיש לו סיפוק בכלל
ושחר אם אתה רוצה להתחלף איתי אז בכיף,רק אם תקח את המחלה שלי |
|
|
| Shahar |
עזוב אותי ממחלות כפרה תביא לי גובניק וזהו
נקווה שאם שום דבר לא יעזור הקבן יעזור |
|
|
| markfeldman |
| quote: | דבר שני אני לא הולך לשנוא אותך כי אני לא "שונא" קצינים
פשוט מארק מעצבן אותי שהוא חושב שהוא משהו
המפקדים שלי שאני עובד איתם כולם כמה דרגות מעליו וכולם אנשים טובים , לוחמים בעבר אז אל זיין לי בשכל
ואל תשחק אותה
kthxbye |
א. אני לא מתנשא על אף אחד.
ב. גם אני טחנתי ועוד אטחן הרבה אבט"שים
ג. אתה באמת בשוק, כנראה עברת איזו טראומה מאיזה קצין לפי הדיבורים שלך.
ד. תרגיע... |
|
|
| m0sh |
שוב אני לא בשוק
אני כרגע מתחשבן כמה שיותר ונמצא בהפניות וכאלה עשרות פעמים..ועדיין לא קיבלתי את התרופה שלי סעמק
יש לי במחלקה 8 קצינים ,רק אחת מהם אני שונא...
אבל אם יש משהו שאני באמת שונא זה את הצבא
שילכו להזדיין כולם...אני מבזבז 3 שנים מהחיים ואני עושה את זה רק בגלל שזה דופק אם אני לא יעשה
ומארק לא יעזור לך אתה התנשאת אז תחזור בעצמך ותתחיל לדבר כמו בן אדם
לא כמו איזה מישהו מעלינו בגלל שאתה קצין |
|
|
| markfeldman |
| quote: | ומארק לא יעזור לך אתה התנשאת אז תחזור בעצמך ותתחיל לדבר כמו בן אדם
לא כמו איזה מישהו מעלינו בגלל שאתה קצין |
אני עדיין לא יודע על מה אתה מדבר !
פרש, הסבר ונמק ! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
ומארק לא יעזור לך אתה התנשאת אז תחזור בעצמך ותתחיל לדבר כמו בן אדם
לא כמו איזה מישהו מעלינו בגלל שאתה קצין |
רציני גם אני לא מבין
הוא כולה אמר לחן שזה בזבוז לשלוח איש מילואים או משו מה התנשאות פה
ונראה לי גם ככה מארק צחק |
|
|
| markfeldman |
| quote: | רציני גם אני לא מבין
הוא כולה אמר לחן שזה בזבוז לשלוח איש מילואים או משו מה התנשאות פה
ונראה לי גם ככה מארק צחק |
אני לא צחקתי, ובדיוק לזה התכוונתי. |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by markfeldman
תטחן תטחן !
אתה עולה גרושים לצבא, להביא מילואימניק במקומך לשם עולה הון תועפות ! |
וכמה תגובות מהת'רד הקודם |
|
|
| markfeldman |
| quote: |
Originally posted by markfeldman
תטחן תטחן !
אתה עולה גרושים לצבא, להביא מילואימניק במקומך לשם עולה הון תועפות !
וכמה תגובות מהת'רד הקודם |
מה מתנשא בזה ?
גם חוש הומור אין לך ?! |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by markfeldman
אני לא צחקתי, ובדיוק לזה התכוונתי. |
| quote: | Originally posted by markfeldman
גם חוש הומור אין לך ?! |
עכשיו באמת אני כבר לא מבין אותך..... |
|
|
|
|