return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 3 [4] 5 
חזרתי מאמ"ת (pg. 4)
View this Thread in Original format
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
זה לא שאחד מכם תרם
יותר מהשני


זהו שדווקא כן...
אני בטוח שמארק תורם הרבה יותר ממוש

ובלי לדעת מה מוש עושה משהו אומר לי שהוא תורם יותר ממשאני תרמתי...

להגיד שכל הגובניקים תורמים בדיוק אותו דבר זה מגוחך...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
זהו שדווקא כן...
אני בטוח שמארק תורם הרבה יותר ממוש

ובלי לדעת מה מוש עושה משהו אומר לי שהוא תורם יותר ממשאני תרמתי...

להגיד שכל הגובניקים תורמים בדיוק אותו דבר זה מגוחך...


כל אחד תורם לצבא באותה מידה
זה כמו להגיד שלוחם תורם יותר מגובניק וזה שטויות
תכלס מי עושה השוואות כאלה כולכם התגייסתם זה כבר יפה ואם התקמבנתם אז בכלל בנזונה לכם
למה להתווכח מי תורם יותר ולמה לריב על זה כמו ילדים סתכל תעמוד הקודם תראה כמה שטויות
m0sh
אילן הייתי מציע לך להסתכל על הטופיק האחר שדיברנו על הצבא
מארק פשוט מתנשא וזה מעצבן.
אם הוא היה מדבר כמו בן אדם ולא כמו איזה מלך בגלל שהוא קצין בצבא אז סבבה.
ואיך אתה יכול להגיד ש:תטחן תטחן! זה תגובה עניינית


וכן אני חייל מושתן
מה אני כבר עושה חוץ מלבזבז שלוש שנים?
אני לא לוחם שיש לו סיפוק בכלל
ושחר אם אתה רוצה להתחלף איתי אז בכיף,רק אם תקח את המחלה שלי
Shahar
עזוב אותי ממחלות כפרה תביא לי גובניק וזהו
נקווה שאם שום דבר לא יעזור הקבן יעזור
markfeldman
quote:
דבר שני אני לא הולך לשנוא אותך כי אני לא "שונא" קצינים
פשוט מארק מעצבן אותי שהוא חושב שהוא משהו

המפקדים שלי שאני עובד איתם כולם כמה דרגות מעליו וכולם אנשים טובים , לוחמים בעבר אז אל זיין לי בשכל
ואל תשחק אותה

kthxbye


א. אני לא מתנשא על אף אחד.
ב. גם אני טחנתי ועוד אטחן הרבה אבט"שים
ג. אתה באמת בשוק, כנראה עברת איזו טראומה מאיזה קצין לפי הדיבורים שלך.

ד. תרגיע...
m0sh
שוב אני לא בשוק
אני כרגע מתחשבן כמה שיותר ונמצא בהפניות וכאלה עשרות פעמים..ועדיין לא קיבלתי את התרופה שלי סעמק
יש לי במחלקה 8 קצינים ,רק אחת מהם אני שונא...
אבל אם יש משהו שאני באמת שונא זה את הצבא
שילכו להזדיין כולם...אני מבזבז 3 שנים מהחיים ואני עושה את זה רק בגלל שזה דופק אם אני לא יעשה


ומארק לא יעזור לך אתה התנשאת אז תחזור בעצמך ותתחיל לדבר כמו בן אדם
לא כמו איזה מישהו מעלינו בגלל שאתה קצין
markfeldman
quote:
ומארק לא יעזור לך אתה התנשאת אז תחזור בעצמך ותתחיל לדבר כמו בן אדם
לא כמו איזה מישהו מעלינו בגלל שאתה קצין


אני עדיין לא יודע על מה אתה מדבר !

פרש, הסבר ונמק !
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
ומארק לא יעזור לך אתה התנשאת אז תחזור בעצמך ותתחיל לדבר כמו בן אדם
לא כמו איזה מישהו מעלינו בגלל שאתה קצין


רציני גם אני לא מבין
הוא כולה אמר לחן שזה בזבוז לשלוח איש מילואים או משו מה התנשאות פה
ונראה לי גם ככה מארק צחק
markfeldman
quote:
רציני גם אני לא מבין
הוא כולה אמר לחן שזה בזבוז לשלוח איש מילואים או משו מה התנשאות פה
ונראה לי גם ככה מארק צחק


אני לא צחקתי, ובדיוק לזה התכוונתי.
m0sh
quote:
Originally posted by markfeldman
תטחן תטחן !

אתה עולה גרושים לצבא, להביא מילואימניק במקומך לשם עולה הון תועפות !


וכמה תגובות מהת'רד הקודם

markfeldman
quote:

Originally posted by markfeldman
תטחן תטחן !

אתה עולה גרושים לצבא, להביא מילואימניק במקומך לשם עולה הון תועפות !


וכמה תגובות מהת'רד הקודם


מה מתנשא בזה ?

גם חוש הומור אין לך ?!
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
אני לא צחקתי, ובדיוק לזה התכוונתי.


quote:
Originally posted by markfeldman
גם חוש הומור אין לך ?!


עכשיו באמת אני כבר לא מבין אותך.....
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 
Privacy Statement