return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 
ת'רד יום הולדת ל 3 מ ותיקי הפורום (pg. 2)
View this Thread in Original format
Black Dragon
quote:
Originally posted by princess cc
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבב
Happy Yom Huledet:D

נחגוג איתכם כמובן בשישי הגדול:)
יהיו 4 בקבוקי שמפניה אז אני אוכל לשפוך חופשי!!!!!!!:haha:

Love u all!!!!!!1
מזל טוב שוב!!!!


הלו הלו רק אל תשפכי לי את השמפניה שוב :) חחח
הפעם זה התור של מישהו אחר

מזל טוב מפריענים עם תעודות שיהיה המון בהצלחה בכל מה שתרצו
אילן בהצלחה בתיקלוטים ומי יתן תשכב עם מרקוס

אדיר וירון הזוג ה"סמוי" של הפורום... תנו בראש יום חמישי ושישי עם הפרעות לא שגרתיות
אוהב את שלושתיכם!
DJ Alex E.
מזל טוב צעירים ! :D
משולש ההפרעות חוגג יומולדת איזה יופי
ירון ואדיר על צד ההפרעות בעיניים במסיבות,ואילן על צד ההפרעות בעיניים בפורום.וגם כמה הפרעות שכליות.... ;)
קיצר מזל טוב גברים :toocool:
m0sh
quote:
Originally posted by Shahar
איך?<
הוא 2000 אתה 2001


הוא בזמנו (שנת 2000) הפנה אותי לאתר הזה
ובשנת 2002 נראה לי אמרתי לו להצטרף לחלקה הישראלית ואז הוא חזר הצעיר הזה
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
הוא בזמנו (שנת 2000) הפנה אותי לאתר הזה
ובשנת 2002 נראה לי אמרתי לו להצטרף לחלקה הישראלית ואז הוא חזר הצעיר הזה


באת לו בהפוכה אההה
איפה הכרת אותו? חשבתי מפה
princess cc
quote:
Originally posted by Black Dragon
הלו הלו רק אל תשפכי לי את השמפניה שוב :) חחח
הפעם זה התור של מישהו אחר

מזל טוב מפריענים עם תעודות שיהיה המון בהצלחה בכל מה שתרצו
אילן בהצלחה בתיקלוטים ומי יתן תשכב עם מרקוס

אדיר וירון הזוג ה"סמוי" של הפורום... תנו בראש יום חמישי ושישי עם הפרעות לא שגרתיות
אוהב את שלושתיכם!


נשפוך את של מוטי! הוא מרשה לי לעשות הכל
לא כמוך, אתה עצבני אתה!!!!:whip:
Rising
quote:
Originally posted by Shahar
באת לו בהפוכה אההה
איפה הכרת אותו? חשבתי מפה


דרך נפסטר..

סעמק אני יודע יותר מדיי על האנשים פה :whip:
Scorchio
מזל טוב!!!
לאילן שתמיד מצליח לשים לי חיוך על הפנים עם השטויות שלו
לירון שתמיד מצליח להעלות לי חיוך על הפנים עם חוסר הסחיות שלו
ולאדיר שתמיד יש לי חיוך על הפנים שאני רואה רואה כי אדיר פשוט אדיר...


:)

אוהב אותכם אנשים מקווה להיות חבר שלכם עוד שנים רבות וכמובן לכל החיים אתם אנשים מצויינים

ואייל
ירון ואדיר רשומים בפורום אולי 4 חודשים
אילן משהו כמו שנה פלוס
:)

אני כאן לעומת זאת כבר 4 שנים באפריל!
:)
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Scorchio
מזל טוב!!!
לאילן שתמיד מצליח לשים לי חיוך על הפנים עם השטויות שלו
לירון שתמיד מצליח להעלות לי חיוך על הפנים עם חוסר הסחיות שלו
ולאדיר שתמיד יש לי חיוך על הפנים שאני רואה רואה כי אדיר פשוט אדיר...


:)

אוהב אותכם אנשים מקווה להיות חבר שלכם עוד שנים רבות וכמובן לכל החיים אתם אנשים מצויינים

ואייל
ירון ואדיר רשומים בפורום אולי 4 חודשים
אילן משהו כמו שנה פלוס
:)

אני כאן לעומת זאת כבר 4 שנים באפריל!
:)


שנתיים פלוס התכוונת....או שאתה רוצה שנוריד שנה גם לך? :whip: :whip: :whip:

ויש לי רק משהו אחד להגיד

ימאן מה הקשר עכשיו יום הולדת?!?!?!

אהה יאמאן לא הגיב פה...טוב אז תשכחו מזה...
Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
ימאן מה הקשר עכשיו יום הולדת?!?!?!

אהה יאמאן לא הגיב פה...טוב אז תשכחו מזה...


חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איך התגעגעתי לפוסטים אנטי-יאמאן :haha: :haha:
תכלס יאמאן מלך לא מבין מה נפלת עליו
אני מת עליו
אבל יותר קורע התגובות שך אליו חחחחחחחחחחח
מה קרה בזמן האחרון עזבת את יאמאן עברת למוש? :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar מה קרה בזמן האחרון
עזבת את יאמאן עברת למוש? :D


יאמאן כבר לא כותב אז אין על מה לקטול אותו
ומוש חמודי:)

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
יאמאן כבר לא כותב אז אין על מה לקטול אותו


תיודע למה הוא כבר לא כותב?:whip:
Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar
תיודע למה הוא כבר לא כותב?:whip:


שחר גם בטופיק שלנו אתה רושם בלי הפסקה ..
תן כבוד ..:whip:
אילן לא לענות לו .. :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 
Privacy Statement