return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
ת'רד יום הולדת ל 3 מ ותיקי הפורום
View this Thread in Original format
Meltdown
בסוף השבוע הקרוב, ובתחילת השבוע הבא, יש ימי הולדת ל 3 מותיקי הפורום שהם: אילן, אדיר וירון.
אז מגיע לשלושתם מזל טוב, על יום הולדתם המתקרב ובא!!!!
אילן"אני לא צורב יותר שום דבר בחיים" , תמשיך במלאכה הברוכה של הכנת חולצה לכל די ג'יי מחו"ל שמגיע לארץ( וגם לפלמינג)
ירון, תמשיך לעזור לאנשים בכל הקשור לכניסה לרשימות.
ואדיר, תמשיך להיות חזק בכל הקשור להפרעות, ולדאגה להכנסה של אנשים למסיבות, גם אם הם "לא כל כך" בגיל הנכון.
בקיצור: מזל טוב, והשנה הבאה שלכם תהיה גדושה ומלאה, בהפקות אלקטרוניות ברמה גבוהה, וכמו כן בדי ג'ייז איכותיים מחו"ל
skelz
מזל טוב אחים
אני מאחל לכם רק ימים של מסיבות והנאה
עד 360
120 לכל אחד
:)
DjChook
"ותיקי הפורום"

טוב שלא אמרת "סבא אילן" וכו'...

מזל טוב חבר'ה...

יש רק סבא אחד לפורום הזה! עם פז"מ של 4.5 שנים
Meltdown
לאור העובדה, שאני נמצא כאן רק כ 4 חודשים, ו שלושת ילדי היום הולדת, נמצאים כבר פרק זמן של הרבה מעבר לשנה, הם נחשבים מבחינתי לותיקי הפורום
KrazyDJs
מזל טוב חברס...
תמישכו להפריע, לללכת לאיביזה ולא להוריד אמ פי שלושים :p
Rising
quote:
Originally posted by Meltdown
לאור העובדה, שאני נמצא כאן רק כ 4 חודשים, ו שלושת ילדי היום הולדת, נמצאים כבר פרק זמן של הרבה מעבר לשנה, הם נחשבים מבחינתי לותיקי הפורום


Still ! :rolleyes:
------

מזל טוב חבר'ה אוהב אתכם :)
Shahar
מזללללללטובבבבבבב נשמותתת!!!
יגאל מה עם איזה פוסט קטילה לכבוד היומולדת??
אדיר וירון וואלה כמה שאנלא יודה לכם לא יספיק כדי לתאר כמה אני מודה לכם על כל העזרה!! תמשיכו להשאר צעירים !!!

מזל טובבבבבבב!!!

quote:
Originally posted by Meltdown
לאור העובדה, שאני נמצא כאן רק כ 4 חודשים, ו שלושת ילדי היום הולדת, נמצאים כבר פרק זמן של הרבה מעבר לשנה, הם נחשבים מבחינתי לותיקי הפורום


מה נסגר איתך אדיר פה כולה חודשיים
princess cc
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבב
Happy Yom Huledet:D

נחגוג איתכם כמובן בשישי הגדול:)
יהיו 4 בקבוקי שמפניה אז אני אוכל לשפוך חופשי!!!!!!!:haha:

Love u all!!!!!!1
מזל טוב שוב!!!!
m0sh
quote:
Originally posted by DjChook
"ותיקי הפורום"

טוב שלא אמרת "סבא אילן" וכו'...

מזל טוב חבר'ה...

יש רק סבא אחד לפורום הזה! עם פז"מ של 4.5 שנים


תתחיל להרגיע
אני פה לפניך
טוב אבל הודות לך
:P
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
תתחיל להרגיע
אני פה לפניך
טוב אבל הודות לך
:P


איך?<
הוא 2000 אתה 2001

Huge-A
quote:
Originally posted by Shahar

מה נסגר איתך אדיר פה כולה חודשיים


יותר מחודשיים אבל בטוח שלא שנה ..:)

בכל מקרה תודה לכולם ..
ה 24 זה התאריך של ירון
שלי זה ב 25 אז נקווה לראות את כולם ...!!!

עד אז... תפריעו!!!
MLTK
מזל טוב לשלותכם!!!!!

למרות שאני לא מכיר אותכם אישית...אלא בטח רק בפנים....בכל זאת מזל טוב!
הרבה בריאות, ושיהיו לכם עוד הרבה מסיבות טובות ללכת ולהנות!!!

ו4 בקבוקי שמפניה?????פששששש יפה לכם! תהנו איתם.......
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement