|
ת'רד יום הולדת ל 3 מ ותיקי הפורום
|
View this Thread in Original format
| Meltdown |
בסוף השבוע הקרוב, ובתחילת השבוע הבא, יש ימי הולדת ל 3 מותיקי הפורום שהם: אילן, אדיר וירון.
אז מגיע לשלושתם מזל טוב, על יום הולדתם המתקרב ובא!!!!
אילן"אני לא צורב יותר שום דבר בחיים" , תמשיך במלאכה הברוכה של הכנת חולצה לכל די ג'יי מחו"ל שמגיע לארץ( וגם לפלמינג)
ירון, תמשיך לעזור לאנשים בכל הקשור לכניסה לרשימות.
ואדיר, תמשיך להיות חזק בכל הקשור להפרעות, ולדאגה להכנסה של אנשים למסיבות, גם אם הם "לא כל כך" בגיל הנכון.
בקיצור: מזל טוב, והשנה הבאה שלכם תהיה גדושה ומלאה, בהפקות אלקטרוניות ברמה גבוהה, וכמו כן בדי ג'ייז איכותיים מחו"ל |
|
|
| skelz |
מזל טוב אחים
אני מאחל לכם רק ימים של מסיבות והנאה
עד 360
120 לכל אחד
:) |
|
|
| DjChook |
"ותיקי הפורום"
טוב שלא אמרת "סבא אילן" וכו'...
מזל טוב חבר'ה...
יש רק סבא אחד לפורום הזה! עם פז"מ של 4.5 שנים |
|
|
| Meltdown |
| לאור העובדה, שאני נמצא כאן רק כ 4 חודשים, ו שלושת ילדי היום הולדת, נמצאים כבר פרק זמן של הרבה מעבר לשנה, הם נחשבים מבחינתי לותיקי הפורום |
|
|
| KrazyDJs |
מזל טוב חברס...
תמישכו להפריע, לללכת לאיביזה ולא להוריד אמ פי שלושים :p |
|
|
| Rising |
| quote: | Originally posted by Meltdown
לאור העובדה, שאני נמצא כאן רק כ 4 חודשים, ו שלושת ילדי היום הולדת, נמצאים כבר פרק זמן של הרבה מעבר לשנה, הם נחשבים מבחינתי לותיקי הפורום |
Still ! :rolleyes:
------
מזל טוב חבר'ה אוהב אתכם :) |
|
|
| Shahar |
מזללללללטובבבבבבב נשמותתת!!!
יגאל מה עם איזה פוסט קטילה לכבוד היומולדת??
אדיר וירון וואלה כמה שאנלא יודה לכם לא יספיק כדי לתאר כמה אני מודה לכם על כל העזרה!! תמשיכו להשאר צעירים !!!
מזל טובבבבבבב!!!
| quote: | Originally posted by Meltdown
לאור העובדה, שאני נמצא כאן רק כ 4 חודשים, ו שלושת ילדי היום הולדת, נמצאים כבר פרק זמן של הרבה מעבר לשנה, הם נחשבים מבחינתי לותיקי הפורום |
מה נסגר איתך אדיר פה כולה חודשיים |
|
|
| princess cc |
מזל טובבבבבבבבבבבבבבבב
Happy Yom Huledet:D
נחגוג איתכם כמובן בשישי הגדול:)
יהיו 4 בקבוקי שמפניה אז אני אוכל לשפוך חופשי!!!!!!!:haha:
Love u all!!!!!!1
מזל טוב שוב!!!! |
|
|
| m0sh |
| quote: | Originally posted by DjChook
"ותיקי הפורום"
טוב שלא אמרת "סבא אילן" וכו'...
מזל טוב חבר'ה...
יש רק סבא אחד לפורום הזה! עם פז"מ של 4.5 שנים |
תתחיל להרגיע
אני פה לפניך
טוב אבל הודות לך
:P |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
תתחיל להרגיע
אני פה לפניך
טוב אבל הודות לך
:P |
איך?<
הוא 2000 אתה 2001 |
|
|
| Huge-A |
| quote: | Originally posted by Shahar
מה נסגר איתך אדיר פה כולה חודשיים |
יותר מחודשיים אבל בטוח שלא שנה ..:)
בכל מקרה תודה לכולם ..
ה 24 זה התאריך של ירון
שלי זה ב 25 אז נקווה לראות את כולם ...!!!
עד אז... תפריעו!!! |
|
|
| MLTK |
מזל טוב לשלותכם!!!!!
למרות שאני לא מכיר אותכם אישית...אלא בטח רק בפנים....בכל זאת מזל טוב!
הרבה בריאות, ושיהיו לכם עוד הרבה מסיבות טובות ללכת ולהנות!!!
ו4 בקבוקי שמפניה?????פששששש יפה לכם! תהנו איתם....... |
|
|
|
|