|
ת'רד יום הולדת ל 3 מ ותיקי הפורום (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| DjChook |
| quote: | Originally posted by Rising
דרך נפסטר..
סעמק אני יודע יותר מדיי על האנשים פה :whip: |
:eyes: |
|
|
| DJ Alex E. |
| quote: | Originally posted by Huge-A
שחר גם בטופיק שלנו אתה רושם בלי הפסקה ..
תן כבוד ..:whip:
|
דוגרי תן כבוד לגבר מספר אחד בפורום |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Huge-A
שחר גם בטופיק שלנו אתה רושם בלי הפסקה ..
תן כבוד ..:whip:
אילן לא לענות לו .. :D |
נו אני שומר לך על הטרד שיהיה תמיד למעלה ככה יראו אותו הרבה מתרוצה?:D |
|
|
| Meltdown |
| צח, זה מה שקורה כשלוקחים את הכדורים הלא נכונים, לא שמים לב לפני כמה זמן, אילן, אדיר וירון נרשמו לכאן |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Meltdown
צח, זה מה שקורה כשלוקחים את הכדורים הלא נכונים, לא שמים לב לפני כמה זמן, אילן, אדיר וירון נרשמו לכאן |
לפי הוותק שנתת לאדיר וירון נראה לי שאתה זה שלוקח תכדורים הלא נכונים |
|
|
| taltul |
מזל טוב אנשים ואגדות
שירבו וימשיכו ההפרעות
שתהיו בריאים עד 120
ותמשיכו לתת בראש לאנשים
שלא תפסיקו לטפח את הסצינה
ולהיחשב לחלק האיכותי שממנה
שתהיאו אחלה חבר'ה במשך החיים
ותזכרו שהחינם תמיד לוקחים
;)
אילן ירון ואדיר - אוהבים את כולכם באותה מידה בלי להפלות :)
נצלו את הסופש הוא כולו שלכם!!! |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by taltul
מזל טוב אנשים ואגדות
שירבו וימשיכו ההפרעות
שתהיו בריאים עד 120
ותמשיכו לתת בראש לאנשים
שלא תפסיקו לטפח את הסצינה
ולהיחשב לחלק האיכותי שממנה
שתהיאו אחלה חבר'ה במשך החיים
ותזכרו שהחינם תמיד לוקחים
;)
אילן ירון ואדיר - אוהבים את כולכם באותה מידה בלי להפלות :)
נצלו את הסופש הוא כולו שלכם!!! |
ומה עם המשפט הבא?
תפיצו את המוזיקה שכולנו אוהבים בתפוצה ארצית
ותתחילו לקנות מוזיקה בפורמט האמיתי - על תקליט
משום מה שתי המשפטים האלה הם תמצית של כל משיש בפורום אהה? ;) |
|
|
| Huge-A |
תודה לכולם על הברכות ועל סופ"ש מעולה ..
מקווה לראותכם רק בשמחות !!! אמן!!!
;) |
|
|
| -CosmicFire- |
מזל טוב אחים שלי
תחגגו חופשי
אגב בני כמה אתם לא ראיתי.. |
|
|
| fusi |
אני בן 26
תודה לכולם על הברכות. היה לי אחל'ה סופ"ש וחלק ניכר מזה בזכותכם
KEEP THE VIBE ALIVE! ;) |
|
|
| Hell_Copter |
טיפה באיחור אבל מה לעשות... אילוצים :)
מזל טוב חבריה!!!!!!!!!!!!!
למען עוד הרבה שנים של הפרעות, נשיכות בלחי וחריטות לא פוסקות במוח!!!!!!! :eyes: :crazy: :crazy: :eyespop:
ואילן... זוכר לפני איזה שנה שהיית מתקשר אליי לפעמים מהעבודה וחופר לי?
זה היה מצחיק :D |
|
|
| Glenn-Holmes |
| quote: | Originally posted by Hell_Copter
טיפה באיחור אבל מה לעשות... אילוצים :)
מזל טוב חבריה!!!!!!!!!!!!!
למען עוד הרבה שנים של הפרעות, נשיכות בלחי וחריטות לא פוסקות במוח!!!!!!! :eyes: :crazy: :crazy: :eyespop:
ואילן... זוכר לפני איזה שנה שהיית מתקשר אליי לפעמים מהעבודה וחופר לי?
זה היה מצחיק :D |
שנה?
אין מצב....
הצקתי לך לפני שהמילה "בית" נמחקה לך מהלקסיקון |
|
|
|
|