return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 2 [3] 4 
ת'רד יום הולדת ל 3 מ ותיקי הפורום (pg. 3)
View this Thread in Original format
DjChook
quote:
Originally posted by Rising
דרך נפסטר..

סעמק אני יודע יותר מדיי על האנשים פה :whip:


:eyes:
DJ Alex E.
quote:
Originally posted by Huge-A
שחר גם בטופיק שלנו אתה רושם בלי הפסקה ..
תן כבוד ..:whip:


דוגרי תן כבוד לגבר מספר אחד בפורום
Shahar
quote:
Originally posted by Huge-A
שחר גם בטופיק שלנו אתה רושם בלי הפסקה ..
תן כבוד ..:whip:
אילן לא לענות לו .. :D


נו אני שומר לך על הטרד שיהיה תמיד למעלה ככה יראו אותו הרבה מתרוצה?:D
Meltdown
צח, זה מה שקורה כשלוקחים את הכדורים הלא נכונים, לא שמים לב לפני כמה זמן, אילן, אדיר וירון נרשמו לכאן
Shahar
quote:
Originally posted by Meltdown
צח, זה מה שקורה כשלוקחים את הכדורים הלא נכונים, לא שמים לב לפני כמה זמן, אילן, אדיר וירון נרשמו לכאן


לפי הוותק שנתת לאדיר וירון נראה לי שאתה זה שלוקח תכדורים הלא נכונים
taltul
מזל טוב אנשים ואגדות
שירבו וימשיכו ההפרעות

שתהיו בריאים עד 120
ותמשיכו לתת בראש לאנשים

שלא תפסיקו לטפח את הסצינה
ולהיחשב לחלק האיכותי שממנה

שתהיאו אחלה חבר'ה במשך החיים
ותזכרו שהחינם תמיד לוקחים


;)


אילן ירון ואדיר - אוהבים את כולכם באותה מידה בלי להפלות :)

נצלו את הסופש הוא כולו שלכם!!!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by taltul
מזל טוב אנשים ואגדות
שירבו וימשיכו ההפרעות

שתהיו בריאים עד 120
ותמשיכו לתת בראש לאנשים

שלא תפסיקו לטפח את הסצינה
ולהיחשב לחלק האיכותי שממנה

שתהיאו אחלה חבר'ה במשך החיים
ותזכרו שהחינם תמיד לוקחים


;)


אילן ירון ואדיר - אוהבים את כולכם באותה מידה בלי להפלות :)

נצלו את הסופש הוא כולו שלכם!!!


ומה עם המשפט הבא?

תפיצו את המוזיקה שכולנו אוהבים בתפוצה ארצית
ותתחילו לקנות מוזיקה בפורמט האמיתי - על תקליט

משום מה שתי המשפטים האלה הם תמצית של כל משיש בפורום אהה? ;)
Huge-A
תודה לכולם על הברכות ועל סופ"ש מעולה ..
מקווה לראותכם רק בשמחות !!! אמן!!!
;)
-CosmicFire-
מזל טוב אחים שלי
תחגגו חופשי
אגב בני כמה אתם לא ראיתי..
fusi
אני בן 26

תודה לכולם על הברכות. היה לי אחל'ה סופ"ש וחלק ניכר מזה בזכותכם

KEEP THE VIBE ALIVE! ;)

Hell_Copter
טיפה באיחור אבל מה לעשות... אילוצים :)


מזל טוב חבריה!!!!!!!!!!!!!
למען עוד הרבה שנים של הפרעות, נשיכות בלחי וחריטות לא פוסקות במוח!!!!!!! :eyes: :crazy: :crazy: :eyespop:

ואילן... זוכר לפני איזה שנה שהיית מתקשר אליי לפעמים מהעבודה וחופר לי?
זה היה מצחיק :D
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Hell_Copter
טיפה באיחור אבל מה לעשות... אילוצים :)


מזל טוב חבריה!!!!!!!!!!!!!
למען עוד הרבה שנים של הפרעות, נשיכות בלחי וחריטות לא פוסקות במוח!!!!!!! :eyes: :crazy: :crazy: :eyespop:

ואילן... זוכר לפני איזה שנה שהיית מתקשר אליי לפעמים מהעבודה וחופר לי?
זה היה מצחיק :D

שנה?

אין מצב....

הצקתי לך לפני שהמילה "בית" נמחקה לך מהלקסיקון
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 
Privacy Statement