|
Hasselt en omstreken - meeting 4 (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| TatanaGirl |
Bij mij past elke dag, het is trouwens voor mij ook de laatste week in Hasselt voor de stage. Mij maakt het niet uit wat we doen, ik heb goed gezelschap en dat is genoeg :)
Groetjes
TatanaGirl |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| woensdag zal ik rond 23h in hasselt zijn ... als er dan nog ergens iemand rondhangt ... dan kom ik dan af :p |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Nyah
Wie kan woensdag 2/3/5 (liefst dit jaar nog, ja :p)?
Say... 18u00-18u30 zowat?
En wat gaan we dan doen: bowlen?? :D
Is maar een voorstel -> Voel u vrij om andere voorstellen te maken ;) |
Klinkt goe, ik zal er zijn. Meeten @ agora? |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by CygnusX
Klinkt goe, ik zal er zijn. Meeten @ agora? |
waarom niet meteen in de fitlink? of is dat te onwennig? |
|
|
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by Buoyant
waarom niet meteen in de fitlink? of is dat te onwennig? |
Nee, fitlink is ook goed |
|
|
| Nyah |
OK dan, fitlink woensdag rond 18u :)
Zehra, ik hoor niets van jou, ge komt toch ook met jasper, ofni?
En LadyLizzy, ge had woensdag uw vrije avond, gaat dat lukken voor jou komende week? |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Nyah
En LadyLizzy, ge had woensdag uw vrije avond, gaat dat lukken voor jou komende week? |
I'll try my best he!
'k Zal eens lief de auto vragen aan ma en pa.
Maar ik denk dat ik daar wel een mouw kan aan aanpassen...
Ik weet alleen niet of ik jullie euh, ga herkennen ;-)
Maar als ik jullie niet vind, m'n schoonbroer zit daar ook ergens dus dan kan ik daar nog gaan uitwenen *lol* |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Lady_LizzY
I'll try my best he!
'k Zal eens lief de auto vragen aan ma en pa.
Maar ik denk dat ik daar wel een mouw kan aan aanpassen...
Ik weet alleen niet of ik jullie euh, ga herkennen ;-)
Maar als ik jullie niet vind, m'n schoonbroer zit daar ook ergens dus dan kan ik daar nog gaan uitwenen *lol* |
lol, ge zult ons wel herkennen, desnoods kunt ge es de foto's bezien van neerpelt DMCX party ;) |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
euh wil iemand mij ff sms'en moesten jullie al naar een kot vertrokken zijn :p ... en als da nie et geval is, waar ge zit :p fitlink of sportOpolis :p
alvast bedankt ;)
ik ben tussen 23h en 23.15h @ fitlink of daar in de buurt :p |
|
|
| Kaidreas |
ik ga proberen te komen.
ma ik betwijfel het eigenlijk, kzal hoe dan ook een berichtje sturen, dat gelle het weet (alle nie dat het belangrijk is)
ma kheb vernomen, das ik woensdag moet gaan plaatsen in sint niklaas en das toch een uurke rijden van bij ons uit... dus da betekent dat ik nie om 16.15 gedaan heb.... crap |
|
|
| Jasperovitsj |
| Zehra en ik zullen er waarschijnlijk ook wel zijn :) |
|
|
| Zehra |
Ik hoop op meer beta's (buiten limburg). Meeste van jullie heeft toch een auto :happy2: (Xilver, Cresto, Meltoz, Kaidreas...) En jullie kunnen dan ook beta's meenemen die geen auto hebben... :p
:) |
|
|
|
|