|
Hasselt en omstreken - meeting 4 (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| DeSpErAtOs-X |
het laatste half uur was nice :p
meer weet ik niet :p |
|
|
| New Wave |
| quote: |
Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad? |
Gezelligheid :p |
|
|
| Nyah |
Was wel n fijne avond. Bijeen gekomen in de Fitlink, de meesten onder ons hebben daar nog wat gegeten. Salsales is helaas ni doorgegaan, omdat de leraar ziek was. Lady Lizzy is ook gekomen, heel vriendelijke en sociale meid. ;)
Daarna naar Sportopolis gegaan. 3 Games gebowld - 2 banen: 5 jongens, 5 meisjes, mooi verdeeld :p. Scores weet ik ni meer van buiten ,ma kan me wel nog herinneren dat Liesbet (zonder H :p) ons allen verrast had door haar score in t eerste game 'Ma ik kan da absoluut ni' :p jk he ;) Daarna nog get gezeverd en rond kwart na 11 Buoyant op t Dusartplein gedropt.
Viel voor ne keer ook meteen in slaap toen ik in men bedje lag gister, dus voor mij wast n geslaagde avond. |
|
|
| Lady_LizzY |
| quote: | Originally posted by Nyah
Scores weet ik ni meer van buiten ,ma kan me wel nog herinneren dat Liesbet (zonder H :p) ons allen verrast had door haar score in t eerste game 'Ma ik kan da abosluut ni' :p jk he ;) |
Volgens mij zegt dat meer over jullie als over mij hoor :p
Vond 't ook heel leuk.
Zeker voor herhaling vatbaar!
C y'all @ april 2nd! |
|
|
| Bait |
| quote: | | Originally posted by Lady_LizzY Zeker voor herhaling vatbaar! |
Indeed, het was weer nice in diepenbeek.
Moeten we nog eens doen, ma dat zal wel geen probleem zijn. |
|
|
| CygnusX |
| Het was weer goe, inderdaad, op naar de volgende :) |
|
|
| Kaatje |
Vond het heel leuk gisteravond en kijk al uit naar de volgende!
Kijk al helemaal uit naar de 2de april :D
Leuke groep, die Limburgers en Jasper :haha:
Miss moeten we echt eens gaan nadenken over center parks? :conf: |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Kaatje
Leuke groep, die Limburgers en Jasper :haha:
|
:p
Ondanks de Limburger-overload heb ik me toch geamuseerd, dus zeker voor herhaling vatbaar! Bijvoorbeeld in Center Parcs ofzo :D |
|
|
| Kaatje |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
:p
Ondanks de Limburger-overload heb ik me toch geamuseerd, dus zeker voor herhaling vatbaar! Bijvoorbeeld in Center Parcs ofzo :D |
Wij zijn gewoon leuke mensen :D
Denk dat we daar toch eens over moeten gaan nadenken hè, da center parcs meetingske :tongue3 |
|
|
| Buoyant |
yep yep was weer zeer aangenaam, jammer dat de salsadude niet kwam, maar twas toch een gezellige avond. Heb trouwens weinig last van mijn "bowling spier" :D, iemand van jullie wel?
| quote: | Originally posted by Nyah
rond kwart na 11 Buoyant op t Dusartplein gedropt.
|
Waarvoor dank Johan  |
|
|
| Bait |
| quote: | Originally posted by Buoyant
Waarvoor dank Johan [img] |
Tis niks jong, da was graag gedaan:tongue3
 |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Bait
Tis niks jong, da was graag gedaan:tongue3
|
:D
ik wist wel dat ge het graag had |
|
|
|
|