return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Hasselt en omstreken - meeting 4 (pg. 5)
View this Thread in Original format
DeSpErAtOs-X
het laatste half uur was nice :p

meer weet ik niet :p
New Wave
quote:

Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad?


Gezelligheid :p
Nyah
Was wel n fijne avond. Bijeen gekomen in de Fitlink, de meesten onder ons hebben daar nog wat gegeten. Salsales is helaas ni doorgegaan, omdat de leraar ziek was. Lady Lizzy is ook gekomen, heel vriendelijke en sociale meid. ;)
Daarna naar Sportopolis gegaan. 3 Games gebowld - 2 banen: 5 jongens, 5 meisjes, mooi verdeeld :p. Scores weet ik ni meer van buiten ,ma kan me wel nog herinneren dat Liesbet (zonder H :p) ons allen verrast had door haar score in t eerste game 'Ma ik kan da absoluut ni' :p jk he ;) Daarna nog get gezeverd en rond kwart na 11 Buoyant op t Dusartplein gedropt.
Viel voor ne keer ook meteen in slaap toen ik in men bedje lag gister, dus voor mij wast n geslaagde avond.
Lady_LizzY
quote:
Originally posted by Nyah
Scores weet ik ni meer van buiten ,ma kan me wel nog herinneren dat Liesbet (zonder H :p) ons allen verrast had door haar score in t eerste game 'Ma ik kan da abosluut ni' :p jk he ;)

Volgens mij zegt dat meer over jullie als over mij hoor :p

Vond 't ook heel leuk.
Zeker voor herhaling vatbaar!

C y'all @ april 2nd!
Bait
quote:
Originally posted by Lady_LizzY Zeker voor herhaling vatbaar!


Indeed, het was weer nice in diepenbeek.
Moeten we nog eens doen, ma dat zal wel geen probleem zijn.
CygnusX
Het was weer goe, inderdaad, op naar de volgende :)
Kaatje
Vond het heel leuk gisteravond en kijk al uit naar de volgende!
Kijk al helemaal uit naar de 2de april :D
Leuke groep, die Limburgers en Jasper :haha:
Miss moeten we echt eens gaan nadenken over center parks? :conf:
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Kaatje

Leuke groep, die Limburgers en Jasper :haha:

:p

Ondanks de Limburger-overload heb ik me toch geamuseerd, dus zeker voor herhaling vatbaar! Bijvoorbeeld in Center Parcs ofzo :D
Kaatje
quote:
Originally posted by Jasperovitsj
:p

Ondanks de Limburger-overload heb ik me toch geamuseerd, dus zeker voor herhaling vatbaar! Bijvoorbeeld in Center Parcs ofzo :D


Wij zijn gewoon leuke mensen :D
Denk dat we daar toch eens over moeten gaan nadenken hè, da center parcs meetingske :tongue3
Buoyant
yep yep was weer zeer aangenaam, jammer dat de salsadude niet kwam, maar twas toch een gezellige avond. Heb trouwens weinig last van mijn "bowling spier" :D, iemand van jullie wel?

quote:
Originally posted by Nyah
rond kwart na 11 Buoyant op t Dusartplein gedropt.


Waarvoor dank Johan

Bait
quote:
Originally posted by Buoyant
Waarvoor dank Johan [img]


Tis niks jong, da was graag gedaan:tongue3

Buoyant
quote:
Originally posted by Bait
Tis niks jong, da was graag gedaan:tongue3



:D
ik wist wel dat ge het graag had
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 
Privacy Statement