return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Belgium

Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Hasselt en omstreken - meeting 4 (pg. 3)
View this Thread in Original format
CygnusX
quote:
Originally posted by DeSpErAtOs-X
euh wil iemand mij ff sms'en moesten jullie al naar een kot vertrokken zijn :p ... en als da nie et geval is, waar ge zit :p fitlink of sportOpolis :p

alvast bedankt ;)

ik ben tussen 23h en 23.15h @ fitlink of daar in de buurt :p


Ok, zullen we doen ;)
Bait
Ah ja ik zal der ook zijn, kweet wel niet of ik mijn sexy outfit weer aandoe maar we zullen wel zien:crazy:

Jasperovitsj
^ Als we het geluid van trippelende naaldhakjes horen weten we dat je bent aangekomen :p
mellow_head
Ask nix te doen heb komk wel:)
New Wave
Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie :D Niets te beleven daar :p
Zehra
quote:
Originally posted by New Wave
Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie :D Niets te beleven daar :p


stfu & go back to holland :whip: :p
DeSpErAtOs-X
quote:
Originally posted by Zehra
stfu & go back to holland :whip: :p


idd stay there !!! :p

niemand beledigt mijn geboortestadje :eyes:
!!!


:whip:
Nyah
quote:
Originally posted by New Wave
Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie :D Niets te beleven daar :p


Wat; niets te doen in Hasselt? winkels in overvloed, Kapermolen (zwembad), Irish Pub, vele restaurantjes, Versuz en van die danscafé toestanden. Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad?
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nyah
Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad?

New Wave? Een red light district zeker? :p
Buoyant
quote:
Originally posted by Nyah
OK dan, fitlink woensdag rond 18u :)


er staat dus op de planning:

van 19:00-20:00 een lesje Salsa dansen voor beginners voor de liefhebbers en koppeltjes onder ons :D
het eten kan eventueel nog voor of na het dansen, hangt van de tijd af

derna waarschijnlijk gaan bowlen, poolen, op iemand zijn kot rondhangen of ...

Nyah
quote:
Originally posted by Buoyant
er staat dus op de planning:

van 19:00-20:00 een lesje Salsa dansen voor beginners voor de liefhebbers en koppeltjes onder ons :D
het eten kan eventueel nog voor of na het dansen, hangt van de tijd af

derna waarschijnlijk gaan bowlen, poolen, op iemand zijn kot rondhangen of ...


nice idea, tom ;) we gaan es kijken of er goede salsadansers onder ons zijn he ;)

btw, ik zal thuis al wat eten: ma maakt lekkere pasta klaar, kan ik ni weigeren :o :D
Jasperovitsj
quote:
Originally posted by Nyah
nice idea, tom ;) we gaan es kijken of er goede salsadansers onder ons zijn he ;)

Tis ondertussen al 3 jaar geleden, maar toendertijd was ik één van de drie jongens in heel het 6de jaar die een beetje behoorlijk konden volgen tijdens de salsalessen - en danslessen in het algemeen :o
Dus hopelijk zit het niet te diep :toothless :cool:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 6 
Privacy Statement