|
Hasselt en omstreken - meeting 4 (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| CygnusX |
| quote: | Originally posted by DeSpErAtOs-X
euh wil iemand mij ff sms'en moesten jullie al naar een kot vertrokken zijn :p ... en als da nie et geval is, waar ge zit :p fitlink of sportOpolis :p
alvast bedankt ;)
ik ben tussen 23h en 23.15h @ fitlink of daar in de buurt :p |
Ok, zullen we doen ;) |
|
|
| Bait |
Ah ja ik zal der ook zijn, kweet wel niet of ik mijn sexy outfit weer aandoe maar we zullen wel zien:crazy:
 |
|
|
| Jasperovitsj |
| ^ Als we het geluid van trippelende naaldhakjes horen weten we dat je bent aangekomen :p |
|
|
| mellow_head |
| Ask nix te doen heb komk wel:) |
|
|
| New Wave |
| Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie :D Niets te beleven daar :p |
|
|
| Zehra |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie :D Niets te beleven daar :p |
stfu & go back to holland :whip: :p |
|
|
| DeSpErAtOs-X |
| quote: | Originally posted by Zehra
stfu & go back to holland :whip: :p |
idd stay there !!! :p
niemand beledigt mijn geboortestadje :eyes:
!!!
:whip: |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by New Wave
Ajo Hasselt is echt saai. Was er een keer op vakantie :D Niets te beleven daar :p |
Wat; niets te doen in Hasselt? winkels in overvloed, Kapermolen (zwembad), Irish Pub, vele restaurantjes, Versuz en van die danscafé toestanden. Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad? |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
Wat verwacht gij dan nog allemaal van een stad? |
New Wave? Een red light district zeker? :p |
|
|
| Buoyant |
| quote: | Originally posted by Nyah
OK dan, fitlink woensdag rond 18u :)
|
er staat dus op de planning:
van 19:00-20:00 een lesje Salsa dansen voor beginners voor de liefhebbers en koppeltjes onder ons :D
het eten kan eventueel nog voor of na het dansen, hangt van de tijd af
derna waarschijnlijk gaan bowlen, poolen, op iemand zijn kot rondhangen of ... |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by Buoyant
er staat dus op de planning:
van 19:00-20:00 een lesje Salsa dansen voor beginners voor de liefhebbers en koppeltjes onder ons :D
het eten kan eventueel nog voor of na het dansen, hangt van de tijd af
derna waarschijnlijk gaan bowlen, poolen, op iemand zijn kot rondhangen of ... |
nice idea, tom ;) we gaan es kijken of er goede salsadansers onder ons zijn he ;)
btw, ik zal thuis al wat eten: ma maakt lekkere pasta klaar, kan ik ni weigeren :o :D |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by Nyah
nice idea, tom ;) we gaan es kijken of er goede salsadansers onder ons zijn he ;)
|
Tis ondertussen al 3 jaar geleden, maar toendertijd was ik één van de drie jongens in heel het 6de jaar die een beetje behoorlijk konden volgen tijdens de salsalessen - en danslessen in het algemeen :o
Dus hopelijk zit het niet te diep :toothless :cool: |
|
|
|
|