|
Bra ny trance
|
View this Thread in Original format
| Ravesquad |
| Nån som vet nån bra ny trance man ska ladda hem? |
|
|
| x-dream |
Ja du det finns ganska mycket bra att ladda.....
Här kommer lite tips...
Cj Stone-Into the sea(Green court remix)
Coast 2 Coast-Be with me
Dj Sammy&Yanou-Heaven(Green court remix)
Marco V&Benjamin-Lay all your love(Duplex remix, original, Wayne G Heaven Mix)
K90-Hyper intelligence
Tillmann Uhrmacher-On The Run
Signum-First strike(Atb remix)
DJ Kim-Jetlag(Alpha zone remix)
Safri Duo-Baya-Baya [A2 Hyperion Mix]
Altitude-Excsession (Altitude 2001 Remix)
Exor-The bells
Danny Tenaglia vs Timo Maas-Treatment Elements
Solar Stone-Seven Cities (V-one´s living cities mix)
System F-Exhale (Armin Van Buuren Remix)
System F-Exhale (Inhale Remix)
Fire and Ice-Souvenir de chine(Shane 54 rmx)
Faithless-Tarantula (Dj Tiesto remix)
Detta borde väl räcka eller....
Säg till om du vill ha mera tips..... |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by x-dream
Detta borde väl räcka eller....
Säg till om du vill ha mera tips..... |
Tack så jättejätte mycket x-dream!
E de här nya mixar lr...trodde jag hade alla seven cities..?
Altitude-Excsession (Altitude 2001 Remix)
Solar Stone-Seven Cities (V-one´s living cities mix)
System F-Exhale (Armin Van Buuren Remix)
System F-Exhale (Inhale Remix)
Har du nått tips om var man hittar allt? |
|
|
| x-dream |
| Ja du jag har alla dessa låtar om du vill ha något av dom så kan vi ta det över icq eller så.... |
|
|
| King of Clubs |
Schyssta tips!!
X-dream, du kan uppenbarligen din trance..
Vilken version av "Marco V&Benjamin-Lay all your love" tycker du är bäst??
Jag gillar verkligen Marco V, men den versionen jag hade av den här låten tyckte jag inte var så väldigt bra.. |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by x-dream
Ja du jag har alla dessa låtar om du vill ha något av dom så kan vi ta det över icq eller så.... |
:) :) :)
ja vill ha allihop:)
min icq går inte så fort...vad e lr så? |
|
|
| x-dream |
| quote: | Originally posted by King of Clubs
Schyssta tips!!
X-dream, du kan uppenbarligen din trance..
Vilken version av "Marco V&Benjamin-Lay all your love" tycker du är bäst??
Jag gillar verkligen Marco V, men den versionen jag hade av den här låten tyckte jag inte var så väldigt bra.. |
Man tackar man tackar....
Jag gillar Duplex remix bäst....
| quote: | | ja vill ha allihop....min icq går inte så fort...vad e lr så? |
Här har du mitt icqnr.....42140774 |
|
|
| x-dream |
Här kommer lite mera tips.....Denna gång på cds å livesets...
Live At Goliath 9 Mixe By Dj Simple-2001
VA_-_Dave_202-Timemachine-MiXCD-2001
Livesets....
armin_van_buuren_-_live_at_club_eau_10-27-01
armin_van_buuren_-_live_at_scanners_dordt_10-27-01
Josh_Wink_VS_Michel_De_Hey_-_Live_At_The_End_(London)-SAT-2001 |
|
|
| Ravesquad |
| quote: | Originally posted by x-dream
Livesets....
armin_van_buuren_-_live_at_club_eau_10-27-01
armin_van_buuren_-_live_at_scanners_dordt_10-27-01
|
Tack!
Va han på olika ställen samma dag? |
|
|
| Ravesquad |
Finns det nån som har en FTP eller nått?
Varför tycker alla audiogalaxy e så bra? ..e väll jag som gör nått fel.. |
|
|
| x-dream |
Du kan få tillgång till min ftp om du vill.....Där kan du ladda vad du känner för......
Skickar dig ett pm om din login/pass......
| quote: | | Va han på olika ställen samma dag? |
Tror att det ligger till så att det setet från club eau är från tidigare men det spelades på radio den dagen.... |
|
|
| Vitryss |
Fy satan...nu har jag ägnat 2 timmar åt att försöka hitta Tiëstos remix av Faithless' Tarantula....no luck.
Känner inte för att ge mig tillgång till din ftp också X-dream?
:) |
|
|
|
|