return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 
יומטוב 2005 - לא נפסיק לצחוק 3
View this Thread in Original format
Shahar
וואלה חבל שבדיוק היום הפורום עשה בעיות
וואלה לא נפסיק לצחוק 3 יהיה בנזונה בטח כמו הקודמים ויותר!!
אבל אל שכחו שלכל זה יש מטרה
מי שיכול לתרום כל סכום לא משנה כמה..שיתרום!! זה למטרות קדושה ואנשים צריכים את הכסף הזה!!
אבא שלי תרם יותר מוקדם בשם החברה שלו והבנתי שהוא ביקש מהעובדים שלו לתרום כמה שיכולים.. וואלה בטח לא הרבה יראו תהודעה כי מאוחר אבל מי שרואה ויכול לתרום אפילו כמה שקלים זה עדיין כסף וזה מה שיעזור לילדים האלה!!!!

מקווה שיהיה פה עוד מישהו שיפתח תלב
חס וחלילה לא עלינו אבל יש דברים כאלה וצריך לעזור...
קיצור כל שקל יעזור!!

תהנו מלא נפסיק לצחוק!!
Shahar
מי שלא הספיק לתרום ורוצה בכל זאת יכול עדיין לתרום פה:
http://yomtov.bezeq.co.il

כל שקל עוזר!!
Huge-A
תאמת שחר היה זוועה ..
לא משהו בכלל..
אין על הראשון !!!;)
KrazyDJs
הלכתי לישון מוקדם ועכשיו אני חולה :(
למה אין שידורים חוזרים בבוקר?

בכל מקרה לקחו מלא נפסיק לצחוק את רוב המצחיקים באמת לפי מה שאמרו לי, ככה שלא שווה...
coby
היה קורע !!


בלדר הזה הרג אותי מצחוק... פיל גומר חחחח


וגם שחר חסון אדם שרון ויוסי טרבלוס היו מלכים... וההוא שצחק על סאבלימינל חחח
MLTK
לא היה מצחיק בכלל............
Shahar
שנה שעברה היה יותר חזק אבל גם השנה היה טוב!!
כל הראשונים היו טובים כמו שקובי אמר
ההוא השמן שאמר פיל גומר לא הצחיק בכלל
ההוא שירד על סאבלימינל בטח לא יחיה יותר:D

כל מקרה מזה חשוב אם מצחיק העיקר לתרום!
Huge-A
היה אחד שדיבר על הערסים שעושים אפטר פרטי ביום שישי בבית הכנסת חחחחחח
זה היה טוב ..
הכי קטע שהוא אומר שהם באים בסטלה ואומרים לחזן "תן בראש":stongue:
taltul
quote:
Originally posted by Huge-A
תאמת שחר היה זוועה ..
לא משהו בכלל..
אין על הראשון !!!;)

+1 !!! :whip:
Shahar
אבל צריך לתרום בלי קשר :whip:
זה לא שאתם באים להופעה שלהם ולא רוצים לשלם כי לא הצחיק!!
הכסף הולך לאנשים נזקקים לא לאייל קיציס!!

taltul
quote:
Originally posted by Shahar
אבל צריך לתרום בלי קשר :whip:
זה לא שאתם באים להופעה שלהם ולא רוצים לשלם כי לא הצחיק!!
הכסף הולך לאנשים נזקקים לא לאייל קיציס!!

:whip: אף אחד לא מתווכח

דיברנו על זה שלא היה מצחיק בכלל זה הכל...
Shahar
בכל זאת מישו כן תרם פה??
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 
Privacy Statement