return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: [1] 2 3 4 
אכזבה
View this Thread in Original format
yaman
בעוד כשבועיים ארמין אמור לשחרר את האוסף השנתי שלו של אסוט

לא יודע מה איתכם אבל אני התאכזבי קשות לאללללללה

טראקליסט משעמם בטירוף

אולי חלקכם יתלהבו אבל אני אישית חושב שארמין היה צריך להוסיף יותר טראנס מפורגרביס

הרי בכל זאת הוא קרא לזה

A State Of TRANCE

CD1

01. Interstate - I Found You
02. Hidden Logic pres. Luminary - Wasting
03. Markus Schulz - First Time
04. Max Graham feat. Jessica Jacobs - I Know You're Gone
05. Mike Foyle pres. Statica - Space Guitar
06. Ave Mea - In The End
07. Elevation - Ocean Rain
08. Locust - Aerospace (Probspot Remix)
09. Armin van Buuren - Shivers
10. EnMass - Beyond Horizon
11. Kyau vs. Albert - Falling Anywhere (Rework)
12. Fragile feat. Alex Lemon - Inertia (Armin van Buuren Remix)
13. Sophie Sugar - Call of Tomorrow (John O'Callaghan Remix)



CD2

01. Peter Martin pres. Anthanasia - Simply Blue
02. Nu Frequency - 808
03. Andy Moor - Halcyon
04. Ahmet Ertenu - Why (Derek Howell Remix)
05. Oliver Lieb vs. Preach - Papel (Preach Mix)
06. Remy - Crackdown
07. Gabriel & Dresden - Arcadia
08. Tilt - Twelve (Max Graham Remix)
09. Matthew Dekay vs. Proluctors - The Deep Show
10. Recluse - Emotional Void
11. Adam White feat. Martin Grech - Ballerina
12. Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig 212 Vocal Mix)
13. Kyau vs. Albert - Made of Sun (KvA Hard Dub - AvB Edit)

אמור נראה לי להשתחרר ב 12 למרץ

לדעתי האוסף של שנה שעברה לוקח ובגדול!!!
markfeldman
מה אתה סח ?!?!?

כל טראק פה הוא בומבה ! ! !
Shahar
קטעים שווים אבל יצאו מכל החורים
ballerina?
made of sun?
twelve
emotional void
אני לא יודע למה הוא לא שם בדיסק קטעים ממש חדשים שאף אחד עוד לא שמע...חבל...

אבל דיסק חזק...חבל שכבר חרשו תטראקים האלה..היה יכול להיות הפתעה
markfeldman
שחר, אני רואה שגם אתה שרוט טילים !

אני ספרתי לפחות 10 קטעים דנדשים !!!!!!!!!!!!!

שעוד לא יצאו בשום מקום !
Star
מהההההה אכזבה
Interstate - I Found You
Markus Schulz - First Time
Armin van Buuren - Shivers
12. Fragile feat. Alex Lemon - Inertia (Armin van Buuren Remix)
13. Sophie Sugar - Call of Tomorrow (John O'Callaghan Remix)
06. Ave Mea - In The End
Andy Moor - Halcyon
09. Matthew Dekay vs. Proluctors - The Deep Show
10. Recluse - Emotional Void
11. Adam White feat. Martin Grech - Ballerina
12. Blank & Jones - Perfect Silence (E-Craig 212 Vocal Mix)

שמע נכון שזה עניין של טעם אב לאני אישית לא יכול להשאר אדיש לכאלו דברים
כאילו מה ציפיתם שהוא ישים דברים שיצאו עוד חודשיים ? או כאלו שלא שמעתם ואתם רוצים לשמוע אותם פעם ראשונה באלבום
כי ככה האלבום לא ימכור
לדעתי האלבום מעולה לחלוטין :eyes:
Shahar
quote:
Originally posted by markfeldman
שחר, אני רואה שגם אתה שרוט טילים !

אני ספרתי לפחות 10 קטעים דנדשים !!!!!!!!!!!!!

שעוד לא יצאו בשום מקום !


אפשר להגיע ל 10 קטעים כאלה אם מחשיבים את האדיט של ארמין ל
made of sun
וארקדיה שכבר שמענו לא קצת.....
אני ציפיתי ליותר שמות שאף אחד לא ראה עדיין...

אבל אי אפשר להגיד שזה לא דיסק טוב..הוא דיסק טוב
ובאמת יש שם דברים חדשים כן
פשוט ציפיתי לדיסק שלם של קטעים שעוד לא נשמעו כמו ההפתעה שקיבלנו ב 4.2 כשארמין ניגן לנו קטעים שלא ידענו מאיפה הגיעו...
markfeldman
בוא נסכם ונאמר כי באוסף הקודם - אחוז החדשים יחסית לכל האוסף לא היה יותר מהנוכחי.
Star
שאלה לי אליכם ?
מה שחשוב בדיסק זה בעינייכם "אחוז החדשים" ?
כי לדעתי זה בניית הדיסק מיקסוסו ואיזה קטעים הוא מכיל ולדעתי הדיסק ממש ממש טוב
Glenn-Holmes
שחר ויאמאן
אין לי מה להגיד לכם
מה האכזבה פה?!?!?!

דיסק כפול מצוין שלמרות שלא ישמש אות לתקלוט כי הוא בטח יהיה ממוקסס אני עשוי לרכוש אותו בגלל כמות קטעם מצוינים אדירה

אהה ויאמאן

פרוגרסיב...פרוגרסיב טראנס!!!
שמעת על זה?
זה גם סוג של מוזיקת טראנס...

אני מבין תכוונה שלך אתה מנסח פשוט מאוד לא נכון...

שחר

"קטעי דנדשים"

תגיד לי איפה שמעת תק'טעים הבאים...
02. Hidden Logic pres. Luminary - Wasting
03. Markus Schulz - First Time
07. Elevation - Ocean Rain
08. Locust - Aerospace (Probspot Remix)
09. Armin van Buuren - Shivers
04. Ahmet Ertenu - Why (Derek Howell Remix)
05. Oliver Lieb vs. Preach - Papel (Preach Mix)


שבעה קטעים שאני כמעט בטוח שכלל לא שמעת עד כה

וחוץ מזה שחר
תזכיר לי בסט בארץ לא הכרת שום דבר שהוא ניגן..?

ברור שהכרת ואת הרוב
אז כן גם פה הרוב מוכר
כמעט שום קטע חרוש
אני מסתכל על הטראקליסט וכולי נפעם
הופתעתי לטובה מהטראקליסט
יותר טוב ממשחשבתי שיהיה
markfeldman
quote:
שאלה לי אליכם ?
מה שחשוב בדיסק זה בעינייכם "אחוז החדשים" ?
כי לדעתי זה בניית הדיסק מיקסוסו ואיזה קטעים הוא מכיל ולדעתי הדיסק ממש ממש טוב


W O R D ! ! ! !

Shahar
quote:
Originally posted by Glenn-Holmes
שחר ויאמאן
אין לי מה להגיד לכם
מה האכזבה פה?!?!?!

דיסק כפול מצוין שלמרות שלא ישמש אות לתקלוט כי הוא בטח יהיה ממוקסס אני עשוי לרכוש אותו בגלל כמות קטעם מצוינים אדירה

אהה ויאמאן

פרוגרסיב...פרוגרסיב טראנס!!!
שמעת על זה?
זה גם סוג של מוזיקת טראנס...

אני מבין תכוונה שלך אתה מנסח פשוט מאוד לא נכון...

שחר

"קטעי דנדשים"

תגיד לי איפה שמעת תק'טעים הבאים...
02. Hidden Logic pres. Luminary - Wasting
03. Markus Schulz - First Time
07. Elevation - Ocean Rain
08. Locust - Aerospace (Probspot Remix)
09. Armin van Buuren - Shivers
04. Ahmet Ertenu - Why (Derek Howell Remix)
05. Oliver Lieb vs. Preach - Papel (Preach Mix)


שבעה קטעים שאני כמעט בטוח שכלל לא שמעת עד כה

וחוץ מזה שחר
תזכיר לי בסט בארץ לא הכרת שום דבר שהוא ניגן..?

ברור שהכרת ואת הרוב
אז כן גם פה הרוב מוכר
כמעט שום קטע חרוש
אני מסתכל על הטראקליסט וכולי נפעם
הופתעתי לטובה מהטראקליסט
יותר טוב ממשחשבתי שיהיה


קודם כל אתה זה מקרה אחר כי אתה לא מוריד קטעים מהאינטרנט אז כשיהיה לך דיסק ממוקסס עם
made of sun
זה בנזונה בשבילך
ואני אומר את זה ב 100% רצינות בלי טיפת ציניות!

ובאמת אתה מראה לי 7 קטעים שאני לא מכיר..אבל 7 מתוך 26 קטעים בדיסק של דיג'יי שיכול להזרים קטעים חדשים בלי למצמץ זה קצת מאכזב
בסט בארץ הכרתי אבל היו הרבה מאד שלא זיהיתי וזה טוב!! אהבתי!! וציפיתי בדיסק הזה לראות הרבה קטעים שאני לא מכיר
נראה לי שגם אתה ציפית לא?
ועד שהדיסק ישתחרר לחנויות הקטעים האלה יספיקו להחרש עוד קצת וזה חבל

שוב
אם זה היה דיסק ממוקסס של דיג'יי ברמה יותר נמוכה אז זה דיסק בנזונה כי הטראקים בני זונות

אבל זה דיסק של ארמין וציפיתי למלא טראקים שלא הכרתי
בכל מקרה הטראקים כשלעצמם טובים אחד אחד

quote:
Originally posted by Star
שאלה לי אליכם ?
מה שחשוב בדיסק זה בעינייכם "אחוז החדשים" ?
כי לדעתי זה בניית הדיסק מיקסוסו ואיזה קטעים הוא מכיל ולדעתי הדיסק ממש ממש טוב


שוב
כשמדובר בדיסק ממוקסס של
Andrew Bennett & Hammer
באמת אני מצפה למיקסוס טוב ובניה טובה ולחרוש עליו באוטו

אבל כשמדובר בדיסק של ארמין אני מצפה לטראקים חדשים אחד אחד!!
כן!
Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Shahar
קודם כל אתה זה מקרה אחר כי אתה לא מוריד קטעים מהאינטרנט אז כשיהיה לך דיסק ממוקסס עם
made of sun
זה בנזונה בשבילך
ואני אומר את זה ב 100% רצינות בלי טיפת ציניות!

ובאמת אתה מראה לי 7 קטעים שאני לא מכיר..אבל 7 מתוך 26 קטעים בדיסק של דיג'יי שיכול להזרים קטעים חדשים בלי למצמץ זה קצת מאכזב
בסט בארץ הכרתי אבל היו הרבה מאד שלא זיהיתי וזה טוב!! אהבתי!! וציפיתי בדיסק הזה לראות הרבה קטעים שאני לא מכיר
נראה לי שגם אתה ציפית לא?
ועד שהדיסק ישתחרר לחנויות הקטעים האלה יספיקו להחרש עוד קצת וזה חבל

שוב
אם זה היה דיסק ממוקסס של דיג'יי ברמה יותר נמוכה אז זה דיסק בנזונה כי הטראקים בני זונות

אבל זה דיסק של ארמין וציפיתי למלא טראקים שלא הכרתי
בכל מקרה הטראקים כשלעצמם טובים אחד אחד


יש לי את מייד אוף סאן על וייניל.....ודי נמאס לי ממנו
זה ובאלינה הם אולי שתי הקטעים המיותרים פה..
אבל המן קטעים שאי אפשר לקחת מהם את יופיים
לא משנה כמה פעמים אני ישמע את הקטע של פיטר מרטין
הוא תמיד יישמע לי אדיר
מלא רגש
נוגע
אינטרסטייט הווקאל שם פשוט עושה לי את זה
על הקטע של מרקוס אני אפילו לא ידבר...
כי אם אני ידבר זה יישמע ככה

אחחח אייייה אייייה אווו כןןן כןןן אוייי כןןןןן

אנדי מור קטע אדר ששמעתי כבר בסביבות העשר פעמים בסטים השונים וגודל עלי כל פעם מחדש

ניו פריקוונסי קטע סוחף

קיצר אני יכול להמשיך
אין לי פה טיפת אכזבה
והמצב לא היה שונה אם הייתי ליצ'ר (אני אוהב תמילה הזאת חח )
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 
Privacy Statement