return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: [1] 2 3 4 5 
Tiesto is coming to norway !
View this Thread in Original format
Lil-H
Hei folkens

jeg sa ikke i farten en thread om detta pa det norske forumet,
uansett sa kommer tiesto til Rockefeller i Oslo 16. Mai.
www.klubbscenen.com fikk jeg info fra, eller jeg sjekket ut www.djz.no

GREAT NEWS !
DJ_Audun
Har ikke hørt på Tiësto sine sett på lange tider, men jeg skjønner jo at dette er gode nyheter for trance norge. Jeg er sikker på at han vet hvordan man skal behandle et dansegulv.
Sand Leaper
Heat som har booket ham mener jeg å huske. På tide at mannen endelig gidder å vende nesa til landet som i stor grad startet hele karrieren hans.
delurium
quote:
Originally posted by Sand Leaper
På tide at mannen endelig gidder å vende nesa til landet som i stor grad startet hele karrieren hans.

Hva mener du med det?
alieu
Herlig! Jeg skal definitivt på Rockefeller 16. mai!
Sand Leaper
quote:
Originally posted by delurium
Hva mener du med det?

Sier tittelen Theme From Norefjell deg noe? OK, jeg tok kanskje litt hardt i, men det er ingen tvil at Tiesto skylder Norge mye, siden ryktet hans i Skandinavia hjalp ham et godt stykke på veien til popstjerne tilværelsen han nyter idag.
Soeder
kult at han kommer til Norge, men jeg er Russ og befinner meg ikke på rockefeller 16 mai!

kanskje Norge kan få Tiesto tilbake på rett kjøl i tillegg
Lil-H
quote:
Originally posted by Soeder
kult at han kommer til Norge, men jeg er Russ og befinner meg ikke på rockefeller 16 mai!

kanskje Norge kan få Tiesto tilbake på rett kjøl i tillegg

Ja det ville vel vart noe ;)
"Kjipt" for meg at jeg bor i australia for tiden, men Perth scenen er litt storre en norge scenen :D
Sjodalf
aii, på tide ja! :D
..helt enig med leaper', synes han skylder norge såpass at han burde kommet oftere spør du meg.. men endelig så tar han turen oppover igjen. -dette burde bli knall! -håper folket kjenner sin besøkelsestid slik at det blir stinn brakke og god stemning! ;)
Sand Leaper
quote:
Originally posted by Sjodalf
håper folket kjenner sin besøkelsestid slik at det blir stinn brakke og god stemning! ;)

Heh, tviler på at akkurat den biten der kommer til å bli noe problem. Tror heller spørsmålet er hva slags folk som kommer og hvordan stemningen blir i så måte.

DJ_Audun
Jeg kan liksom se for meg alle gærningene med glowsticks, fløyter og extasy i baklommen, som "skal rave":whip:
Jeg har i grunn lyst til å dra, har aldri vært på noen form for edm event tidligere så det er vel på tide jeg kommer meg ut.
Sand Leaper
quote:
Originally posted by DJ_Audun
Jeg kan liksom se for meg alle gærningene med glowsticks, fløyter og extasy i baklommen, som "skal rave":whip:

3-4 idioter bestemmer seg for å drite seg ut med GHB den kvelden og vips så har du en saftig skandale som Dagbladet og VG kan smøre utover førstesiden sin dagen etter og samtidig svartmale klubbkulturen i Oslo enda mer.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 
Privacy Statement