return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Norway

Pages: 1 2 [3] 4 5 
Tiesto is coming to norway ! (pg. 3)
View this Thread in Original format
SteveTranz4ever
Finns det nån mer info om detta ? Mer än datum och Rockefeller ?
Är detta Rockefeller nåt stprt ställe ?
Vad kostar biljetterna ? Vart får man tag i biljetter ?
Kan kanske bli några från Sthlm som tar oss dit :)
euphoria_ibiza
http://www.nattguiden.no/reportasjer/1566
HEAT
Tiësto til Rockefeller Oslo 16. mai

16. mai vender verdens største dj tilbake til Oslo, der han først slo igjennom. Det var her i Norge det hele startet for DJ Tiësto på slutten av 90-tallet. Tiësto var et ukjent navn i hjemlandet Nederland, men over hele Norge spilte han for fulle hus.

Siden da har Tiësto turnert alle kontinentene med stor suksess. Han har gjort banebrytende stadionkonserter med 25 000 mennesker. Han har spilt for 4,5 milliarder tv-seere under OL åpningen i Athen i 2004. De tre siste årene er han kåret til verdens mest populære dj.

Tiësto er større enn noen annen house-artist noensinne har vært, og han fortsetter å bryte grenser. En måned før norgesbesøket spiller han i Disneyland Resort Paris, under åpningen av den nye attraksjonen Space Mountain: Mission 2. Når han 16. mai vender tilbake til Norge, vil han servere musikken som har sendt ham til topps – akkurat som han gjorde da han fortsatt var et ukjent navn på 90-tallet.

Billetter fåes kjøpt på Posten/Billettservice fra fredag 11. mars.

For ytterligere informasjon
e-post: [email protected]

www.tiesto.com
www.tiestoatdisney.com
www.rockefeller.no
www.billettservice.no
HEAT
Tiësto spiller et 4 timers set på Rockefeller denne kvelden.

DJ Montana(NL,)DJ Stigma,Jamie,Steffen Dahl og DJ Busk spiller også.

Vinn 2 stk vip billetter til HEAT presents Tiësto på Rockefeller 16 Mai.Alt du trenger å gjøre er å sende oss en mail og fortelle hvorfor du fortjener å vinne:[email protected]
November
Än är inte biljetterna slut .. För jag fick precis tag i två stycken :tongue3
See you there ;)
Lil-H
Sa det er jo under 2 mnd til han kommer til oslo, jeg haper han rokker varre :)

Enjoy folkens !
DJ AL-X
Hadde litt lyst til å dra, men jeg stikker heller til Danny Howells. Da vet jeg hvertfall hva jeg kan forvente.. Etter å ha hørt de siste settene til Tiesto må jeg si jeg ikke er veldig imponert. Etter magic 5 gikk alt nedover.. Er dere heldige spiller han gode gamle klassikere.. er dere uheldige spiller han voldtekt mixen sin av adagio for strings og poplåta love comes again.. yuck...

Men gøy at store navn besøker byen.. håper media har noe positivt å skrive dagen etterpå..

Jeg skal hvertfall hygge meg med Danny.. Han spiller på Hausmania fra 02 til 06.
Dere som er på Tiesto kan jo faktisk få med dere danny også ;)

Party on!
SteveTranz4ever
Hur många biljetter säljs på förköp ?

Är sugen !!! Bara 53 mil från Stockholm... :gsmile:
Kimito
Tror de fleste forsalgs billettene er utsolgt nå, men det legges vel ut ca 300 eller noe i døra vil jeg tro..
maria111
sorry guys for the english post

thats great news indeed isnt?:) i dont remember if Tijs has ever visit Norway!My best friend Vana is from there and i am going to visit just for this one!!Should be great i bet :):D

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by maria111
sorry guys for the english post

thats great news indeed isnt?:) i dont remember if Tijs has ever visit Norway!My best friend Vana is from there and i am going to visit just for this one!!Should be great i bet :):D

From what I know Tijs was more or less a recident visitor to clubs in Norway... "Theme from Norefjell" a town in Norway :)

Om det nu är slutsålt på förköp så kanske nån vet hur många som då sålts ?
Verkar mer eller mindre kört, ingen idé att åka till Norge om man får chansa på att få tag i biljett.
maria111
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
From what I know Tijs was more or less a recident visitor to clubs in Norway... "Theme from Norefjell" a town in Norway :)

ohh really?sorry i didnt remember this one!:) should be a great night isnt?i have already booked my flights and the ticket its bought from my friend!all i have to do now is to find a nice and cheap hotel for 2 days :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 [3] 4 5 
Privacy Statement