|
Tiesto is coming to norway ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| noonboy |
Presis. Min mening er at det finnes dusin mer attraktive navn å dra inn til Oslo for. Nok et prakteksempel på at gjennomsnittlige klubb-norge frøs i 1999 og hverken vil eller kan drive seg videre.
Det kan dog bli en meget trivelig kveld pga stemning og antall gjester, som dere sier. Kunne med sikkerhet tatt turen til by'n for å få med meg Tiesto dersom jeg var fylt 18. Kos dykk! |
|
|
| Trancenorway |
Kunne greit vert 20 års grense synest eg, med tanke på rus og dårlige avisoppslag. Blir dette ein russefest så øydeleg det mykje.
Uansett så er det knall att Kongen Tiesto kommer, skal sjå om eg kommer og..:tongue3 |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Trancenorway
Kunne greit vert 20 års grense synest eg, med tanke på rus og dårlige avisoppslag. Blir dette ein russefest så øydeleg det mykje.
|
Vel, mesteparten av russen kommer vel knapt nok til å være på Rockefeller på 16.mai, de har vel nok med sine egne arrangement. Bange anelser har jeg dog uansett, dette lukter tabloid mat lang vei. |
|
|
| Kimito |
| Billetter ute på posten fra og med i dag...... |
|
|
| Sky_Force |
| quote: | Originally posted by Sand Leaper
Vel, mesteparten av russen kommer vel knapt nok til å være på Rockefeller på 16.mai, de har vel nok med sine egne arrangement. Bange anelser har jeg dog uansett, dette lukter tabloid mat lang vei. |
Jeg er russ i år,men skal faen meg ta den 16. mai fri fra russ og komme meg til Oslo på enhver måte...dette er bare noe som ikke blir hver dag,det er jo mange år siden Tiesto var i Norge sist.så denne sjangsen må tas... |
|
|
| Soeder |
| quote: | Originally posted by Sky_Force
Jeg er russ i år,men skal faen meg ta den 16. mai fri fra russ og komme meg til Oslo på enhver måte...dette er bare noe som ikke blir hver dag,det er jo mange år siden Tiesto var i Norge sist.så denne sjangsen må tas... |
fant fort ut at jeg måtte prioritere slik selv!
lurer fært på om jeg klarte og skaffe meg biletter da, etter det jeg har hørt ble det utsolg kl 9:conf:
Men ifølge bilettservice sine nettsider fikk jeg bestilt 14.30:conf: |
|
|
| Hawk L |
vær så snill... legg igjen glowsticksa og "puserave" klærne...
Forresten, fikk med meg tiesto på global gathering forrige sommer, og han kan forsatt sine saker ;) |
|
|
| November |
Oj va kul :)
Ska absolut gå.. Tiesto vill man ju inte missa :tongue3 |
|
|
| Settepotet |
| Utsolgt allerede????? :nervous: |
|
|
| Sand Leaper |
| quote: | Originally posted by Settepotet
Utsolgt allerede????? :nervous: |
Med tanke på hva slags navn Tiesto har her er vel det ingen bombe. Sålangt er det ingen tvil om at jeg stikker på Danny Howells uansett. |
|
|
| MadMats |
Jeg fikk bestilt 2 billetter i dag, så det er nok ikke utsolgt ennå! (hvis ikke jeg fikk de 2 siste da heh)
ikke tro på rykter om at det er utsolgt osv før du har sjekket selv.. tipper det er maange igjen ennå :D |
|
|
| euphoria_ibiza |
det var på tide at det begynner å skje noe på trance fronten igjen
kanskje det er det som skal til for at norge våkner .. |
|
|
|
|