return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel

Pages: 1 [2] 3 4 5 
פטיפונים Vs. קומפקטים (pg. 2)
View this Thread in Original format
taltul
אז ככה קודם כל לגבי סאשה - הנה הדבר שהוא משתמש בו כדי לשלוט באבלטון לייב שאיתו הוא מתקלט:






זה מעין מיקסר למי שמשתמש באבלטון לייב [אחד מהם הוא סאשה כמו שאתם יודעים] ויש בו מלא מלא אפקטים אפרויות וכל מני תוספות מטורפות...לחיבור נדרש רק כבל אחד של
FIREWIRE
זה הכל... כלומר מבחינת הנוחות המכשיר מאוד נוח ושימושי...אבל אני חוזר רק למי שעובד עם אבלטון...

כל זה יפה ומגניב ונוח ושימושי אבל אני אישית בתור די ג'י לא הייתי הולך על הדבר הזה אולי בתור גאדג'ט כזה הביתה סבבה אבל לבוא ולתקלט במסיבה....להההה... זה פשוט לא זה... אני יודע זה נשמע לא הגיוני אבל אני הייתי מעדיף את התקליטים ה"כבדים הלא נוחים" והייתי סוחף אותם למסיבה בלי שום בושה...

נכון אמרו טכנולוגיות מתפתחות וזה נכון אבל קחו דוגמא של מצלמות - לא משנה לאיזו איכות יגיעו מצלמות הדיגטליות עדיין המצלמות המקצועיות הינן אנלוגיות...זה עובדה...כי אי אפשר להשוות את האיכות ואת הייחודיות שלהן לדיגיטליות...

אנלוגי = לא נוח מסורבל ולא עדכני אבל יש בו את הקסם שאותו לא ניתן להסיר לעולם...

אל תהיו קשוחים עם התגובות...
תחשבו על זה...
Shahar
אני איתך
דיג'יי קלאסי זה דיג'יי שמנגן על פטיפונים
ויודעים מה דיסקים עם סבבה
לאבל להתחיל לבוא עם מחשב זה כבר לבקש שיאכילו אותך עם כפית וילעסו בשבילך תאוכל..

מילא פיינל סקרץ' עדיין עושים עם זה את העבודה של המיקסוס האמיתי והשימוש בפטיפונים וזה פשוט בשביל לא לסחוב
אבל להתחיל לבוא עם תוכנות ורק לעלות ולהוריד ערוצים במיקסר זה כבר בדיחה...

שוב הכי יפה וקלאסי והגיוני זה דיג'יי עם פטיפונים..ואם לא פטיפונים אז גם דיסקים סבבה אבל תוכנות ומחשבים זה כבר לא זה
taltul
quote:
Originally posted by Shahar
אני איתך
דיג'יי קלאסי זה דיג'יי שמנגן על פטיפונים
ויודעים מה דיסקים עם סבבה
לאבל להתחיל לבוא עם מחשב זה כבר לבקש שיאכילו אותך עם כפית וילעסו בשבילך תאוכל..

מילא פיינל סקרץ' עדיין עושים עם זה את העבודה של המיקסוס האמיתי והשימוש בפטיפונים וזה פשוט בשביל לא לסחוב
אבל להתחיל לבוא עם תוכנות ורק לעלות ולהוריד ערוצים במיקסר זה כבר בדיחה...

שוב הכי יפה וקלאסי והגיוני זה דיג'יי עם פטיפונים..ואם לא פטיפונים אז גם דיסקים סבבה אבל תוכנות ומחשבים זה כבר לא זה

אתה יודע אז במסיבה עם מרקוס.. לא אהבתי רק קטע אחד שהוא הוציא את הדיסקים ופיזר אותם כזה על פטיפונים... ומדי פעם אילן פלאש היה בא ומחטט כזה בערימה הזאת של הדיסקים...
לא אהבתי את הקטע...

תקליט זה משהו קדוש מסתורי וכמו שאמרתי הדיסקים לא משדרים שום קסם...
Shahar
quote:
Originally posted by taltul
אתה יודע אז במסיבה עם מרקוס.. לא אהבתי רק קטע אחד שהוא הוציא את הדיסקים ופיזר אותם כזה על פטיפונים... ומדי פעם אילן פלאש היה בא ומחטט כזה בערימה הזאת של הדיסקים...
לא אהבתי את הקטע...

תקליט זה משהו קדוש מסתורי וכמו שאמרתי הדיסקים לא משדרים שום קסם...


שמע בגלל כל הצריבות זה אולי יחסית דבר רגיל לראות דיסקים..ואולי אם לא היו צריבות ודיג'יים היו באים עם דיסקים שלא נראים אותו דבר אולי גם לדיסק היה קסם משלו
היום רוב הדיסקים (לפחות ממה שצילמתי מהדיסקים שארמין הביא בהופעה ב 99) הם דיסקים רגילים לצריבה שבסה"כ כתוב עליהם בתוש
אולי אאם זה לא היו דיסקים צרובים וממש פרומואים אז היה לזה איזה קסם

אבל בכל זאת תקליט עושה את האפקט שלו אין ויכוח בכלל..כששמואל פלאש ניגן תקליטים פשוט אמרתי פייי הבנאדם הזה לא פראייר...וכן בארץ אין כמויות של דיג'יים שמנגנים תקליטים אז כל אחד כזה מדליק אותי
THE_BLUE_DRAGON
והנה גם נקודת מבט של צלם במסיבות מזה שלוש שנים:
בדרך כלל אני לא מצלם דיג'ייז מחו"ל שמנגנים מקומפקטים.
אני אוהב לצלם אותם על הפטיפונים!
אבל במידה והם לא מנגנים בכלל בפטיפונים אז אין ברירה לצערי.

ולא רק דיג'ייז מחו"ל אלה גם מקומיים
מה לעשות זה פשוט יותר יפה!

בזה אני פשוט חייב להודות!
:rolleyes:
m0sh
שחר מה זה השטויות האלו תגיד


קודם כל איכות תקליט היא לא הרבה יותר טובה מאיכות סי די ובכלל אתם לא שמים לב להבדלים בכלל (האוזן האנושית לא מסוגלת לשמוע) אז לא להגיד שטויות...
תראו עכשיו את ה
CDX
של ניומארק שמדמה פטיפון ועושה את זה בגדול!(אני ניסיתי) וגם לטכניקס יש מכשיר חדש...

בסופו של דבר נעבור לסידי אבל עדיין פטיפון זה יותר כיף וגם יותר קל
Scorchio
המכשיר של טכניקס הוא על הפנים
יש לי איזה סרטון שמשווה אותו לפיוניר ולדנון
וכשבשניהם שמים את ה
master tempo
הסקראץ' נשמע טוב ואילו בטכניקס יש
quartz lock
שמקביל ל
master tempo
במכשיר (ככה זה לפי ההגדרה שלהם)
הסקראץ' הופך למעין סאונד בדיסטורשן
קיצור על הפנים הם צריכים להוציא
MK-2

לדעתי אי אפשר לבקר את סאשה על מה שהוא עושה בימים אלה
נכון שהייתי מעדיף לראות אותו עובד עם תקליטים כמו שהוא היה בימיו הטובים באיביזה
אבל מה לעשות זו הדרך שהבנאדם בחר
אני רק רוצה להבין התוכנה הזו אבלטון זו תוכנה כמו
Traktor
Atomix?
שיענו ממקססים במחשב?

אם כן למה נדרש המיקסר העצום הזה שעוד מתחבר לעוד מיקסר של ההגברה המרכזית של המועדון...
Shahar
quote:
Originally posted by m0sh
שחר מה זה השטויות האלו תגיד


קודם כל איכות תקליט היא לא הרבה יותר טובה מאיכות סי די ובכלל אתם לא שמים לב להבדלים בכלל (האוזן האנושית לא מסוגלת לשמוע) אז לא להגיד שטויות...
תראו עכשיו את ה
CDX
של ניומארק שמדמה פטיפון ועושה את זה בגדול!(אני ניסיתי) וגם לטכניקס יש מכשיר חדש...

בסופו של דבר נעבור לסידי אבל עדיין פטיפון זה יותר כיף וגם יותר קל


לא דיברתי כרגע על איכות הסאונד בכלל
אני מדבר על הציוד עצמו
אין לי כלום נגד קומפקטים כבר אמרתי את זה אבל הכי קלאסי זה דיג'יי עם פטיפונים ומיקסר...להתחיל לבוא עם מחשב ורק לשחק בפיידרים זה כבר באמת בדיחה אתה לא חושב?!

בעצם רגע למה שדיג'יי לא יביא סט מוקלט מהבית ורק יעשה פליי כשהוא עולה?!
הוא לא יצטרך לסחוב מזוודות ולא כלום
אפילו לא יצטרכו ציוד במועדון
יהיה אפשר לשים דיסקמן הדיג'יי יבוא עם הסט המוקלט ינגן אותו ואפילו יהיה לו יותר זמן להצטלם עם הקהל לתת חתימות לא ?! כי לפי מה שהתוכנות האלה עושות זה מה שבסוף יקרה..

וצח אנלא יודע ממש כל מה שהתוכנה עושה הקובץ עזרה שלה זה 320 עמודים בערך כנראה יש לה ים פונקציות
בעקרון נראה לי הגדולה שלה זה שאתה טוען בה קבצים ובמקביל מוסיף אפקטים אז זה יכול לחסוך בדיסקים
אבל לא יודע ממש מה הולך עם זה
אמרתי כבר שהשימוש היחיד שמצאתי לזה זה למגמיקסים
Dj-Lico
כחושבים לעומק מבינים שלמעשה שימוש במחשבים זה יכול להיות שער לדברים לא יאומנים
היום רוב המיקס בנוי על הביט מאטץ ועל משחק עם האי קיו
אם יכנסו מחשבים לתחום יהיה אפשר להפוך את המיקס לאומנות ששונה לגמרי מהנמצא היום
יהיה אפשר לשנות את הצלילים מכל מיני זוויות ובכל מיני צורות
כשחושבים על זה עוד כמה שנים (אם יכנסו המחשבים ברצינות) המיקס יהיה שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע היום
אני בעד הטכנולוגיה הזאת
נחכה להתפתחויות...
Shahar
quote:
Originally posted by Dj-Lico
כחושבים לעומק מבינים שלמעשה שימוש במחשבים זה יכול להיות שער לדברים לא יאומנים
היום רוב המיקס בנוי על הביט מאטץ ועל משחק עם האי קיו
אם יכנסו מחשבים לתחום יהיה אפשר להפוך את המיקס לאומנות ששונה לגמרי מהנמצא היום
יהיה אפשר לשנות את הצלילים מכל מיני זוויות ובכל מיני צורות
כשחושבים על זה עוד כמה שנים (אם יכנסו המחשבים ברצינות) המיקס יהיה שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע היום
אני בעד הטכנולוגיה הזאת
נחכה להתפתחויות...


אחי כבר היום יש תוכנות שעושות ה-כ-ל בשבילך
וזה אומר מסדרות את הקיו לבד, מסדרות את הביפיאם ומתחילות את הטראק על הביט של הטראק השני וכל זה בלחיצה

אבל אם זה מה שיהיה אז איפה העבודה של הדיג'יי? איפה האומנות ? איפה הטכניקה? ללחוץ על כפתור כל אחד יוכל

אני מעדיף את הדיג'יי הקלאסי שעושה את כל העבודה לבד

Glenn-Holmes
quote:
Originally posted by Dj-Lico
כחושבים לעומק מבינים שלמעשה שימוש במחשבים זה יכול להיות שער לדברים לא יאומנים
היום רוב המיקס בנוי על הביט מאטץ ועל משחק עם האי קיו
אם יכנסו מחשבים לתחום יהיה אפשר להפוך את המיקס לאומנות ששונה לגמרי מהנמצא היום
יהיה אפשר לשנות את הצלילים מכל מיני זוויות ובכל מיני צורות
כשחושבים על זה עוד כמה שנים (אם יכנסו המחשבים ברצינות) המיקס יהיה שונה ממה שאנחנו רגילים לשמוע היום
אני בעד הטכנולוגיה הזאת
נחכה להתפתחויות...


אני חושב שמכל התגובות זו התגובה הראשונה שמדברת על העתיד האופטימי שיכול לבוא בעקבות המחשבים
הפכתם את אומנות התיקלוט במחשב למשהו פשוט מאוד
מה נראה לכם שסאשה הגדול יגיע ויעשה לעצמו חיים קלים אחרי 20 שנה של תקלוט?
הרי ברור שהבחור חי ונושם מוזיקה אז לא ראיתי אותו לייב עם הציוד הנ"ל אבל....אני לא יופתע אם הסטים שלו הם חוויה אולטימטיבית שבה הוא משלב הרבה תוספות מעבר למשהכרנו או חשבנו עליו

יאללה שמשהו יביא אותו לארץ כדי שנוכל לבחון את הטכנולוגיה הזו מקרוב
m0sh
היום הרוב הולך על CD
נקח דוגמא את דון דיאבלו שיש לו חברת תקליטים , הוא אמר לי שיותר מ50% ממה שהוא מנגן זה מדיסקים...

אה וכל סצינת הפסיכאדלי היא על דיסקים...
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 
Privacy Statement