|
פטיפונים Vs. קומפקטים (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אני רוצה לראות אותך עושה רבע ממה שיוהאן חילן עושה
לשלוט בשני פטיפונים בו זמנית ועוד להוסיף סמפלים מקומפקט פלוס להשתמש באפקטים מהמיקסר וכל זה בהתאמה שמאולתרת במקום
אתה לא מסוגל
והרבה לא מסוגלים |
תן לי תזמן שהיה לו לעבוד על זה ואני יעשה את זה אתה צריך לדעת שזה לא סתם משחקים
ומאיפה לך שזה היה מאולתר
לך תדע מה הוא עושה בבית ואיזה הפתעות הוא מכין מראש ופשוט מיישם במסיבה
וגם אם זה מאולתר סבבה יפה הוא לא מהיום עושה תמשחקים האלה אל תשכח. אני לא מתלהב מזה בגרוש והלוואי וכל דיג'יי יתן לי סט כמו של ארמין זה מה שאני מבקש
וד"א תן לי דוגמא ספציפית למה שדיברת עליו..
ואני יותר מתכוון למשחקים השטותיים שהוא עושה כמו שהוא עשה ב
jump the next train
שחצי שעה שמענו את
take a ticket
והוא רק עשה לופ והגביר את המהירות |
|
|
| Scorchio |
אתה לא ראית איך הבנאדם לוקח שלוש תקליטים של
Igor S - Boomerang
ועם שלוש פטיפונים מנגן אותם בו זמנית וכל פעם שם אחד אחר במיקסר ומעביר את העלייה אחורה כל פעם קצת וקצת ומושך את העלייה איזה 3 וחצי דקות זה משהו מטורף
והוא לא נח לשניה כל שניה הוא על פטיפון אחר
היה לי את זה על קליפ ולא מטראנס אנרג'י שהוא עושה את זה עם שניים אני מתכוון עם שלוש פטיפונים!
וקארל קוקס יש דיוידי שלו מאיביזה שהוא בכלל עובד עם 4 פטיפונים בו זמנית עזוב זה ליגה אחרת...
חוץ מזה שזה כישרון לא נורמאלי זה יצירה של מוזיקה ממש במקום ... |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אתה לא ראית איך הבנאדם לוקח שלוש תקליטים של
Igor S - Boomerang
ועם שלוש פטיפונים מנגן אותם בו זמנית וכל פעם שם אחד אחר במיקסר ומעביר את העלייה אחורה כל פעם קצת וקצת ומושך את העלייה איזה 3 וחצי דקות זה משהו מטורף
והוא לא נח לשניה כל שניה הוא על פטיפון אחר
היה לי את זה על קליפ ולא מטראנס אנרג'י שהוא עושה את זה עם שניים אני מתכוון עם שלוש פטיפונים!
וקארל קוקס יש דיוידי שלו מאיביזה שהוא בכלל עובד עם 4 פטיפונים בו זמנית עזוב זה ליגה אחרת...
חוץ מזה שזה כישרון לא נורמאלי זה יצירה של מוזיקה ממש במקום ... |
שמע הכל טוב ויפה לתחרות
במסיבה זה לא מה שאני מחפש
יש לי סיבה לשקר לך?? מה אני מתחרה שלו שיוצא לי משהו מזה שאני לא אוהב את זה?!?!
אני אוהב תיקלוט
PURE!
וד"א לא שמתי לב שהוא עשה משהו ממה שציינת או משהו דומה במסיבה שהיינו |
|
|
| Scorchio |
| נכון כי הוא כבר יקד מהקטע הזה אני מדבר איתך על קליפ מלפני איזה שנתיים... |
|
|
| Dj-Lico |
| quote: | Originally posted by Scorchio
אתה לא ראית איך הבנאדם לוקח שלוש תקליטים של
Igor S - Boomerang
ועם שלוש פטיפונים מנגן אותם בו זמנית וכל פעם שם אחד אחר במיקסר ומעביר את העלייה אחורה כל פעם קצת וקצת ומושך את העלייה איזה 3 וחצי דקות זה משהו מטורף
והוא לא נח לשניה כל שניה הוא על פטיפון אחר
היה לי את זה על קליפ ולא מטראנס אנרג'י שהוא עושה את זה עם שניים אני מתכוון עם שלוש פטיפונים!
וקארל קוקס יש דיוידי שלו מאיביזה שהוא בכלל עובד עם 4 פטיפונים בו זמנית עזוב זה ליגה אחרת...
חוץ מזה שזה כישרון לא נורמאלי זה יצירה של מוזיקה ממש במקום ... |
מה שיוהן עשה פה זה מתכונן מראש
אני לא יודע אם הוא ניסה לעשות את זה קודם אבל זה מתוכנן בדיוק מתי יכניס...איך ... כמה .... ולמה
אני גם בדעה של שחר שעדיף סטים כמו של ארמין
יותר נקי יותר פשוט מעברים סולידיים בכיף
לא באלגן באלגן באלגן
אני אומר כזה דבר
אם היוצר הוציא את היצירה שלו
אז הוא חשב איך בדיוק הוא רצה שזה יראה וזה המוצר הסופי המוגמר
למה להרוס למה לקלקל?
זה כמו לקחת תמונה של פיקאסו ותמונה של ואן גוך
ובשביל הפוזה שאני יודע לעשות אפקטים ובאלגן
אז לחתוך חתיכות מציור של ואן גוך ולשים על המקור של פיקאסו
טראק הוא מוצר מוגמר
אני לא רואה שום סיבה לגעת ולשנות טראק טוב |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Dj-Lico
מה שיוהן עשה פה זה מתכונן מראש
אני לא יודע אם הוא ניסה לעשות את זה קודם אבל זה מתוכנן בדיוק מתי יכניס...איך ... כמה .... ולמה
אני גם בדעה של שחר שעדיף סטים כמו של ארמין
יותר נקי יותר פשוט מעברים סולידיים בכיף
לא באלגן באלגן באלגן
אני אומר כזה דבר
אם היוצר הוציא את היצירה שלו
אז הוא חשב איך בדיוק הוא רצה שזה יראה וזה המוצר הסופי המוגמר
למה להרוס למה לקלקל?
זה כמו לקחת תמונה של פיקאסו ותמונה של ואן גוך
ובשביל הפוזה שאני יודע לעשות אפקטים ובאלגן
אז לחתוך חתיכות מציור של ואן גוך ולשים על המקור של פיקאסו
טראק הוא מוצר מוגמר
אני לא רואה שום סיבה לגעת ולשנות טראק טוב |
בדיוק
וכולכם יודעים איזה דיג'יים משחקים עם האפקטים ועושים שטויות...להבדיל אלף אלפי הבדלות !!
מאכזב אותי שדווקא צח שאני תופס ממנו כדיג'יי תומך במשחקים האלה.. |
|
|
| Flotser |
| quote: | Originally posted by Dj-Lico
מה שיוהן עשה פה זה מתכונן מראש
אני לא יודע אם הוא ניסה לעשות את זה קודם אבל זה מתוכנן בדיוק מתי יכניס...איך ... כמה .... ולמה
אני גם בדעה של שחר שעדיף סטים כמו של ארמין
יותר נקי יותר פשוט מעברים סולידיים בכיף
לא באלגן באלגן באלגן
אני אומר כזה דבר
אם היוצר הוציא את היצירה שלו
אז הוא חשב איך בדיוק הוא רצה שזה יראה וזה המוצר הסופי המוגמר
למה להרוס למה לקלקל?
זה כמו לקחת תמונה של פיקאסו ותמונה של ואן גוך
ובשביל הפוזה שאני יודע לעשות אפקטים ובאלגן
אז לחתוך חתיכות מציור של ואן גוך ולשים על המקור של פיקאסו
טראק הוא מוצר מוגמר
אני לא רואה שום סיבה לגעת ולשנות טראק טוב |
וכאן בא ההבדל בין דיג'יים חסרי יצירתיות שמנגנים את הקטעים כמו שהם
אז יופי שיש להם את הקטעים הכי חדשים לא מזיז לי ממש.
לבין דיג'יים שהופכים כל סט שלהם לחוויה קצת אחרת, ומשיקעים הרבה יותר מאמץ ויצירתיות.
עוד כמה שנים תוכנת מחשב תוכל לעשות מיקסים חלקים
אבל יקח עוד הרבה מאוד שנים עד שתוכנת מחשב תהיה יצירתית |
|
|
| Dj-Lico |
יצרתיות של די גיי יכולה להתבטא בהמון דרכים
לא רק באיך ל"שחק" עם הטראק
בחירת הטראקים (כמה שזה נשמע יבש אפשר לעשות המון דברים מיוחדים ויצרתיים)
מיקוס המיקס
אינטרקציה עם הקהל
המון דרכים להיות יצרתי ושונה
לאו דווקא לעשות אפקטים |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by Flotser
וכאן בא ההבדל בין דיג'יים חסרי יצירתיות שמנגנים את הקטעים כמו שהם
אז יופי שיש להם את הקטעים הכי חדשים לא מזיז לי ממש.
לבין דיג'יים שהופכים כל סט שלהם לחוויה קצת אחרת, ומשיקעים הרבה יותר מאמץ ויצירתיות.
עוד כמה שנים תוכנת מחשב תוכל לעשות מיקסים חלקים
אבל יקח עוד הרבה מאוד שנים עד שתוכנת מחשב תהיה יצירתית |
אתה לא מבין שכל התוכנות האלה שממקססות לבד לא שוות כלום כי אז מה הדיג'יי עושה בעצם? בוחר קטעים מרשימה? מה זה השטויות האלה...
וזה לא השקעה בכלל תאמין לי...הוא מתקלט הרבה מאד זמן...תאמין לי שהיה לו מספיק זמן ללמוד ולתרגל את זה והוא בכלל לא מתאמץ כשהוא עושה את וד"א אני אישית לא שמעתי שום דבר מהדוגמאות של צח במסיבה עם יוהן...חוץ מה"ביצוע" של
jump the next train
שבאמת נשמע כמו צעצוע
שוב יש לכם דוגמא את ארמין שלא משחק ונותן
PURE SET
ומדליק את הקהל ומעביר לנו תחושה שאי אפשר לתאר גם בלי כל הצעצועים
זה מה שאני אוהב וזה בשבילי מקצועי
צעצועים \ משחקים \ אפקטים תשאירו לתחרויות דיג'יים או לדיג'יים מסחריים
כן
FEDEREMEMO
זה בשבילך מסחריים |
|
|
| m0sh |
רגע תנו כבוד למגה די ג'י שחר
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח איפה אתה ואיפה הוא |
|
|
| Shahar |
| quote: | Originally posted by m0sh
רגע תנו כבוד למגה די ג'י שחר
פחחחחחחחחחחחחחחחחחח איפה אתה ואיפה הוא |
למה מה אני מנסה להתחרות בו? וואלה תיודע איפה הוא? פה למטה על הזין שלי
אל תעשה לי גם אתה אליל מדיג'יי
וואלה אז מה אם הוא מדורג גבוה אסור לבקר אותו? |
|
|
| SMoKeR |
חברה, כל העניין של שילוב משחקיות ויצירתיות בסטים אצל די'גיים (כגון יוהן) הוא עניין של טעם באוזן השומע...יש אנשים שימותו על זה ויש אנשים כמו שחר שישנאו את זה.
אני אישית לא הייתי מחשיב את ה"משחקים" של יוהן כמשחקים, הוא עבר ממזמן את כולם בקטע של "משחקים" ומה שהוא עושה שם על הבמה באמת מיוחד...
אבל שוב יש קטעים שעם כל המומחיות של יוהן הייתי מעדיף שהוא פשוט יתן להם להתנגן כמו שהם...
מסקנה: זה הכל עניין של טעם |
|
|
|
|